کد خبر 1205547
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۰
بورس نمایه

خالص سفارشات فروش سهام به ۶هزار و ۵۹۵میلیارد تومان می‌رسد.، «فلزات اساسی» کم اقبال‌ترین صنعت امروز بود و گفتنی است حجم صف شرکت شیر پاستوریزه پگاه گیلان (غگیلا) به ۱۰.۸درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

به گزارش سرویس بورس مشرق، در ساعت ۹ و ۳۰دقیقه جمع صف‌های خرید بیش از ۱۵۵میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش ۶هزار و ۷۵۰میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات فروشی که در سیستم معاملات ثبت شده به ۶هزار و ۵۹۵میلیارد تومان می‌رسد.

تا این ساعت بیشترین عرضه در صفوف فروش «وآیند»، «کویر» و «بنو» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام بانک آینده حدود ۲۸۰میلیارد تومان سفارش فروش وجود دارد. بیشترین تقاضا نیز در صفوف خرید «غگیلا»، «سیتا» و «شصدف» در نوبت انتظار است.

بیشتر بخوانید:

نقشه بورس امروز بر اساس ارزش معاملات +عکس

ارزش ۱۰صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع ۱۴۵میلیارد تومان (۹۳درصد کل) و ۱۰صف فروش برتر هزار و ۴۰۰میلیارد تومان (۲۱درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۴نماد و حجم صف‌های فروش در ۱۸۸نماد بیش از ۱۰میلیارد تومان بوده است. گفتنی است حجم صف شیر پاستوریزه پگاه گیلان (غگیلا) به ۱۰.۸درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

«فلزات اساسی» کم اقبال‌ترین صنعت امروز با خالص سفارش فروش بیش از ۵۶۵میلیارد تومان است و پس از آن گروه «خودرو و ساخت قطعات» قرار دارد که برآیند سفارشات فروش آن ۵۱۵میلیارد تومان می‌شود.  همچنین در طرف دیگر معاملات تقاضای چشمگیری وجود ندارد.

این جدول حدود ۲۰درصد از ۶هزار و ۹۰۵میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع ۴۶۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن هزار و ۵۰۵درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به هفت هزار و ۳۶۵میلیارد تومان خواهد رسید.

صف‌های خرید و فروش امروز در بورس +جدول

صف‌های خرید و فروش امروز در بورس +جدول

منبع:اقتصادآنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس