کد خبر 1211399
تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰۱:۳۵
جزئیات ماجرای نوزاد رها شده در تبریز

مدیرکل بهزیستی آذربایجان‌شرقی گفت: نوزاد رها شده در تبریز تحت مراقبت‌های ویژه قرار دارد.

به گزارش مشرق، فرگل صحاف در خصوص آخرین وضعیت نوزاد رها شده اظهار داشت: با توجه به وضعیت نوزاد رها شده، کلانتری منطقه ۱۹،  او را به بخش مراقبت های ویژه یکی از  بیمارستان های تبریز منتقل کرده اند.

وی افزود: با توجه به تماس برقرار شده با بخش مذکور در بیمارستان، نوزاد رها شده پسر و فعلا در دستگاه نگهداری می شود و بعد از اینکه کمی وضعیتش بهبود یافت و تغذیه با شیر خشک شروع شد به شیرخوارگاه تبریز اعزام خواهد شد.

گزارش ها حاکی از این است که: ساعت ۱۸.۵ دقیقه عصر امروز خبری در فضای مجازی مبنی بر رهاشدن نوزاد تازه متولد شده در شهرک اندیشه تبریز منتشر شده بود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 149
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 22
  • IR ۰۲:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    29 0
    به دنیای بی رحم خوش اومدی پسر ...دعا می کنم تلخی این آغاز غم انگیز با شیرینی های آینده تو کامت نمونه
    • IR ۱۹:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
      6 0
      آمین خداوند هیچ کودکیرو باخانواده بی عاطفه عجین نکنه
    • IR ۲۲:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
      0 0
      ای کاش نوزاد عزیز فرزندم بود
  • IR ۰۳:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    5 0
    الهی واقعابعضیا چه دل سنگی دارن چطوردلشون میاد....
    • IR ۱۹:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
      0 0
      از کجا معلوم که بخاطر دل سنگ هست! شایدگم اش کردن.شاید هم بخاطر فقر و نداری ولش کردند امیدوارم دیگر هیچگاه از این اتفاق ها نیفتد.
  • حامد IR ۰۳:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    6 1
    از این بچه ها در کشور و دنیا زیاد رها می شوند. اما برخی در اینستاگرام چنان خبر رو اعلام می کنند که گویا برای اولین بار بوده. که به علت تلاش برای جمع کردن دنبال کننده و دیده شدن و بی اطلاعی افراد است.
  • IR ۰۴:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    4 0
    مهمون چند سال دیگه برنامه های مثل ماه عسل متولد شد. خدایا
  • اکبری IR ۰۴:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    8 0
    سلام متاسفم خیلی ها حسرت داشتن یک نوزاد رو دارن
  • نظر IR ۰۵:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    10 2
    مال باباشه بدین باباش
    • فش نیوز IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
      4 2
      عه تبریز هم آره...
    • IR ۲۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
      0 0
      کسی که شرایط نداره خیلی اشتباه میکنه بچه دار میشه اگر هم شده میتونه قبل به دنیا اومدنش سقط کنه این کار اشتباهش رو توجیه نمیکنه
  • IR ۰۵:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    2 1
    سلام بالاخره فقر وفلاکت اثر خود را به مرور در جامعه نشان می دهد و خواهد داد
  • IR ۰۵:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    4 0
    چه مادریه که بچشو گذاشته سر راه اینا وجدان ندارن واز خدا نمیترسن آه اون طفل معصوم گریبانگیرت میشه روز خوش نمیبینی
  • IR ۰۶:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    4 0
    خاک بر سره این چنین پدر و مادری
  • سید حسن IR ۰۶:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    7 0
    انسانهای کم فکر یا شهوت پرست بعضی مواقع کارهایی انجام میدهند که انسانیت را زیر سوال می برند
  • نا شناس IR ۰۶:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    1 0
    با سلام رها شدن از قید بندها خوب است ولی رها شدن از دامن مادر چه عرض کنم .
  • IR ۰۸:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    11 16
    تبریز شهر بی اخلاق
    • تبریز IR ۱۹:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
      7 0
      برو ببین شهر خودت چه خبره ....
    • IR ۱۹:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
      5 1
      لطفا به شهرِ کسی توهین نکنین.
    • امیرعلی IR ۱۹:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
      0 0
      اتفاقا تبریز بهترین شهر ایران هست از نظر امنیت و زندگی و ارامش با یک خبر تبریز را زیر سوال نبرین من خودم تبریز زندگی میکنم و اصالتا فارس تهران هستم خداییش هیچ شهری تو ایران مثل تبریز نیست بدون تعارف میگم هم از نظر فرهنگ سطح بالایی داره هم از نظر مدرن بودن،حالا زود قضاوت نکنیم با یک خبر شاید تکذیب بشه این خبر و شایدم اصلا پدر مادر این بچه اصلا تبریزی نباشن؟پس زود قضاوت نکنیم
    • IR ۰۳:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
      0 0
      هیچ ناراحت نشین همه جا بی وجدانی مدشدع
    • IR ۰۳:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
      1 1
      هیچ ناراحت نشین همه جا بی وجدانی مدشدع
    • سولماز US ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
      1 0
      عزیزم چرا توهین می کنی اگر یه اتفاقی مث این یه بار تو تبریز افتاده باشه هزاران بار تو تهران شهرای دیگه میفته مث بچه های کار تو تهران همشون سرراهین دیگه البته اگر اگر اینم مال تبریز باشه چون طرف بچشو تو شهر خودش ول نمی کنه که زود بفهمن حتما از شهردیگه ای بوده
    • مهدی IR ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
      0 1
      چرت و پرت نگو.تبریز بهترین شهر دنیاست.وجود آدم بی وجدان و شهوت پرست در یک شهر به معنای بد بودن اون شهر نیست.در ضمن برو شهر خودت ببین چه آدمکشا و بی وجدان ها وجود دارند.بی ادب
  • ... IR ۰۸:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    1 1
    چطوری دلشون اومده
  • شهروند تبریز IR ۰۹:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    1 3
    این کارها همش از فقر و نداریه. شهرک اندیشه تبریز از قشر متوسط جامعه هستن. واقعا متاسفم
  • Behrouz ES ۰۹:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    7 0
    سلام.۶۰ ساله هستم دارای خونه و بازنشسته.خدا را شکر هیچ چیز در دنیا کم ندارم.بجز یک بچه.چه اشکالی داره این بچه را به احترام حضرت علی به ما ببخشند.تا این آرزوی ماهم برآورده بشه.آمین
    • IR ۱۸:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
      0 0
      پاسپورت اسپانیا هم میگیره! علی برکت الله
    • ریحانه IR ۲۳:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
      0 0
      چه اشکالی داره نیتونید برید به بچگی وردارین ثواب
    • نیاز IR ۰۲:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
      0 0
      اخه عزیز من این سن چطوری میخوای نگهداری این بچه رو قربونه خدا برم ب یکی بچه میده ب یکی م که این جوری
    • IR ۰۴:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
      0 0
      من حاضرم بچه ی تو بشم خیلی از بی مادری رنج بردم
  • گیتی IR ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    1 0
    کاش میشد من نگهش میداشتم
  • مژگان IR ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    4 2
    فساد اخلاقی به تبریز هم رسید ؟
    • IR ۰۰:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
      0 0
      اره
  • کاظمی IR ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    11 11
    حتمافرزندی نامشروع بوده چون باقوانین سخت ایران نمیشودبرای بچه بدون پدر یابرگه ی ازدواج شناسنامه گرفت مجبورش ن کنارخیابان رهاکنن تادولت برایش تصمیم بگیره
    • IR ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
      4 0
      نامشروع هم باشه انسانیت کجا رفته گناه اون طفل معصوم چیه بجای اینکه کنار خیابان ولش میکرد خوب میتونست خودش ببره بده پرورشگاه قربون خدا برم چه کسانی هستن که حسرت بچه دارن و چه کسانی که ارزش بچه رو نمیدونن 😔
    • شناس IR ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
      2 0
      زود قضاوت نکن هستند بسیاری از بدبخت بیچاره ها که به لطف دولت بی تدبیر به نان شب خود محتاجند و اگر در این شرایط وانفسا بچه ناخواسته ای هم بیاورند قوز بالا قوز است و مجبورند سر راه بگذارند
    • مرگ بر ضد ولایت فقیه IR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
      15 4
      اگر با قوانین ایران می شد برای بچه نامشروع شناسنامه گرفت که جمعیت نامشروع رشد شدیدی می کرد کشور های غربی هم زنا زاده توش زیاده چون اهمیت نمیدن بچه باباش کیه
    • موحد IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
      1 1
      هم وطن .قضاوت خیلی سخت است استفاده از کلمه حتما در اینخصوص جای تاسف دارد بیکاری و فقر و ...هزارران دلیل دیگر میتواند علت رها سازی بچه باشد
    • ریحان IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
      4 0
      حتما؟ازکجا مطمئنی؟
    • علیرضا ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
      0 0
      خیر طبق قانون مدنی پدر طبیعی میتونه برای فرزند نامشروع به نام خودش شناسنامه بگیره
    • IR ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
      2 0
      مهم نیست پدر و مادر بچه کیه حلال زاده است یا حرامزاده مشروعه یا نامشروع چه فرقی دارد باید دولت شناسنامه بهش بده حق اجتماعی است بچه دست خودش نبوده به دنیا بیاد
    • IR ۱۵:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
      4 0
      هیچ جای این مملکت مجوز نداره اختلاس می کنند اما این جور جاها مجوز زیادی میخواد
    • IR ۱۸:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
      0 0
      یک وقت نگویی چرا اولاد حرامزاده در کشورهای غربی زیاد شد ها! بگو برایشان شناسنامه بگیر! آره. مبادا بگویید این ثمره بی حجابی و زندگی مدرنی است که اسمش را پیشرفت گذاشته اید...
    • IR ۲۱:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
      0 0
      سلام . تورو خدا اگه واقعا چنین فکری دارین پیگیر بشین .‌اون طفل معصوم گناه داره آیندش خراب میشه . شما آینده اونو بسازین خداوند هم آخرت شما رو بسازد انشاالله
  • علی IR ۱۱:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    2 1
    خدا لعنت کنه پدر و مادر این بچه رو که آدم نمیتونه کلمه پدر و مادر و براشون بزاره لااقل میبرد به بهزیستی یا جایی که از بچه مراقبت بشه مثل زباله ویز کوچه و خیابان باهاش نمیکرد خانواده هایی هستن که به خاطر این بچه روز و شب ندارن موندن دم در دکتر تا جواب بگیرن
  • IR ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    1 1
    من حاضرم سرپرستی را به عهده بگیرم
  • A IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    2 0
    ارزش انسان خیلی والاست اینجور حرکات را ادم می بینه اشکش میگیره متاسفانه تعدادی از رحم و عطوفت به دورند و شرایط بد اقتصادی برخی خانوارها و مشکلات خانوادگی و برخی ناهنجاریها سبب میشود دست به چنین حرکت ناشایست بزنند بازهم دم ان مامور گرم که یک انسان را نجات دهده و یک دست مریزاد هم به دولت بگیم که پناهگاه بی پناهاان است
  • ترترترتر تراختور IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    0 0
    ای بابا خداییش مال منه الانم بابا الزایمر داره کزاشته اونجا چتور پیداش کنم
  • RO ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    21 0
    خاک بر سرشون یک برای یک لحظه هوسبازی یک کودک بدبخت نامشروع بی پدر و مادر رو گوشه خیابان رها می کنند وبال جامعه فردا هم یک دزد قاتل اختلاسگر منحرف و باعث مصیبت و خیانت در جامعه میشه با هزار عقده توی پرورشگاه ها واقعا وحشتناکه!
    • فرشید IR ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
      1 3
      هنوز معلوم نیست که بچه نامشروع هست که شما می‌بری و میدوزی
    • ماه وش IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
      0 1
      زود قضاوت کنید خیلی ها خرج زندگی شان را ندارند اما امیدشان را از دست نمی دهند شاید فرجی حاصل شد بچه دار شدند در این اوضاع مملکت بچه جان خود را رها کرده اند از دور نظاره گر بزرگ شدنش باشند
    • ابراهیم پور IR ۰۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
      0 1
      سلام با احترام به تمام عزیزان به نظر من بی سرپرست بودن خیلی مواقع از بد سرپرست بودن خیلی خیلی بهتر است .کاش یاد میگرفتم تا با کفش کسی راه نرفتیم قضاوت نکنیم .التماس دعا ودر تمام ادیان و دین ما بچه ای که به دنیا میاید با ضمیر پاک هست اون شیطان نیست بلکه افکار مسموم ما شیطانی است
  • RO ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    9 1
    یعنی نمیشه مچ او کسی که باعث این نوزاده گرفت با آزمایشی، سر نخی، چیزی، گیرش آورد تا مسئولیت کار زشت خودش رو به عهده بگیره نندازه گردن دولت و جامعه خودش راحت در بره یک گنده دیگه بزنه بگه خوب کسی که نمی فهمه پس خیالش راحته!
    • IR ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
      1 0
      باید سامانه دی ان ای بزارن و غیر مستقیم آزمایش از همه بگیرن و خود مردم ندونن
  • IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    1 0
    خاک تو سر زنه حداقل موقع جنینی سقط میکرد
    • لیلی IR ۰۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
      0 0
      زود قضاوت نکنین همه موارد جامعه رو بسنجین از هر نظر قضاوت کنین.شاید امیدوار بوده قدم بچه براش خیر باشه از کجا معلوم.....
  • IR ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    13 2
    نظراتون نسبت به موضوع خیلی وحشتناک است وحشتناک از عمل انجام شده. قضاوت نادرست و بی خودی نکنین
    • ز IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
      0 0
      خودشون بریدن و دوختن تموم شد رفت
    • IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
      1 0
      موافقم. نظراتی از سر عصبیت و هیجان. طبق معمول مرسوم
    • US ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
      1 1
      ماشالله همه شدن کارشناس و متخصص. ندید تشخیص دادن بچه زنا زاده است. ندید حکم اعدام صادر میکنن و از نگاه اینها همه کافرن وفقط خودشون مومن و خداشناس.
    • RO ۱۵:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
      1 0
      آینده این نوزاد وحشتناک نه نظر ما راست می گی سرپرستی و تربیت و مخارجش رو قبول کن و گر نه حرف زدن راحته!
  • IR ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    7 4
    با آزمایش DNA میتوان به والدینش دسترسی یافت. بگیریدشان و اعدامشان کنید
  • مرگ بر ضد ولایت فقیه IR ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    7 1
    مطمئن هستین بچه نامشروع هست؟ اگه باشه ماهواره و فرهنگ غربی داره خودش رو نشون می ده کشور های اروپایی خیلی از جمعیت شون نامشروع هستن کلمبیا۸۸درصد از همه بیشتر
  • مجید IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    10 2
    من مطمئن نیستم که بچه نامشروع شاید شرعی باشه ولی کلا عجیب هست که بعضی ها زنا می کنند ولی ازدواج نه ⁦:(⁩ بچه نامشروع خیلی خطرناک هست برای جامعه چون شیطان تو نطفه اش شریکه
    • IR ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
      0 0
      الان میگی بکشنش
    • IR ۱۶:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
      1 0
      خون هیچ انسانی شیطانی نیست بچه چه گناهی کرده که بهش با دید بد نگا بشه
  • BE ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    22 1
    حالا از کجا معلوم شد نامشروعه زود قضاوت کردین؟ واقعا خدا چجوری تحملتون میکنه من موندم
    • IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
      0 0
      هیچوقت درمورکسی قضاوت نکنین شایدازروی فقروبی کسی مجبورشده قضاوت کارمانیست کارخداست
    • رحیم IR ۱۷:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
      0 0
      من هم باشماموافقم اصلا شاید تواین وضعیت گرونی توان نداشت نگه داره
  • معصومه مقدم IR ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    31 1
    تورو خدا اونو بدین من بزرگ کنم ممنون میشم
    • نیان IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
      0 0
      اگه واقعا شرایط نگهداریشو داری برو بگیرتش.پیگیر شو.زندگیشو نجات بده خدا تا آخرش ازت خوشنود میشه
    • بهنام IR ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
      0 0
      شما بزرگواری میکنید،خودتون بچه ندارید
    • IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
      0 0
      اگه مشکل بچه داری انشالله خدا نصیبت کنه
    • IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
      0 0
      آخی مرامتو عشق است.آدم های درستی مثل شما تو این دوره زمونه انگشت شمار است
    • رقیخ IR ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
      0 0
      مگه‌بچه‌نداری
    • محسن IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
      0 0
      چرا آخه شما ؟؟؟نه جدا چرا؟؟
    • عادل IR ۱۵:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
      0 0
      بیا تبریز پیگیر شو ببین کدوم پرورشگاهه بگیر ببر بزرگش کن
    • ناشناس IR ۱۶:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
      0 0
      درموردش زود قضاوت نکنین شاید صلاحش در این بود از رازهای پنهون دل کسی با خبر نیست.
  • Z IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    24 1
    زود قضاوت نکنیم
  • ف IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    0 0
    فدات بشم مثل من بی کسی
  • سعید فرجی IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    2 1
    مردم فقط چشماشون میبندن و دهن کثیفشون باز میکنن . شما از کجا مطمعن هستین اون بچه حاصل زنا س
    • SG ۲۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
      0 0
      شما حساس شدی پدر و مادر فقیرش رو می شناسی خوب دلسوزی بهشون کمک نه هی ادای عاقلای پرهیزگار رو در بیار اما وقت کمک کردن جیم بزن بگو به من چه؟ هیچ پدر و مادر فقیری به خاطر فقر بچه رو پرت نمی کنه کنار زباله دانی میده بهزیستی آدم باهوش! بلکه از ننگ این کار رو میکنه! چرا زباله دانی از خودت بپرس! پس بهزیستی برای چیه؟
  • IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    0 1
    اره واقعا بیاین زود قضاوت نکنیم اونم قضاوت بیجا.دقیقا مثل اینه که خودمون همه کارای قانون و قضاوت رو یک تنه انجام میدیم.از کجا اینقد مطمن هستین که نا مشروعه با این قاطعیت دارین نظر میدین؟شاید از سر نداری این کارو کرده،مگه الان بچه بزرگ کردن کار اسونیه.ماهانه ۵۰۰ تومن فقط هزینه شیر و پوشاکشه.
  • IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    0 1
    به نظر من انسان تحت هیچ شرایطی نباید قضاوت کنه و نظر بده چرا یکی نظر نمیده که شاید یکی از سر بیچارگی و نداری وبدبختی گذاشته سر راه
  • معصومه نقوی IR ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    0 0
    ایوای خاک تو سر اون که به این زیبایی بچه رو ول کرده کاش اون پسر من بود
  • مریم IR ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    0 1
    ما ایرانیها کلا کارشناس هستیم . البته منم می خوام کارشناسی کنم، به نظرم بچه نامشروع نیست اگر نامشروع بود قطعا اجازه نمیدادند ۹ ماه بچه بمونه تا به دنیا بیاد ولی من احتمال میدم خانواده معتاد بوده و یا خانواده خیلی ضعیفی بودن .امیدوارم مسولین بتونن علت اینکارها رو کشف کنن که امروز بفهمیم که جامعه داره به چه سمتی هدایت میشه تا بتونن برای پیشگیریش اقدامی انجام بدن .
    • علی IR ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
      0 0
      موافقم حق باشماست .
  • ز IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    1 1
    از کجا فهمیدی که تو ایران هم فرزند نامشروع زیاده ولله من نه تو فامیل خودم و نه شوهرم و نه دوستان و آشنایان تا حالا فرزند نامشروع ندیدم فقط یه دانش آموز ۱۵ سال پیش داشتم منطقه که اهالی اون شهرستان می گفتن پدر و مادرشان دوست بودن بچه دار شدن تازه اونم الله اعلم. بعدش هم تا اطلاعات کافی ندارین قضاوت نکنین
  • IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    1 0
    این چه طرز فکری هست که شیطان در نطفه بچه نامشروع شریک هست خدا همه انسان ها را پاک می آفریند اون اعمال و رفتار ما هست که انسانیت مارو شکل میده لطفا طرز فکرهارو عوض کنیم و به هم لطمه نزنیم اون خداست که اخر سر همه مارو قضاوت خواهد کرد نه خود ما.
  • IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    2 0
    خدا به حق شهید این ماه ظهور اقا امام زمان را تعجیل فرماید فساد همه جا را فرا گرفته . خدا همه را هدایت کنه
  • محمد اسماعیل شهری IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    1 0
    حتما مادر یا پدرش معتاد بوده ول کردن کنار خیابان
  • IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    1 0
    ایامیدانیدقضاوت شماها بدترازگناه اون شخص هست هیچی مادری ازبچه اش نمیگذره شایدمادرش فوت کرده یکی دیگه اونو گذاشته بیرون
  • ناشناس IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    0 1
    بدین به ما با حیفه
  • علی IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    0 1
    از کجا معلوم شاید بخاطر وضعیت بد اقتصادی توان نگهداری بچه رو ندارند اکه از راه نامشروع بود لزومی نداشت ۹ ماه بچه رو نگه دارن از همون اوایل سقط میکردند زود قضاوت نکنید
  • IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    0 1
    بنام الله قضاوت سخت است خیلی سخت تر از این که فکرش را می کنین منطقه ای که این بچه پیدا شده منطقه مستضعف نشین است چرا شماها این طور فکر می کنید اصلا می توانید چند لحظه به این حکمی که میدهید فکر کنیدایاهنر شماکه فتوای اعدام میدهید همین است
  • IR ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    0 1
    شاید از روی بی پولی یا نمیدونم حیوان هم بچه خودش رو راه نمیکنه
  • امیر IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    0 1
    با سلام هیچ موقع الکی نظر ندین چون هیچ کدومتون تو این شرایط قرار نگرفتین که بتونین خانواده این بچه رو هم درک کنین
  • پری US ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    1 0
    گناه این بچه بی گناه چیه؟ انسان داره به کجا میره؟ انسانیت چی پس؟
  • IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    0 0
    طفلک بچه بیچاره.جنایت کردن درحقش.ازمحبت مادرمحرومش کردن بچه حیوانات هم به مادراحتیاج دارن. چه برسه انسان.دورش بگردم.6388
  • فاطمه IR ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    1 0
    توکار خداموندم بعضیا دربه دردنبال بچه این دکتراون دکتر بعضیام اینطوری بچه رو ول میکنن تو خیابون من قضاوت نمیکنم ولی حیوونم بچشو ول نمیکنه
    • IR ۰۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
      0 0
      حتما یه مشکلی داشته مادرش نمی تونستهازش مراقبت کنه
  • س IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    0 1
    بهتره که زود قضاوت نکنیم
  • رویا IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    1 1
    اگه نامشروع بود که همون اول بچه رو سقط میکردنن دوما انقدر بی ناموس نیستن دیگه بنظر من سر دج بازی و دعوا حتما اینکارو کردن اصلا من بعید میدونم اهل تبریز باشه طرف
  • IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    0 1
    قضاوت نکنین شاید ازنداری مجبور شده درست اونم توجیه خوبی نیست پدر ومادر اول باید شرایط ببینین وبعد بچه دار بشن مسئولن در مقابلش ولی بعضیا شرایط دونسته بچه میارن ومدیون بچه بچه خرج میخواد آینده میخواد کلا طفل معصوم به دنیا اوردی ومسئولی گفتم دیگه شاید از نداری بوده گفته بره لا اقل تو پرورشگاه یه چیزی پیدا میشه بخوره طفلی
  • حلیمه IR ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    1 0
    خدای من آخه چرا یکی آنهمه هزینه میکنه بچه دار بشه یکی هم اینطوری طفل معصوم را رها می کنه ...
  • IR ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    0 1
    خواهشها قضاوت نکنیم
  • قادر IR ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    0 1
    اینومیدونستیمدا
  • نسرین IR ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    0 1
    چرا ندانسته قضاوت میکنین؟اگه نامشروع بود چرا به دنیامی اورد ؟همین که میفهمید سقط میکرد!شایدبنابه دلایلی مجبور بوده.مردموقضاوت نکنین .شاید روزی خودمون دراون شرایط قرارگرفتیم مگه ازفردامون خبر داریم؟مگه شیطان خوابیده؟فقط باید بگیم خدا عاقبت بخیرکنه هممونو
  • IR ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    0 1
    شایدم چه معلوم فقر مالی داشته بعضی ها هم اینطورین چه معلوم
  • شریف IR ۱۵:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    3 1
    بس کنین بابا .این اراجیف هارو ...نامشروع .یا مشروع ...نشستین واسه خودتون اراجیف میگین .به هر دلیلی که این نوزاد رها شده .باید رشد پیدا کنه یا از روی بدبختی رها شده یا از روی یک اشتباه .در هر صورت تشکر از کسی که اطلاع داده و مسولی هم که پیگیری میکنه این داستانو .انشالله حالش خوب شه و بزرگ شه از کجا معلوم همون پسر که پیدا شده اینده ایران مارو بسازه انشالله
  • شریف IR ۱۵:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    1 1
    انشالله به توکل به پروردگار همین پسر اینده ایران مارو بسازه انشالله
    • SG ۲۱:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
      0 0
      حالتون خوبه؟ آینده مملکت ما رو این نوزاد بی هویت که انداختن توی زباله دانی بسازه؟ آمریکاست مگه؟ انشاالله از این اخبار عجیب منتشر نشه بگین! وقتی میگه // زباله دانی // همه فکر می کنند کار نوجوانی نادانی چیزی بوده، اخبار مشابهی بوده! کسی هم ندیده و نمیشناسه که گناه یا قضاوت باشه داستان دروغی که برای لایک و کامنت هر از گاهی کاربرا رو سر کار میذارن مثلا نکات اخلاقی رو رعایت کنید و فلان!
  • IR ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    1 0
    وقتی میدونست حامله هست سقط میکرد چرا تا الان نگه داشته و تو خیابون گذاشته.
  • سیدsa IR ۱۶:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    0 1
    شاید از نداری و فقر خیابون رها کردن.
  • Masoo IR ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    2 0
    خاک تو سر مامان و باباش
  • IR ۱۶:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    1 0
    شاید از روی فقر بوده
  • salivan IR ۱۶:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    2 1
    حتما مادرش الان در عذابه
  • IR ۱۶:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    0 1
    چرا همه میگن نامشروع بوده چرا قضاوت میکنین شاید پدر مادرش توان مالی نگهداریشو نداشتن تو این وضعیت واقعا بعید نیست
  • RO ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    0 1
    یک نوزاد که مشخص نیست والدینش کی هستند حالا یک عده تشخیص دادن که این نوزاد نامشروع شاید بخاطر مشکلات مالی باشه
  • IR ۱۷:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    0 1
    سلام زود قضاوت نکنید خدا بر همه چیز اگاه است. دولت بخاد میتونه پدر ومادر این طفل معصوم رو پید ا کنه.
  • IR ۱۷:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    1 1
    سلام این چه طرز حرف زدنه از کجا معلوم اون بچه تو آینده چه کاره میشه قضاوت میکنید این وظیفه ی جامعه ی اسلامی هست وقتی فقر باشه اون هم تو جامعه ای که پیامبر اسلام فرمودند مسلمان نیست کسی که همسایه اش شب گرسنه سر به بالین بگذارد اون وقت گرسنگی سحله فساد تو خونه ها داد و بیداد می‌کنه این نتیجه ی انرژی هسته ایست که همه ی حواسمان رو از بشریت و انسانیت آزمون گرفته
  • IR ۱۷:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    2 0
    من بچه میخوام، بدینش به من
  • رضا IR ۱۸:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    0 1
    چرا الکی قضاوت میکنین شاید طرف هزینه نگهداریشو نداره ولش کرده. قبلا هم خیلی اینطور اتفاق افتده
  • تا ابد ایرانی IR ۱۸:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    0 2
    شکر پول بزرگ کردنش و نداشتن بااین وضعیت گرونی
  • حمیده GB ۲۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    0 0
    بعد اونوقت ما چند ساله تو حسرت بچه ایم چطوری دلشون میاد آخه
  • IR ۲۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    0 0
    فکر کنم پدرومادرش با این گرونی نتونستن نگهشدارن به خاطراون رهاش کردن
  • IR ۲۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    0 0
    اگر روزی بفهمید شما بعنوان فرزند خوانده وارد خانه شدید بزرگ شدید در مورد خودتون چی فکر میکنید لطفا این حرفا نزنید رابطه مشکل داشت ولی تا خدا نخواد سیبی از درخت نمی افته
  • ترانه مهر شکوهیان IR ۲۰:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    0 0
    خوب عقل ش الان خوب باشد
  • محمد IR ۲۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    0 0
    من میخوام سرپرستی شو به من بدن.
  • SG ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    0 0
    فقرا یا میدن فامیل یا میدن بهزیستی سر راه نمی گذارن! هر کی بوده نامرد بوده یا بچه رو از جایی دزدیده بعد هم شر شده گذاشته سر راه کی غیب دونه!
  • ناشناس IR ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    0 0
    الهی به امید تو ما همه زنده ایم.
  • IR ۲۳:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    0 0
    تو را خدا اگه کسی میدونه اون کجاست من حاضرم ازش نگهداری کنم من ۳۲ ساله هستم
  • IR ۲۳:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    1 0
    احتمال قریب به یقین نتیجه بی بند و باری هست و به اصطلاح آزادی های بی حد و حصر هر جا از تعلیمات الهی فاصله گرفتیم ضرر کردیم و اینو بدانید این دنیا با کوک خالقش میچرخه کاری بر خلاف این کوک انجام بدی له میشی
    • ابراهیم پور IR ۰۰:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
      0 0
      کاش یاد میگرفتم به جای خدا حرف نزنیم خالق ما خیلی مهربان و بخشنده تر از آن است که ما فکر میکنم امیدوارم این فرزند ما به هر شکلی به دنیا اومده است عاقبت به خیر باشد .
  • مهسا IR ۰۰:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
    0 0
    من این بچه رو پیدا میکردم بدون چون و چرا میوردم بزرگش میکردم بااین که باردارم ولی باهم بزرگشون میکردم
  • الهام IR ۰۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
    1 0
    خدا بگم چه کنه این پدرو مادرهای سنگ دلو ای کاش میشد من بزرگش کنم امیدوارم مادرش بیاد دنبالش
  • مصطفی نصرالیه IR ۰۳:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
    0 0
    خدایا به دادمان برس جه چوری دل میکنن با بابالحوایج علی اکبر
  • هستی IR ۰۴:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
    0 1
    چرا حالا به شهر تبریز توهین میکنید
  • محمدرضا IR ۰۵:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
    0 0
    سلام.اگه‌امکانش‌هست‌.این‌بچه‌رو‌بدم‌به‌ما‌بزرگش‌کنیم
  • باران IR ۰۵:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
    0 0
    کاش پدرومادرای این نوزادهاروکه سرراه میزارن پیداکنن وتونایلون بزرگ توآشغالها بزارن اونوقت میفهمن اون بچه چی کشیده😤
  • زهرا IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
    0 0
    سلام.خواهش میکنم اگه اون بچه سرپرستی نداره من حاضرم اونو بزرگ کنم وبراش مادر بشم.
    • علی IR ۱۶:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
      0 0
      سلام خوبین افرین برشما واقعا خیلی باشجاعتی
  • IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
    0 0
    نباید زود قضاوت کرد چرا که مادر بچه نیست که بگه دلیل رها کردن بچه اش چه بوده ، از این موارد زیاد هست حالا یکش اینقدر سرو صدا کرده ، فقر و بدبختی و ............ و همه اینها مصوبین این ناهنجاریها هستن
  • وحدانی IR ۱۸:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
    1 0
    با احترام به تمام نظرات متاسفانه این پدیده شوم مدتی است در خیلی از شهرها مشاهده میشود و اختصاص به یک شهر.و قومیت ندارد و توهین به قومیت به این بهانه کار پسندیده ای نیست. علت وقوع پدیده های این چنینی را باید در ساختار ناعادلانه اقتصادی و فرهنگی جستجو کرد نه در افراد. تازه اول فاجعه است. والسلام
  • RO ۲۳:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
    0 0
    قابل توجه مسولین وطرفداران فقیرفقرا۷۴۷
  • IR ۰۱:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    0 1
    ان شاءالله که خوشبخت زندگی کنه ان شاءالله به همه ی آروزهاش برسه از دست پدر مادرا هم دیگه کاری ساخته نیست چون پدرو مادرا هم برای خودشان دیگه آینده ای نمی بینند در ضمن اگه مادره از پدرش شکایت کنه پدرباید خرج بچه رو بطور کامل پرداخت کنه این حرفا را هم در مورد بچه ای که برای خودش آینده داره تو رو خدا نزنید ودر مورد دیگران قضاوت نکنین
  • زهرا IR ۱۵:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    0 0
    خدا غیرت وعاطفه را بدهد به بعضی ها مردم تبریز مردم محترم وبسیار خوب هستند
  • ناشناس IR ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
    0 0
    این بچه عادی نیس هیچ پدر مادری هر چقدرم بی رحم باشه یا از گشنگی بمیره این کارو نمیکنه این بچه ی ادم از ی رابطه نامشروح ب وجود میاد ک قبول کردنش خیلی سخته واسه دو طرف ک ی رابطه ی یه شبه داشتن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس