کد خبر 1208262
تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۲
هاشمی طبا نمایه

مصطفی هاشمی‌طبا عضو شورای مرکزی کارگزاران، با اشاره به نامزدی یک متهم امنیتی در انتخابات می‌گوید: تاج‌زاده نه به درد این کار می‌خورد و نه تأیید صلاحیت می‌شود.

به گزارش مشرق، مصطفی هاشمی‌طبا عضو شورای مرکزی کارگزاران، در گفت‌وگویی با وبسایت آزادی صراحتا با کاندیداتوری احتمالی تاجزاده مخالفت می‌کند. او می‌گوید: تاجزاده نه به درد این کار می‌خورد و نه تایید صلاحیت می‌شود. اما علی محمد نمازی، دیگر عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران، از کاندیداتوری تاجزاده استقبال می‌کندو می‌گوید: «من موافق هستم که آقای تاج زاده و دیگر چهره‌های اصلاح‌طلب کاندیدا شوند، اما با این شرط که پایبند به تصمیمات نهاد اجماع ساز به نام جبهه اصلاحات باشند.»

وی می‌افزاید: «توصیه من این است که افرادی که در احزاب دیگری هم تجربه کاری و توانایی دارند و این آمادگی را در خود می‌بینند که اگر رئیس جمهور شدند، بتوانند کشور را خوب اداره کنند، ثبت نام کرده و رقابت کنند. منتها باید پایبند به تصمیمات جبهه اصلاحات باشند. توصیه من به شورای نگهبان هم این است که اگر به دنبال تامین منافع و امنیت کشور و همچنین توجه به توصیه رهبری درباره برگزاری انتخابات با مشارکت حداکثری هستند، اجازه دهند که کاندیداهای مختلف وارد شوند و رقابت کنند.»

به گفته وی، این به نفع کشور است. افرادی که الان مایل به کاندیداتوری هستند. مثلا آقای تاجزاده، مرعشی، کرباسچی و محسن هاشمی و حتی خانم‌هایی که مایل هستند باید اجازه حضور داشته باشند تا این فضای ساکن و غیر رقابتی تغییر کند.

وی از اعلام کاندیداتوری تاج زاده استقبال کرد، اما با توجه به سابقه برخورد شورای نگهبان با نامزدهای قانون شکن گفت: «پیش‌بینی می‌کنم که اکثر نامزدهای اصلاح‌طلبان از جمله آقای تاج زاده ردصلاحیت شوند».

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 8
  • غیر قابل انتشار: 2
  • میثم IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
    7 1
    شما خودت به درد چی میخوری؟ کلا اصلاحات به درد چی می خورن؟ نمیدونی من بهت بگم به درد نابود کردن ارزش پولی کشور از بین بردن زیرساخت های کشور گسترش فقر و فاصله طبقاتی تجمل گرایی و اجنبی پرستی لجن پراکنی و تزریق نا امیدی توطئه و خیانت به کشور جاسوسی و جاسوس پروری تحقیر کردن غرور ملی گسترش بی دینی و نابود کردن ارزشهای ملی و دینی سلفی گرفتن با موگرینی و دست دادن با جان کری و .... کلا تهوع آورید
  • محمدایوب IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
    5 0
    در شهری دنبال زنی عفیف وپاک دامن جهت دایه شدن کودکی میگشتند. زن تن فروشی بود او هم آمد خود را عرضه کرد به او گفتند توکه اوازه وشهره عام و خاص هستی. چگونه خود را عرضه داشتی گفت خودم میدانم اما باعث میشه آنها که من رانمی شناختم می شناسند ومشتریانم زیاد میشود حال تاج زاده با رد صلاحیت وتهیه خوراک برای رسانه های بیگانه. ونشان دادن ارادت بیشتر به اربابان خود میشود
  • IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
    2 0
    آقای علی محمحد نمازی چطور است برای مثلا منافع ملی مجلس قانون کاپیتولاسیون را برای آمریکائیها تصویب کند و از شورای نگهبان هم در خواست کنیم برا منافع ملی این قانون را تایید کند!!!!!
  • پری مجرد 43ساله IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
    6 0
    آقای هاشمی طبا تو انتخابات 4 سال قبل روحانی و جهانگیری چند سبیلت رو چرب کردند.
  • IR ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
    13 0
    تو خوبی! ما گلهای خندانیم!
  • IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
    4 5
    درود بر تاجزاده
  • IR ۱۵:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
    4 4
    تاجزاده، خاری در چشمان ارزشی های ترسو و گرین کارتی
  • IR ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
    8 0
    خودهاشمی طبا خوبه چون همیشه خوابه.
  • گلهای خندان IR ۱۸:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
    1 0
    خدا وکیلی هر موقع قیافه هاشمی طبا را می بینیم از زندگی ناامید و مایوس می شویم .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس