صهیونیست‌ها

نظامیان رژیم صهیونیستی امروز سه شنبه اسرای فلسطینی در زندان «عوفر» را به طرز وحشیانه ای سرکوب کردند.

به گزارش مشرق به نقل از فلسطین الیوم، اقدامات خصمانه نظامیان رژیم صهیونیستی علیه اسرای فلسطینی در زندان های این رژیم همچنان ادامه دارد.

بر اساس این گزارش، نظامیان صهیونیست به صورت وحشیانه به اسرای فلسطینی در زندان عوفر یورش برده و اقدام به سرکوب شدید اسیران کردند.در همین ارتباط، دفتر اطلاع رسانی امور اسرا اعلام کرد: نیروهای سرکوبگر اسرائیلی بدون توجه به ماه مبارک رمضان به سلول های اسرا یورش برده و اقدام به سرکوب آنان کردند.

اسرای فلسطینی در زندان عوفر بارها در اعتراض به سرکوبگری‌های سازمان زندان‌های صهیونیستی دست به اقدامات اعتراضی و اعتصاب غذا زده‌اند.پیشتر «خالد مشعل» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی «حماس» در خارج تأکید کرد که مسأله اسرا در راس اولویت‌های حماس و ملت فلسطین قرار دارد.

رئیس دفتر سیاسی حماس در خارج در ادامه یادآور شد: ما تلاشمان این است که پیام اسرا را به تمامی محافل منطقه‌ای و بین‌المللی برسانیم و این کمترین وظیفه ای است که می توانیم به آن عمل کنیم.

مشعل تاکید کرد که حماس با تمامی ابزارها و راهکارهای ممکن به تلاش برای کاهش رنج و محنت اسرا و آزادی آنها از زندان‌های رژیم صهیونیستی ادامه می‌دهد. وی تصریح کرد که دشمن صهیونیستی تنها تحت زور و قدرت و با زبان مقاومت مجبور به آزادی اسرا خواهد شد نه با مذاکره و گفتگو.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس