کد خبر 1209883
تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۹
کرونا نمایه

معاون درمان وزارت بهداشت در نامه ای به معاونین درمان دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور، ضمن ابلاغ ممنوعیت تجویز داروهای خارج از راهنمای ابلاغی بر نظارت مستمر بر روند ارائه خدمات تاکید کرد.

به گزارش مشرق، قاسم جان بابایی، معاون درمان وزارت بهداشت، ضمن ابلاغ ممنوعیت تجویز داروهای خارج از راهنمای ابلاغی بر نظارت مستمر بر روند ارائه خدمات تاکید کرد.

بیشتر بخوانید:

بدترین روزهای کرونایی ایران در راه است

در این ابلاغیه آمده است:

با توجه به ابلاغ راهنمای تشخیص و درمان بیماری کووید ۱۹ و لزوم رعایت آن در تمامی مراکز درمانی کشور و به منظور ارتقای سطح ارائه خدمات، کاهش عوارض ناخواسته درمانی و جلوگیری از تحمیل هزینه‌های غیر ضروری به بیماران و تاکید چندباره بر عدم تجویز داروها (IVIG، سینورا، پیرفنیدون) و روش‌های درمانی خارج از راهنماهای ابلاغی، مقتضی است با نظارت مستمر بر روند ارائه خدمات و بررسی پرونده‌ها و درمان‌های تجویزی، در صورت مشاهده تخلف با استناد به مفاد آئین نامه انتظامی رسیدگی به تخلفات صنفی و حرفه‌ای مشاغل پزشکی و وابسته من جمله مواد ۱۱،۱۴ و ۱۷، متخلفین به دادسرای انتظامی نظام پزشکی معرفی گردند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مهدی IR ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۸
    1 0
    مشرق میشه پیگیری کنی ببینی چرا داروهای گیاهی مجوز گرفته در مراکز درمانی استفاده نمیشود؟! خانم شیخی نماینده مجلس هم در ششم فروردین در نامه به رئیس جمهور گفته هنوز از طب سنتی در مراکز درمان کرونا استفاده نمیشود! ممنون

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس