کد خبر 1208539
تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۳
خالد مشعل

رئیس دفتر سیاسی حماس در خارج تاکید کرد که نبرد ملت فلسطین برای جلوگیری از یهودی سازی قدس و سیطره بر مسجدالاقصی تا رسیدن به هدف نهایی ادامه خواهد یافت.

به گزارش مشرق، «خالد مشعل» رئیس دفتر سیاسی حماس در خارج شامگاه امروز در گفتگو با شبکه الاقصی تاکید کرد: ما در مقابل نبردی بزرگ قرار داریم، دشمن صهیونیستی درصدد یهودی‌سازی قدس و سیطره بر آن و تقسیم زمانی و مکانی مسجد الاقصی است.

وی افزود: دشمن صهیونیستی همانند سال ۲۰۱۷ که با نصب گیت‌های الکترونیکی در ورودی‌های مسجد الاقصی مرتکب اشتباه شد، باز هم راه اشتباه را رفته است.

مشعل تاکید کرد: دلاور مردان فلسطینی در قدس که برای به شکست کشاندن طرح یهودی‌سازی به پا خواستند، دشمن صهیونیستی را غافلگیر کردند. نبرد قدس، نبرد عموم فلسطینیان و تمامی گروه‌ها و جریان‌ها است.

وی در ادامه افزود: بدون قدس ملت فلسطین هیچ آینده و کشور و سرنوشتی ندارد. ما امت اسلامی و عربی را به حمایت از ساکنان قدس در نبرد با دشمن صهیونیستی دعوت می‌کنیم.

رئیس دفتر سیاسی حماس در خارج تاکید کرد: دشمن صهیونیستی اساس تمامی مشکلات منطقه است و به هیچ وجه بخشی از راه حل نیست. ما هیچ امیدی به عادی کنندگان روابط با دشمن نداریم، آن‌ها وجدان و احساس خود را از دست داده‌اند.

خالد مشعل درباره انتخابات هم تاکید کرد: هدف ما برگزاری انتخابات در سرتاسر فلسطین از جمله قدس است و هیچ توجیه و بهانه‌ای برای تعویق یا لغو انتخابات وجود ندارد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس