تل‌آویو مخالفت خود با برگزاری انتخابات در قدس را ابلاغ کرده است

عضو جنبش «فتح» اعلام کرد که سران رژیم صهیونیستی رسما به سران تشکیلات خودگردان ابلاغ کرده اند که اجازه برگزاری انتخابات فلسطین در «قدس اشغالی» را نخواهند داد.

به گزارش مشرق به نقل از النشره، «عبدالله عبدالله» عضو جنبش «فتح» فلسطین اعلام کرد که سران رژیم صهیونیستی رسماً مخالفت خود با هرگونه برگزاری انتخابات در قدس اشغالی را اعلام کرده اند.

بیشتر بخوانید:

اسرائیلیات مذاکره و تحریم

بر اساس این گزارش، این عضو جنبش فتح در ادامه سخنان خود یادآور شده است: مقامات اسرائیلی رسماً به سران تشکیلات خودگردان ابلاغ کرده اند که اجازه برگزاری انتخابات فلسطین در «قدس اشغالی» را نخواهند داد.

روز گذشته «صبری صیدوم» عضو جنبش «فتح» فلسطین گفته بود: بدون قدس اشغالی، انتخاباتی در کار نخواهد بود. این مقام جنبش فتح همچنین از اوضاع وخیم قدس اشغالی به دنبال درگیری‌های اخیر ابراز نگرانی کرد.

پیشتر جنبش حماس اعلام کرده بود: تعویق و یا لغو انتخابات ملی فلسطین متضمن پیامدهای خطرناکی است. طبیعی است که تعویق و یا لغو انتخابات با اصول دموکراتیک در تعارض است و موجب ایجاد شکاف داخلی می‌شود.

جنبش حماس همچنین عنوان کرد: تعویق زمان برگزاری انتخابات ملی فلسطین به دلیل عدم مجوز برگزاری آن در قدس موجب پیروزی اراده رژیم صهیونیستی می‌شود. این درحالی است که باید با مانع تراشی صهیونیست‌ها در مسیر برگزاری انتخابات در قدس مقابله کرد.

گفتنی است که مشاور محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین پیش از این از احتمال تعویق برگزاری انتخابات فلسطین خبر داده بود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس