جنبش اسلامی فلسطین حماس

جنبش اسلامی فلسطین حماس در بیانیه‌ای خواستار تشکیل فرماندهی میدانی یکپارچه برای مقابله همه جانبه با نظامیان اشغالگر صهیونیست شد.

به گزارش مشرق، جنبش جهاد اسلامی فلسطین (حماس) با انتشار فراخوانی نوشت: «ما از مقاومت خود می خواهیم موشک‌های خود را برای هدف گیری مراکز و تأسیسات دشمن آماده کند».

این بیانیه همچنین «خواستار همبستگی بیش از بیش و تسریع در تشکیل فرماندهی میدانی یکپارچه و تجمع فلسطینی‌ها در محله قدیمی شهر قدس و دروازه‌های مسجد الاقصی و تأکید بر اقامه نماز در آن شد».

جنبش حماس در این فراخوان تاکید می‌کند: «از مردم خود در شهرهای کرانه باختری و داخل فلسطین می خواهیم، عزم خود را برای رفتن به مسجد الاقصی جزم کنند».

همچنین این جنبش خواستار «تسریع در تشکیل کمیته های نگهبانی شبانه در سرتاسر مناطق فلسطینی شد و از فلسطینی‌ها خواست مراقب نفوذ شهرک نشینان به روستاها و اردوگاه‌های دور افتاده باشند».

حماس همچنین خواستار ادامه هراس افکنی شبانه در شهرک‌های صهیونیست نشین و مناطق نزدیک به این شهرک‌ها شد و از مقاومت فلسطینی شجاع در نوار غزه خواست همچنان انگشتش روی ماشه باشد.

این جنبش همچنین از مقاومت فلسطینی خواست موشک‌های خود را برای هدف گرفتن مراکز و تأسیسات دشمن در بالاترین سطح آمادگی نگهدارند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۹:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
    2 0
    یکی از بهترین خبرهایی بود که این روزها شنیدم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس