کد خبر 1211528
تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۷
«تَرک فعل مسئولان»؛ تحمیل‌کننده خسارت به ملت/ ورود قوه قضائیه به ترک فعل مسئولان مبارک است

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: پرداختن قوه قضائیه به موضوع «ترک فعل مسئولان» به واقعیت اتفاق مبارکی است و می‌تواند آثار مطلوبی داشته باشد.

به گزارش مشرق، ولی اسماعیلی، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به ورود قوه قضائیه به ترک فعل مسئولین گفت:پرداختن قوه قضائیه به ترک فعل مسئولین به واقعیت اتفاق مبارکی است و می‌تواند آثار مطلوبی داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

برخورد قانونی با مدیران متخلف در حوزه واگذاری کارخانه‌ها

وی با بیان اینکه ترک فعل مسئولین بدعت‌گذاری غلطی است که به نوعی شکل گرفته است، تاکید کرد: افرادی هستند که می‌گویند کار نمی‌کنند تا نهایتا پایشان به بازرسی کشیده نشود و این بدین معناست که افراد مسئولیت را قبول می‌کنند و اما مسئولیت را انجام نمی‌دهند.

این نماینده مجلس تصریح کرد: مبارزه قوه قضائیه با ترک فعل مسئولین دقیقا جلوی سهل‌انگاری و کم‌کاری‌ها را می‌گیرد و به اعتقاد بنده بیش از این‌ها باید به مبحث ترک فعل مسئولین بپردازیم.

اسماعیلی اظهار داشت: متاسفانه برخی از افرادی که آمدند و مسئولیت قبول کردن در زمان مسئولیتشان باعث ضرر و زیان فراوانی به مردم شدند لذا این افراد با اقداماتشان می‌توانستند گره‌ای از مشکلات مردم باز کند که ترک فعل کردند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس تأکید کرد: ترک فعل مسئولین بهترین موضوعی است که از سوی قوه قضائیه مورد اقدام قرار گرفته و انشالله در اجرا هم با توفیقات زیادی مواجه باشد چرا که ما بزرگترین آسیب‌ها را از ترک فعل مسئولین متحمل می‌شویم.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس