کد خبر 1211009
تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۵
image-20210501095403-1.png

اجاره ماشین چیست؟ اجاره ماشین به خدماتی گفته می شود که شرکت های رنتکار خودروهای موجود خود را به صورت با راننده و یا بدون راننده با دریافت مدارک و هزینه در اختیار مشتریان قرار می دهند.

اگر برای مسافرت خود نیاز به یک خودرو راحت و لوکس دارید می توانید با هزینه مناسب ماشین مورد نیازتان را اجاره کنید. اما اگر از شرایط آن بی اطلاع باشید ممکن است که هزینه های پنهان را برای شما رقم بزنند. این لیست راهنما به شما کمک می کند که قبل از اجاره خودرو ماشین اطلاعات در مورد شرایط و مدارک اجاره خودرو داشته باشید.

اما اینکه فرآیند کرایه ماشین چیست و چگونه باید خودرو را اجاره کنید در این قسمت به آن پرداخته ایم ؟

برای اجاره خودرو بهترین و مطمئن ترین راه مراجعه به شرکت های کرایه ماشین است. بیشتر شرکت های کرایه خودرو دارای سایت های معتبر در این زمینه هستند. پس اولین نکته در مورد انتخاب یک شرکت معتبر داشتن سایت و نماد اعتماد الکترونیک است. برای دریافت خدمات از این شرکت ها می توانید از طریق یکی از سایت های کرایه ماشین به راحتی خودرو موردنیازتان را رزرو کنید.

برخی از سایت های رنت ماشین دارای رزرو آنلاین هستند.به این صورت که خودتان به راحتی می توانید ماشینی که مد نظرتان هست را برای تعداد روز و در تاریخ مشخص شده رزرو کنید. شرایط رزرو و فرآینده بسته به شرکت اجاره ماشین دارد.

 شرکت های اجاره ماشین علاوه بر سایت دارای اپلیکیشن اجاره خودرو نیز هستند. با این اپلیکیشن ها نیز می توانید با راحتی هر خودرویی که می خواهید اجاره کنید.

https://www.khabarfoori.com/bundles/data/images/%D8%B5%D8%AB%D8%B5%D9%82.jpg

خدمات اجاره ماشین در تهران چیست؟

خدمات کرایه ماشین در تهران شامل اجاره خودرو بدون راننده ، اجاره خودرو با راننده، اجاره ماشین عروس است. هر یک از این خدمات شرایط مربوط به خود را دارد که می توان گفت در هر شرکت اجاره خودرو متفاوت است.

شرایط اجاره خودرو بدون راننده

اجاره خودرو بدون راننده همان طور که از نام آن مشخص است، خودرو بدون راننده در اختیار شما خواهد بود. اجاره خودرو اغلب چند روزه یا چند هفته یا ماهانه است. در شرایط برخی از شرکت ها حداقل تعداد روز اجاره ماشین بدون راننده سه روز است.

اجاره این خودروها به صورت  محدود می باشد و همچنین در صورت نیاز  بدون محدودیت کیلومتر نیز ارائه می گردد. کیلومتر محدود به این صورت است که ماشین ها روزانه مجاز به پیمودن یک کیلومتر مشخص شده هستند.

https://www.khabarfoori.com/bundles/data/images/%D8%B9%D9%87%D8%AE%D8%AE%D8%B9%D9%87%D8%AE.png

شرایط اجاره خودرو با راننده

اجاره خودرو با راننده راحت نوع اجاره ماشین است. در این نوع ماشین موردنیازتان را بدون ارائه مدرک و حتی ضمانت می توانید به راحتی اجاره کنید. اجاره خودرو با راننده بیشتر جنبه تشریفاتی دارد و خودروهای آن نیز جزو دسته ماشین های لوکس هستند.

در این نوع اجاره خودرو به دلیل اینکه راننده شرکت همراه با ماشین است تمامی خسارت ها به عهده شرکت است و شما نیاز به پرداخت هیچ نوع خسارتی ندارید.

ماشین های ارزان قیمت در اجاره خودرو

اگه میخواهید ماشین های قیمت مناسب و ارزان اجاره کنید باید سراغ خودروهای ایرانی بروید.ماشین های ایرانی ماننده پژو 207، 206، رنو ال 90، پژو پارس و..... با قیمت مناسب اجاره داده می شوند. البته برخی از خودروهای خارجی نیز در دسته ماشینهای قیمت مناسب و اقتصادی قرار دارند که گزینه خوبی برای اجاره هستند.

مدارک لازم برای اجاره خورو

مدارک لازم برای اجاره خودرو در شرکت های اجاره خودرو متغییر است. البته برخی از مدارک مانند: کارت شناسایی، مدرکی برای ضمانت ، ودیعه در بین این شرکت ها یکسان است. همان طور که اشاره کردیم مدارکی نظیر:

شرایط سنی راننده

گواهینامه رانندگی

اسناد شناسایی

شرایط ودیعه نقدی (دیپوزیت) و ضمانت


** این محتوا تبلیغاتی است **

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس