انتخابات

روزنامه شرق:ورود تاجزاده به انتخابات ۱۴۰۰ به عنوان کاندیدای ریاست‌جمهوری، می‌تواند خونی تازه را در رگ‌های جامعه پیش از انتخابات به جریان بیندازد.

سرویس سیاست مشرق - سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ هم‌زمان با انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد. در ستون  «صندوقچه انتخابات» به بررسی روزانه اخبار و حواشی انتخاباتی و رصد رسانه‌های داخلی و بررسی رسانه‌های معاند می‌پردازیم.

********

روزنامه حامی دولت: تاجزاده پدیده انتخابات ۱۴۰۰ است

روزنامه شرق در یادداشتی با عنوان «۲ پدیده انتخابات ۱۴۰۰» به قلم «زهرا شجاعی» رئیس مرکز مشارکت امور زنان در دوره خاتمی نوشت: «مصطفی تاج‌زاده در کنار کلاب‌هاوس، دو پدیده مهم و جدیدالورود به عرصه انتخابات کشور هستند که تجربه جدیدی را برای مردم داخل و خارج کشور به ارمغان آورده‌اند».

این روزنامه اصلاح طلب در ادامه نوشت: «ورود برخی چهره‌ها به ماراتن انتخابات ۱۴۰۰ و اعلام صریح یا ضمنی آنان برای حضور به عنوان کاندیدای ریاست‌جمهوری، می‌تواند خونی تازه را در رگ‌های جامعه پیش از انتخابات به جریان بیندازد. جدا از شخصیت‌های اصلاح‌طلب یا اصولگرا، که هنوز برای ورود به عرصه رقابت‌های انتخاباتی مردد هستند، اعلام کاندیداتوری صریح و شفاف مصطفی تاج‌زاده و صدور بیانیه‌ای سرشار از مفاهیم و واژگانی برخاسته از چهار دهه مطالبات مردم اقشار مختلف، علاوه بر هویداکردن ویژگی‌های شخصیتی تاج‌زاده، تقریبا تمامی معادلات و پیش‌بینی‌های آماری را برهم زده است».

روزنامه حامی دولت: تاجزاده پدیده انتخابات ۱۴۰۰ است/ بسیاری از کاندیداها اعلام کردند اگر رئیسی بیاید، نامزد نخواهیم شد

خبرگزاری فارس در مطلبی با عنوان «اشتباهات بزرگ تاجزاده» نوشت: «آقای تاج‌زاده!   شمایی که معتقد بودید و هستید رئیس‌جمهور تدارکاتچی بیش نیست و اختیاراتش متناسب با مسئولیت ها نیست و حتی پیشنهاد دادید بهتر است ریاست جمهوری و رهبری در هم ادغام شوند و همه مسئولیت ها به رهبری واگذار می شود حال چه شده است که برای نامزدی ریاست جمهوری سر و دست می شکنید؟ ».

در ادامه این مطلب تاکید شد: « مگر شما نبودید که می گفتید «وقتی می دانیم نامزد ها نمی توانند کار مهمی انجام دهند نباید نامزد معرفی کنیم چرا باید آبروی خود را ببریم؟   موقعی باید بیائیم که بتوانیم کاری انجام دهیم ... مشکل این است که انتخابات در شرایط کنونی بی معنا و ریاست جمهوری هیچکاره شده است ... هر که رئیس جمهور شود وضعیت کشور روز به روز بدتر می شود چون دست او بسته است ( ۵ مهر ۱۳۹۹ مصاحبه با انصاف نیوز) آقای تاج زاده!   امروز چه شده است که می خواهید در زمینی بازی کنید که قرار است رئیس جمهور دست و پا بسته انتخاب شود وباز آبروی خود را ببرید؟ ...آقای تاج زاده! شما باید پاسخگوی حمایت بی چون و چرا یتان از آقای روحانی باشید ولی نیستید. بخش زیادی از آنچه در بیانیه خود آورده‌اید و بر آن تاخته‌اید محصول عملکرد رئیس جمهور و دولت مورد حمایت شماست».

بسیاری از کاندیداها اعلام کردند اگر رئیسی بیاید، نامزد نخواهیم شد

خبرگزاری تسنیم در مطلبی به نقل از «منوچهر متکی» سخنگوی شورای وحدت و وزیر پیشین امور خارجه نوشت: «بین اصولگرایان همه باور این را دارند که اگر آقای رئیسی به میدان بیاید، امر تجمیع نظرات نیروهای انقلابی تسهیل می‌شود. بسیاری از کاندیداها اعلام کردند که "اگر آقای رئیسی بیاید، ما کمک خواهیم کرد و نامزد نخواهیم بود". ما از ۲۱ و ۲۲ که ثبت‌نام شروع می‌شود، به‌یک‌باره یک جهش ایجاد خواهد شد. انتخابات این دوره را پرشور می‌بینم».

متکی در ادامه گفت: «گزینه اولمان آیت‌الله رییسی است و اگر ایشان بیاید تکلیف ما مشخص است اما اگر آیت‌الله رییسی نیاید، به سراغ گزینه‌های بعدی می‌رویم. گزینه دوم و سوممان برای ریاست‌جمهوری هنوز قطعی نشده است. هنوز وارد مکانیزم نهایی کردن گزینه‌ی غیر از آیت‌الله رییسی نشده‌ایم و نمیتوانم الان این گزینه‌ها را معرفی کنم».

روزنامه حامی دولت: تاجزاده پدیده انتخابات ۱۴۰۰ است/ بسیاری از کاندیداها اعلام کردند اگر رئیسی بیاید، نامزد نخواهیم شد

وزیر اسبق امور خارجه با اشاره به فایل صوتی ظریف گفت: اصل این کار، برنامه‌ریزی شده بود و این‌که چگونه افشا شده است بحث دیگری است اما مقدمات کار نشان‌دهنده یک اراده است که برای هدف خاص انتخاباتی بوده است.

ظریف، جهانگیری، عراقچی و محمدرضا خاتمی در لیست اصلاح طلبان

سعید نورمحمدی عضو شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان در مصاحبه با باشگاه خبرنگاران جوان درباره اسامی مطرح شده نظیر سید عباس عراقچی و محمدرضا خاتمی به عنوان نامزد جریان اصلاح طلب در انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم گفت: «هنوز ظریف گزینه اکثر اصلاح طلبان است، مگر اینکه خود او نخواهد وارد انتخابات شود؛ در آن زمان اصلاحات تصمیم خواهد گرفت که روی چه کسی سرمایه گذاری کند».

او ادامه داد: «اسحاق جهانگیری هم جزو گزینه‌های اصلاح طلبان است، اما هنوز زود است که در این باره اظهار نظر کنیم و درصد آرایی را اعلام کنیم که هیچ مبنایی نداشته باشد، قرار است نامزد اصلاح طلبان در یک فرآیند در شورای اصلاح طلبان معرفی شود و اصلاح طلبان در این زمینه با هم گفت‌وگو کنند؛ حال اینکه نتیجه به کدام سمت خواهد رفت موضوعی است که به طور دقیق نمی‌توان پیش بینی کرد».

روزنامه حامی دولت: تاجزاده پدیده انتخابات ۱۴۰۰ است/ بسیاری از کاندیداها اعلام کردند اگر رئیسی بیاید، نامزد نخواهیم شد

روزنامه حامی دولت: تاجزاده پدیده انتخابات ۱۴۰۰ است/ بسیاری از کاندیداها اعلام کردند اگر رئیسی بیاید، نامزد نخواهیم شد

نورمحمدی درباره  قرار گرفتن نام علی لاریجانی در میان گزینه های اصلاحات برای ریاست جمهوری سیزدهم  هم گفت: «بعید می‌دانم که چنین اتفاقی رخ دهد؛ مگر اینکه شورای نگهبان همه نامزدهای جریان اصلاحات را رد صلاحیت کند و هیچ گزینه‌ای جز لاریجانی برایشان نماند».

روزنامه حامی دولت: تاجزاده پدیده انتخابات ۱۴۰۰ است/ بسیاری از کاندیداها اعلام کردند اگر رئیسی بیاید، نامزد نخواهیم شد

روزنامه حامی دولت: تاجزاده پدیده انتخابات ۱۴۰۰ است/ بسیاری از کاندیداها اعلام کردند اگر رئیسی بیاید، نامزد نخواهیم شد

از وحدت نیروهای انقلابی استقبال می کنیم

صادق محصولی، دبیر کل جبهه پایداری در اولین جلسه انتخاباتی دفتر تحکیم وحدت گفت: «ما در این انتخابات چهار مرحله را در نظر گرفته‌ایم، مرحله اول تخریب نکردن در فضای عمومی بین گروه ها و نامزدهای انقلابی است، مرحله دوم رسیدن به جمع بندی مشترک در شاخص ها است، مرحله سوم گسترش گفتمان مشترک و رسیدن به بیشترین اشتراک خواهد بود و مرحله چهارم رسیدن به لیست واحد و نامزد واحد است».

محصولی در ادامه گفت: «اساسا مدل‌های زیادی برای اجماع وجود دارد اما باید وحدت شاخص‌محور باشد نه شخص محور! باید جبهه انقلاب قوی شود».

روزنامه حامی دولت: تاجزاده پدیده انتخابات ۱۴۰۰ است/ بسیاری از کاندیداها اعلام کردند اگر رئیسی بیاید، نامزد نخواهیم شد

مرزها را بین کشورهای اسلامی برخواهم داشت

«مسعود پزشکیان» نماینده مردم تبریز در مجلس و کاندیدای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری در  سومین نشست پرسش و پاسخ دانشجویی که با موضوع انتخابات در سازمان بسیج دانشجویی برگزار شد، گفت: «من از جبهه اصلاحات هستم و اگر در نظر سنجی عمومی این نتیجه حاصل شد که من باید به نفع دیگری انصراف دهم این کار را انجام می دهم».

روزنامه حامی دولت: تاجزاده پدیده انتخابات ۱۴۰۰ است/ بسیاری از کاندیداها اعلام کردند اگر رئیسی بیاید، نامزد نخواهیم شد

پزشکیان در ادامه گفت: «اینکه من با رضایت اکثریت مردم در نظر سنجی به نفع دیگری کنار بروم احترام به نظر مردم است اگر می خواهیم ایران اسلامی پیشرفت کند باید وحدت بین همه مسوولان وجود داشته باشد. اکنون به جای دعوای خدمت دعوای قدرت در کشور وجود دارد».

وی افزود: «مرزها را بین کشورهای اسلامی برخواهم داشت و اینکه چگونه به این کار برسیم تنها با وحدت داخلی است که باید از چاله آتش خارج شویم. اولویت من در ارتباط با کشورهای همسایه کشورهای مسلمان است».

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 71
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 7
  • علی IR ۰۲:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
    49 22
    شورای نگهبان با این همه فساد سیاسی تاج زاده نباید اورا تائید کند .آمدن تاج زاده یعنی بی در و پیکر بودن مجرای قانونی کشور در انتخابات .....هرگز هرگز
    • IR ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
      37 0
      تاجزاده در انتخابات شورای شهر دوم سرلیست اصلاحات بود ولی رای نیاورد
    • IR ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
      44 0
      وزارت ورزش شده ستاد انتخاباتی اصلاح طلبا چرا قضاییه ورود نمیکنه دادستان چرا بی حاله ؟ چرا دستور بازداشت قانونشکنان و دست اندازان به بیت المال رو نمیده؟ تو این انتخابات شل باشیم محکم‌میخوریم ۲ماه نباید خواب و خوراک داشته باشیم از یک طرف رصد و برخورد ‌با تخلفات ‌دولتیها و رقبا. از طرف دیگه تلاش سراسری برای انسجام نیروهای مردمی در شهر و روستا. کمکاری کنیم پشیمونی فایده نداره. یاعلی مدد
    • حامد IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
      4 38
      پاسخ به 11:01... دکتر محمود که در مجلس پنجم حتی از تهران رای نیاورد چه جور در ریاست جمهوری پیروز شد؟؟؟ اینا دو مقوله جدا هستن.. مطمین باش رای هم میاره .. اول مطالعه کن بعد کامنت بذار.. ولی سکوت کنی سنگین تری
    • IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
      6 3
      همون طوری که هاشمی نفر 31 مجلس شد
  • DE ۰۲:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
    26 1
    روزنامه شرق:ورود تاجزاده به انتخابات ۱۴۰۰ به عنوان کاندیدای ریاست‌جمهوری، می‌تواند خونی تازه را در کف خیابانها پیش از انتخابات به زمین بریزد. زیرا این دست و پا زدن های اصلاحاتچی ها آخرین لگد و جفتک های قبل الموت است. خسارت جبران ناپذیری که روحانی به جایگاه واقعی ریاست جمهوری زد و با خرابکاریها و لجبازیها و ندانم کاریها و قلدری و گروگان گرفتن معیشت و زندگی مردم در مقابل برجام انهم بدون هیچ جریمه ای قسر در رفتن باعث شد حالا هر ننه قمری خود را برای نامزدبازی معرفی کند. شخصی به نوکرش گفت برو به اوس بنا بگو دوتا آدم بیاره تا این بارها را جابجا کنیم.چند دقیقه بعد نوکرش با یکنفر آومد . ارباب میشناختش مالی نبود پرسید تو چرا اومدی ؟ طرف گفت ارباب خیلی گشتند آدم گیر نیاوردند من را فرستادند. حالا آدم گیر نیاوردند تاجرزاده را فرستادند.
    • IR ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
      37 3
      تاجزاده یکی از بانیان اصلی وضع موجود و یک از اعضای اصلی فتنه 88 است
    • US ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
      19 1
      خیلی باحال گفتی . کلی خندیدم. واقعا ادم نبود برای جابجاکردن بار ؟!!
  • IR ۰۲:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
    20 3
    یعنی در کشور ایران قحط الرجال بوجود امده که یک شخص معلوم الحالی که سریعا اعتراف میکند به جمهوری اسلامی اعتقادی ندارد بیاید و رئیس جمهور گردد چهار الی هشت سال کشور و یک ملت را بازیچه قرار دهند بعد بگویند دست مان بسته بود
  • IR ۰۲:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
    11 4
    ایا یک نواب صفوی دیگر در ایران متولد خواهدشد فدائیان اسلام کجایند مردم خوار و ذلیل جریان منحوس اصلاح طلب شده اند
  • IR ۰۳:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
    8 7
    حیف است واقعا که قوه قضائیه مدیری با لیاقت و شجاعت چون رئیسی رو از دست بده و من فکر میکنم باید یک شخصیت نزدیک به ایشون (از لحاظ شخصیتی و رفتاری) برای قوه مجریه کاندیدا بشه.
  • IR ۰۳:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
    17 11
    فقط سعید محمد. اقای رئیسی قوه ی قضاییه رو ول نکن. مفسدها میخوان فرار کنن، باید همونجا بمونی سید.
    • IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
      1 7
      خسته نشدید از پست تکراری. محمد حتی در سپاه هم مقبولیت عام ندارد.
  • SE ۰۳:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
    9 0
    چه پدیده گندیده ای
  • IR ۰۴:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
    15 5
    به نظر بنده سید ابراهیم در همان قوه قضائیه بماند بهتر است، تا اصلاح قوه قضائیه نیمه کاره رها نشود، همه مردم راضی هستن، ریاست مجلس هم دست آقای قالیباف است، فقط مانده ریاست جمهوری که یک فرد انقلابی مثله این دو بیاید، نباید صندلی هیچکدام از این سه قوه را خالی نهاد، تا غربگرا یان بلافاصله آن را تصاحب کنند، آن ها منتظر هستند
    • DE ۰۹:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
      5 17
      اگر جناب رییسی تصمیم گرفت و صلاحدید که رئیس جمهور شود او هزاران بار بیشتر فکر این را کرده که چگونه کسی را به جای خود منصوب گردانند که خط رییسی ادامه پیدا کند .اصلا غصه قوه قضائیه را نخور. که ایشان آنجا ایثار کرده است و شبانه روزش را گذاشته نه من و شما
    • ابراهبم IN ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
      5 11
      دوست عزیز حتما آقای رییسی بهتر من و شما متوجه شرایط قوه قضاییه هستن و اگر تصمیم به کاتدید شدن گرفتند قطعا تصمیم ایشان با فکر و منطق بوده
  • ۱۰۰ IR ۰۴:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
    12 6
    تاجزاده بدبخت.
  • IR ۰۵:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
    13 6
    از شرق سر سپرده ونوکر اجنبی بیش از این انتظار نیست که حامی نجسیرچون تاجزاده باشد
  • IR ۰۵:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
    15 3
    خداوند در دنیا و اخرت این جریان چپ را لعنت کند که جز دغل و خیانت و فتنه از اینها سراغ نداریم .
    • IR ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
      15 0
      الهی آمین
  • IR ۰۵:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
    14 2
    تاجزاده فتنه گر و دزد مردم است آدم پیدا نمی کنند میروند دنبال فتنه گران
  • IR ۰۵:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
    10 2
    خاک بر سر دولت
  • IR ۰۵:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
    10 1
    اونهایی که حریف میدان مرغ و تخم مرغ هم نیستن با کدوم ساقی به این تاجزاده رسیدن؟
  • محمد IR ۰۶:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
    11 1
    ههههههههههههههههه،،،،،عجله نکن بزار تا اول از سد محکم شورای نگهبان بگذره بعد پدیده بشه...
    • IR ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
      8 0
      یه پطرس لازمه دستش رو بکنه تو سوراخ این سد یه وقت روحانی ازش بیرون نیاد.
  • IR ۰۶:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
    11 0
    زرشک
  • IR ۰۶:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
    11 6
    شهر که خلوت میشه همه لات میشن!! طبق تمام نظرسنجیهای مردمی نه این نظرسنجیهای از خود راضی، اکثر ملت خواهان احمدی نژاد و بعضیها منتظر سعید محمد هستن، اونوقت این به اصطلاح بزرگان دنبال تحمیل نظرات خودشون به مردمن.اگه شماها واقعا دلسوز کشور هستید باید آقای رییسی رو تشویق به موندن در ق.ق کنید تا این جایگاه مهم و مهم و مهم ... روز به روز در تمام جهات پیشرفت کنه نه اینکه پوست خربزه زیر پاش بندازید.من از اصلاح طلبها بدم میاد ولی حداقل دیگه نرفتن دنبال یه نفر از ق.ق برای یه پست اجرایی.خوشم میاد این به اصطلاح بزرگان اصول گراها خودشونم میدونن بین مردم اقبالی ندارن و دنبال سوار شدن روی یه نفر دیگه هستن که تا حالا خودشو اصول گرا معرفی نکرده و رفتار انقلابی و جهادی داشته
    • DE ۱۰:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
      8 7
      کوتاه بیا عمو حالا دیگه اصلاح طلبها از ترس انتخاب شدن اصولگراها شدند طرفدار موجود تاریخ گذشته ای مانند احمدی نژاد و خود را طرفدار او جا میزنند .اگر پشتیبانی اصولگرایان از احمدی نژاد نبود به اندازه آرا باطله هم رای نمی آورد. رییس فرقه محمود احمدیه مشاییست بهتر نیست مستقیما به او رای بدهید‌محمود کاره ای نیست. ضمنا اینکه محمود تاحالا اصولگرا خودش را معرفی نکرده کپی پیس بود به فکر خودت نمیرسه این مطلب. و اون اصلاح طلبها یعنی دوستان هم حزبیت هستند که موجسوارن نه اصولگراها. فدایی محمود!!!!
  • IR ۰۶:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
    4 13
    با فرض تایید صلاحیت شورای نگهبان، رقابت بین محسن هاشمی و احمدی نژاد خواهد بود.والسلام
    • IR ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
      8 3
      اصلا اینطور نیست
  • IR ۰۶:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
    9 7
    برای آقای رییسی خیلی احترام قایلم و براشون بهترینها رو از خدا میخوام.امیدوارم ایشون گول این اصول گرا ها رو نخوره و به خدمتش در قوه ق ادامه بده و اونجا رو حتی از اینی که هست بهتر و بهتر کنه.البته خودشون اشاره کردن که نامزد نمیشن و انشاا.. همینطور بشه
    • DE ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
      5 6
      خخخ الا یعنی شما دلت بحال جناب رییسی سوخته؟؟ آخه چلمنگ اگر رئیس قوه قضائیه جناب رییسی گول بخور بود که ننه قمر جون خلافکارهاییکه تا حالا به دام انداخته حاضرن به اندازه وزن ایشون در کفه ترازو براش سکه و طلا بریزن اگر اهل گول خوردن بود که الان بیلیاردر بود . قوه قضائیه را خیلی اصلاح طلبها زور زدند بگیرند چون در آمدها و رشوه های میلیاردی آنجا رد بدل میشود برای ماست مالی قضایا و اگر ناباب باشی . اگر جناب رییسی گول بخور بود که اصلا ماموریت به ایشون نمی دادند.
    • IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
      4 7
      حالا همه دایه بهتر از مادر شدن و دلشون برای قوه قضائیه میتپه و میخوان که آقای رئیسی همون جا بمونه و وارد انتخابات نشه تا کاندیدای مورد نظر خودشون رو به مردم قالب کنن، شماها نمیخواد نگران قوه قضائیه باشید ، رهبری میدونن چه کسی رو جایگزین آقای رئیسی کنند . با این حرف ها مردم رو فریب ندید .
  • محمد IR ۰۷:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
    6 0
    توانتخابات 88 اومده بود یزدرفتم پای صحبتش دست به دروغش حرف نداشت.
  • IR ۰۸:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
    0 0
    اتفاقا اشتباهه که نمیان، باید بیان که توی مناظره کمکش کنن، قبل انتخابات به نفعش انصراف بدن
  • سید IR ۰۸:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
    8 0
    تاجزاده پدیده انتخابات 1400 است البته از نوع شاندیزیش!!!!!
  • IR ۰۹:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
    12 0
    تاج زاده مطمعنم 99 در صد رد صلاحیت می شوم منظورش احتمالا جوسازی علیه شورای نگهبان است
  • IR ۰۹:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
    6 0
    تاجزاده آخر عمری پدیده شد . لااقل باید ۴۰ سال زودتر پدیده می شد تا بلکه می توانست لژیونر شود و برای اصلاح طلبان درآمد زایی کند.
    • IR ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
      7 0
      عجب جوکی حال کردم تاج زاده پدیده قرن
  • یاور انقلاب IR ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
    11 0
    موقع انتخابات شد و شرق خوش رقصی برای اصلاح طلبان را شروع کرد امیدارم پس از انتخابات به غلط کردم نیفتید . اقای تاج زاده راجع به اظهار نظر هایتان نسبت هیچکاره بودن رئیس جمهور چه میگوئید ؟
  • IR ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
    10 2
    فقط سعید محمد و دیگر هیچ
  • US ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
    6 0
    خداوند مارا از هجوم دیوها در امان بدارد
  • IR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
    4 0
    ضعیف در شرایط فعلی برای کشور... کاندیدایی مسلط و اقتدارگرا نیاز کشور است، غرب و بخصوص امریکا باید نتیجه ی عدم تمایل به تعامل منطقی و محترمانه رو درک کند و لاغیر.
  • میثم IR ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
    8 0
    کسی که قانون اساسی را قبول ندارد، اعتقاد به دفاع از نظام اسلامی را ندارد، دنبال آلترناتیو برای نظام اسلامی می گردد. شعار آزادی حجاب از اصول اصلیش است. ودر خواهان برجام های دیگر هم هست. در فتنه 78 آدرس بیت رهبری را به آشوب گران می داد و نقش اساسی در فتنه 88 داشت. و محکوم انتخاباتی سال 78 (انتخابات مجلس ششم) این به نظر شما برای چی می خواهد بیاید. واقعا نمی داند رد صلاحیتش صد در صد است. جز برای فتنه گری و هزینه تراشی.
  • حجت IR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
    9 0
    واقعا هم پدیده است. کسی که الان باید زندان منتطر کیفر آمده برای انتخابات
  • ابوالفضل IR ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
    6 7
    من رای نمیدم
    • مرصاد IR ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
      5 0
      کسی که رای نمی دهد ؛ یعنی سرنوئشت خودش و کشورش ، برایش مهم نیست ! این فرد فردا ؛ حق عتراض هم ندارد !!
    • IR ۱۷:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
      1 2
      ادن کسی که میگوید در سر نوست خودمان شرکت کنیم این حرفها کلیشه ای و پوسیدست ملت هیچ تاثیری در سرنوشت خودشان ندارند
  • IR ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
    6 0
    تاج زاده نه تنها صلاحیت ریاست جمهوری بلکه صلاحیت کمترین مسئولیت در نظام را نداردکسی که تمام افکار واعمال او به سود دشمنان است چگونه میتواند ریاست جمهور یک کشور انقلابی باشد.ایشان باخودش درگیر است. واخلاق تندی دارد
  • IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
    2 0
    فقط بهترین کار اصلاح طلبان این است که از عکس تاج زاده برای نماد حزب اصلاح طلبان استفاده کنندولا غیر
  • !! IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
    2 0
    تاجزاده ؛ پدیده انتخابات نیست ! لاشخور انتخابات است !!
  • علیرضا IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
    4 0
    طبق قانون اساسی یک کاندیدا باید دارای شرایطی باشد که اولین ان رجل سیاسی است که بنده خدا این شرط را ندارد نوشتن هرزنامه در اینستا که نمیشود رجل و.....
  • IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
    2 1
    تعجبم چرا تاج زاده در زندان نیست؟
  • IR ۱۴:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
    3 0
    پس بگو اینهمه توییت زدن به طمع ریاست جمهوری بوده!بیچاره اینقد مردمو ابله حساب کرده!گربه محض رضای خدا گربه نمیگیره حکایت این بشره.چطوری مریم رجوی و بنی صدر هم کاندید بشن
  • IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
    2 1
    تاج زاده عشق ديده شدن را دارد
  • IR ۱۴:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
    2 1
    چشم نخورید همتون پدید هستید نه فقط تاج زاده
  • عدالت IR ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
    8 4
    به هر قيمتي شده مي خواهند رييسي را از قوه قضاييه بيرون بكشند. چه خودي و چه غير خودي ترس از مبارزه با فساد و اينكه ممكنه بياد سراغشون همه را فرا گرفته
  • IR ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
    3 0
    البته منظورشون پدیده ای ملعون و نکبت بار است و دیگری منظورش خون آلوده و کثیفی است که برای ضربه زدن به انتخابات استفاده خواهند کرد.
  • DE ۱۸:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
    3 0
    تاجزائده پدیده نیست . تاجزائده یک ندید پدید است که اگر انقلاب نمی شد الان داشت پشت کوره آجرپزی چوب می ریخت توی کوره نه که چوب می گذاشت لای چرخ انقلاب.
  • IR ۲۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
    2 0
    تاجزاده که یک مرتد خائن است حامیانش هم وقتی اگاهانه حمایت میکنند همین هستند
  • IR ۲۲:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
    2 0
    آقایان محمدرضا خاتمی و تاجزاده شیطان که شیطان است هم در دایره هواداران خود مخلَصین جایگاهی ندارند چه رسد به انقلابدکه شما در جبهه مقابل هستید منظور مقابل اصلاحطلبها نیست بلکه دگر اندیش هاست.
  • IR ۲۳:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
    3 1
    ان شالله سعید محمد بیاد یه خانه تکانی درست حسابی را بندازه جوان ها رو وارد میدون کنه وملتا از شر این پیرو پاتال هایی که دچار زوال عقل شدن چه چپ وچه راست نجات بده
  • IR ۰۱:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
    2 1
    این تاج راده که تا دیروز می گفت ریس جمهور هیچ کاره هست . چطور حالا کاندید می خواهد شود . هشت سال عملکرد شما این اقتصاد مردم هست . گرانی گرانی همه چیز .
  • رحمت عیدی IR ۰۳:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
    5 0
    باید جریان نفوذ با تمام قدرت شبکه های نفوذش هم اذناب رسانه ای نفوذ تاجزاده رأس سوم ارتش سری روشنفکران(شبکه نفوذ MI6) را پدیده انتخابات بنامد و این فقط مردم بصیرِ حامی نظام و رهبری هستند که تا کنون نگذاشته اند که....
  • ۰۴:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
    5 0
    اصلاح طلب حکومتی را قبول ندارد چگونه می خواهد رئیس جمهور ان بشود اینها جز به رانت خواری و اختلاس نمی اندیشند
  • ۰۶:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
    6 0
    باید انتخابات ۱۴۰۰ ی را در جا کشید که امثال این دزد زاده ها پدیده متعفنش هستند. از یک طرف میگن ما آبدارچی و تدارکاتچی هستیم و میدان و ال و بل.... از طرف دیگر ناموسشان را حاضرند برای انتخابات بفروشند چون برای این انگل ها فقط اختلاس و دزدی ومزدوری هدف هست و نه خدمت به کشور و مردم و مسئول بودن.
  • IR ۰۶:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
    0 0
    مسیح علی نژادپته تمام حقه های اصلاح طلب واصولگراها ریخت رو آب
  • IR ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
    4 1
    پدیده انتخابات یا شو من انتخابات؟
  • avdt IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
    4 2
    من موندم که چه جوری تاج اینو زاده!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.
  • IR ۲۰:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
    4 0
    مرگ بر منافق

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس