حزب الله:مردم بیت المقدس تاکید کردند که رژیم اشغالگر در خاک پاک فلسطین جایی ندارد

حزب الله ضمن اعلام همبستگی با ملت فلسطین به دنبال حملات شب گذشته صهیونیست‌ها به آنها در قدس اشغالی تاکید کرد که این ملت فلسطین است که با جانفشانی‌های همیشگی خود تاکید می‌کند که رژیم اشغالگر در خاک پاک فلسطین جایی ندارد.

به گزارش مشرق، حزب الله لبنان با استقبال از واکنش قهرمانانه ملت فلسطین در برابر حملات صهیونیست‌هایی که نمازگزاران در شهر قدس اشغالی را هدف گرفتند، همبستگی کامل خود را با ملت فلسطین اعلام و تاکید کرد که فلسطینی‌ها با جانفشانی دائمی خود ثابت می‌کنند که رژیم اشغالگر در خاک پاک فلسطین جایی ندارد.

به گزارش پایگاه خبری العهد، در بیانیه حزب الله آمده است: حزب الله با درود به ملت فلسطین و پاسخ قهرمانانه آن به حملات اسرائیل که نمازگزاران در شهر قدس اشغالی را هدف گرفته بود، به موضع شجاعانه مومنان فلسطین در باب العامود و مناطق و ورودی های شهر قدس افتخار می‌کند.

در ادامه بیانیه آورده شده است: حزب الله به شدت اقدامات نظامی و وضعیت محاصره و تنگنایی که پلیس رژیم صهیونیستی و باندهای شهرک‌نشینان از چند روز پیش بر اهالی قدس تحمیل کرده‌اند، محکوم می‌کند که در نهایت دیروز و امروز به زخمی شدن ده‌ها فلسطینی و بازداشت شماری از آنها منجر شد.

در پایان این بیانیه آمده است: حزب الله ضمن اعلام همبستگی کامل با ملت شریف و مبارز فلسطینی معتقد است که این ملت فلسطین است که قطب نما و رویکرد واقعی امت را نشان می‌دهد و با جانفشانی‌های همیشگی خود تاکید می‌کند که رژیم اشغالگر در خاک پاک فلسطین جایی ندارد.

درگیری‌هایی که از شب گذشته تا بامداد امروز (جمعه )  میان نظامیان و شهرک نشینان صهیونیستی با صدها نفر از اهالی بیت المقدس و پیرامون مسجد الاقصی روی داد، صدها فلسطینی زخمی شدند که شماری از آنها زن و کودک هستند .

اهالی قدس به مقابله با باندهای شهرک‌نشین برخاستند که قصد داشتند با حمایت ماموران رژیم اشغالگر به باب العمود برسند تا نمازگزاران را در مسجد الاقصی  را مورد ضرب و شتم قرار دهند.

نظامیان صهیونیست همچنین از بامداد امروز قدس اشغالی را به پادگان نظامی مبدل کردند تا مانع از ورود فلسطینیان خارج قدس جهت اقامه دومین نماز جمعه در ماه مبارک رمضان شوند.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس