کد خبر 1205144
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۵
بورس نمایه

بازار سهام در جریان معاملات امروز، نزول شاخص را ادامه داد و همچنان بسیاری از نمادها در صف فروش قفل هستند.

به گزارش سرویس بورس مشرق، معاملات امروز (۲۹ فروردین) بازار سهام در حالی آغاز شد که بسیاری از نمادها در صف فروش قفل بودند. نمادهذی بزرگ و شاخص‌ساز با افزایش حجم عرضه همراه بودند و تعداد زیادی از آن‌ها صف‌های فروش بسیار گسترده همراه بودند.

شاخص بازار با گذشت تقریبا نیم ساعت از آغاز معاملات، حدود ۴ هزار واحد کاهش یافت. حجم معاملات کاهش زیادی داشت اما ارزش معاملات افت چندانی نداشته است. بسیاری از حقوقی‌ها در معاملات امروز همچون روز گذشته به دنبال فروش سهام و نقدشوندگی هستند.

شاخص کل با کاهش حدود ۴ هزار و ۶۰۰ واحدی، به کانال یک میلیون و ۲۲۹ هزار رسید.

فملی، شستا و کچاد بیش‌ترین تاثیر منفی را در حرکت شاخص امروز دارند. همچنین نمادهای خساپا، خودرو و خگستر بیش‌ترین میزان عرضه در بازار را دارند.

منبع:تجارت‌نیوز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • شیخ حسن IR ۱۹:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۹
    2 0
    از شنبه بورس خوب میشه! البته تو خواب
  • IR ۲۳:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۹
    0 0
    پالایش و شستا دو نماد شاخص افتضاح تدبیر و امید
  • IR ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۰
    0 0
    تنها راه نجات بورس برای کسانی که تا الان سهمشان را نفرختن افزایش سهم به همان تعداد هست تا هم ضررشان جبران شود وهم باعث بشه هیچکس نفروشه به این میگن مدیریت بورس مدت یکسال = یک برابری دارایی تا حقوقی هایی که خیانت کردند تنبیه بشن
  • IR ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۰
    0 0
    یک مقدار از صندوق تزریق میکنید 2 تا نما 20هزار تا رشد میدهند و نمادهای دیگر همچنان ریزشی اند و معلوم نیست حقوقی این نمادها پول را کجا میبرند؟ و اگر قراره سود را ببرند ترکیه و امارات و انگلیس و شمش و طلا و بیتکویین و مجتمعسازی کنند پس نمادها و صنایع داخلی با چی رشد کنند؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس