کد خبر 120673
تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۱۱:۵۴

يك موسسه جديد تبليغاتي قصد دارد صداي بوق گوشي‌هاي هوشمند آندرويد را با تبليغات 10 ثانيه‌اي براي علامت‌های تجاری ثبت شده جايگزين كند.

به گزارش مشرق به نقل از ایسنا، شركت «SellARing» در تلاش براي جلب سازندگان برنامه‌هاي كاربردي با وعده ثروت از طريق درخواست از آنها براي افزودن شبكه تبليغاتي به اين برنامه‌ها است.

بيشتر سازندگان ارائه دهنده برنامه‌هاي رايگان، تبليغات بنري را درون برنامه‌هاي خود قرار مي دهند با اين اميد كه كاربران گاه و بيگاه براي تبليغات درآمدزا بر روي آنها كليك كرده يا براي دستيابي به نسخه بدون تبليغات، اين برنامه‌ها را ارتقا بخشند.

برنامه SellARing براي جايگزيني بوق با تبليغات 10 ثانيه‌اي

اين شركت یک گام به جلو برداشته و به طور خودكار به نصب يك بوق شماره‌گير جايگزين بر روي تلفن همراه پرداخته تا در زمان شماره‌گيري به جاي شنيدن صداي بوق از آگهي‌هاي بازرگاني صوتي از ماركهايي مانند فاكس، ان‌بي‌سي، وودافون و والمارت بهرمند شود.

اين در حالي است كه جامعه آندرويد در برابر اين تجارت نوپا كاملا موضع گرفته چرا كه هيچ چاره ديگري براي كاربران به جز حذف برنامه باقي نگذاشته و اينكه اين شبكه تبليغاتي از تلفن همراه با استفاده بدون توجه به تمايل كاربر سوءاستفاده مي‌كند.

برنامه شركت SellARing حتي در صورت عدم استفاده از برنامه به كار خود ادامه داده و با برنامه‌هاي ديگر مورد استفاده يا تماسهاي تلفني تداخل نخواهد داشت. همچنين كاربران اين برنامه يك بنر كامل تبليغاتي را در انتهاي تماس خود دريافت خواهند كرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس