کد خبر 1205870
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۰۱:۳۰
نگرانی‌ها درباره افزایش خودسوزی نظامیان صهیونیست

خبرنگار تلویزیون رژیم صهیونیستی از نگرانی ارتش این رژیم درباره افزایش خودسوزی نظامیان اسرائیلی خبر داد.

به گزارش مشرق، "اور هیلر" خبرنگار کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی در توئیتی نوشت: وزارت جنگ نگران افزایش خودسوزی سربازان شرکت کننده در جنگ‌های اخیر این رژیم با نوار غزه است.

دوشنبه هفته گذشته یکی از نظامیان صهیونیست شرکت کننده در جنگ سال ۲۰۱۴ با نوار غزه، خودسوزی کرد.

منابع امنیتی رژیم صهیونیستی اعلام کردند که "ایتسیک سعیدیان" که مانند صدها نظامی دیگر شرکت کننده در عملیات‌های این رژیم دچار مشکلات روانی شده بود، قصد داشت با خودسوزی به زندگی خود پایان دهد.

این نظامی صهیونیست که در یکی از بیمارستان‌های تل آویو با مرگ دست و پنجه نرم می‌کند، پیش از خودسوزی در گفت و گو با یکی از شبکه‌های تلویزیونی صهیونیستی، اعلام کرده بود که کابوس روزهای جنگ، وی را رها نمی‌کند.

از سوی دیگر، رسانه‌های این رژیم بارها از فرار و تمارض نظامیان این کشور برای عدم مشارکت در جنگ خبر داده‌اند. یکی از شیوه‌های معافیت گرفتن از مشارکت در جنگ، بهانه ابتلا به بیماری‌های روحی و روانی است.

رژیم صهیونیستی در سال ۲۰۱۴ تجاوز جدیدی را به نوار غزه با نام "صخره سخت" برای جلوگیری از شلیک موشک‌های مقاومت به سمت سرزمین‌های اشغالی انجام داد.

در این جنگ ۶۴ نظامی رژیم صهیونیستی کشته و ۷۲۰ نفر زخمی شدند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مهری IR ۰۱:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۱
    3 0
    خدا از اوبدتر بلا به سر نظامیان اسراعیل بیار خدا نابودشان کنه ولی این مردم اسراعیل چقدر احمق هستن چرا از اسراعیل خارج نمیشن تا هم دیوانه نشن وهم کشته
  • reza IR ۱۷:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۱
    1 0
    تازه اولشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس