کد خبر 1211484
تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۴
بورس نمایه

شاخص کل بورس پس از افت ۷هزار و ۸۵۶واحدی (۰.۷درصد) در ارتفاع یک میلیون و ۱۸۶هزار واحد قرار گرفت.

به گزارش سرویس بورس مشرق، در ساعت ۹ و ۳۰دقیقه شاخص کل بورس پس از افت ۷هزار و ۸۵۶واحدی (۰.۷درصد) در ارتفاع یک میلیون و ۱۸۶هزار واحد قرار گرفت و شاخص کل هم‌وزن با افت ۰.۱درصدی مواجه شد.

آخرین قیمت ۱۹نماد حداقل یک درصد نسبت به قیمت روز قبل آن‌ها افزایش یافته و ۳۲۹نماد با کاهش بیش از یک درصدی قیمت همراه بوده‌اند.

نمادهای وبملت، وتجارت، برکت، شستا، وبصادر، فملی و وپاسار در گروه پرتراکنش‌ترین‌های بورس و نمادهای وسپهر، کرمان، بپیوند، آریا، بگیلان، مادیرا و شگویا در گروه پرتراکنش‌ترین‌های فرابورس قرار گرفتند.

ارزش کل معاملات خرد بورس و فرابورس نیز در مجموع به حدود ۴۱۵میلیارد تومان رسید. حقیقی‌ها تا ساعت مورد اشاره رقمی در حدود ۱۵۰میلیارد تومان نقدینگی از بازار خارج کردند.

نقشه بورس امروز بر اساس ارزش معاملات+عکس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • کارشناس سیاسی IR ۱۰:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    1 0
    تمام افرادیکه در بورس با وعده دروغ رئیس جمهور متحمل ضررهای سنگین شدند بطوریکه دارو ندار خود را از دست دادند هیچ انگیزه ای برای شرکت در اتخابات ندارند.
  • IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    0 0
    بورس گرفتار سوء استفاده دولت از اعتماد مردم و بی اعتمادی مردم به دولت . یک مشت افراد کثیف هم از این فضای آلوده شده توسط دولت نهایت نامردی را در حق 50 میلیون نفر کردند و البته تا این دولت است همین است .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس