کد خبر 1204822
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۸

خودروهای لوکس همیشه طرفداران خاص خود را دارند. شاید ما قادر به خرید یک خودرو لوکس نباشیم ولی با دیدن طراحی  زیبا، کیفیت عالی و آپشن های استثنایی آنها همیشه این خودروها را تحسین می کنیم. خودروهای وارداتی نیز باید با امکانات عالی و طراحی زیبا نظر هر خریداری را به خود جلب کنند. پرستیژ و کلاس خاصی که خودروهای وارداتی در انواع خود دارند موجب می شود که اکثر کاربران شیفته ی خرید این خودروها شوند. چنانچه شما به دنبال یک مرکز و بانک خرید خودرو وارداتی هستید می توانید با مراجعه به کارچ از انواع خودروهای لوکس و پیشرفته دیدن کنید.

لوکس ترین خودروهای وارداتی در بازار خودرو ایران

انواع  خودروهای وارداتی

واردات خودرو سختی های خاص خود را به همراه دارد. نوسانات ارز موجب می شود که همواره برای واردات خودرو از کشورهای خارجی با مشکلاتی روبرو شویم. با این حال همواره خودروهای وارداتی به  عنوان محبوب ترین خودروها در بازار عرضه می شوند. امروزه نیز در کشور ما انواع برندهای معتبر خودروسازی با فروش خودروهای خود به بازار ایران توانسته‌ اند گام بلندی در توسعه صنعت خودرو در ایران بردارند. برندهایی چون کیا، لکسوس، هیوندای، بنز و سایر شرکت ‌های بزرگ خودروهای خود را به ایران صادر می کنند.

خودرو لوکس به چه خودروهایی می گویند

لوکس بودن خودرو به شرایط مختلفی بستگی دارد. به صرف اینکه ما یک خودرو گران قیمت را خریداری کنیم نمی توانیم بگوییم خودرو ما لوکس است. بسیاری از خودروهای وارداتی با قیمت مناسب می توانند از این نوع خودروها باشند. راحتی در عین شیک بودن از شاخص های خودرو لوکس است. طراحی فوق العاده و همچنین داشتن امکانات استثنایی می تواند از دیگر شاخصه های یک خودرو لوکس باشند. حس آرام و آرامش هنگام رانندگی خصوصاً در سفرهای طولانی می‌تواند یکی دیگر از فاکتورهای خودرو لوکس باشد. در واقع خودرو لوکس باید سمبل راحتی و همچنین کلاس مناسب جهت رانندگی باشد. با تمام تفاسیری که ارائه کردیم خودرو لوکس باید با بهره مندی از آخرین فناوری ها و همچنین رابط کاربری مناسب و راحت، شرایط ایده آلی برای رانندگی فراهم کند.

لوکس ترین خودروهای وارداتی در بازار خودرو ایران

قیمت خودروهای وارداتی

به طور حتم هرکسی هنگام دیدن خودروهای وارداتی و لوکس اولین سوالی که به ذهنش خواهد رسید قیمت این خودرو باشد. قطعاً باید این نکته را در نظر بگیریم که خرید یک خودرو با کیفیت نیازمند پرداخت هزینه خواهد بود. با این حال شما باید این نکته را نیز فراموش نکنید که این خودروها نسبت به هزینه ای که برای آن پرداخت می کنید کارایی و بازدهی مناسبی برای شما خواهند داشت. در حالت کلی نباید قیمت خودروهای وارداتی را با خودروهای تولید داخلی مقایسه کرد. علاوه بر واردات با نرخ ارز باید امکانات و طراحی استثنایی این خودروها را نیز مد نظر قرار دهید.

انواع برندهای خودروهای وارداتی در بازار ایران

طبق آمار گمرک جمهوری اسلامی ایران سالانه حدود ۵۰ هزار خودرو به کشور وارد می شود. اما کدام برندها بیشترین و محبوب ترین خودرو ها را به ایران عرضه می کنند. قطعا اگر بخواهیم بیشترین خودروهای وارداتی به کشور را در نظر بگیریم به برندهای چینی برخورد خواهیم کرد. خودروهای جک، چری، هایما و سایر خودروهای شاسی بلند ساخت چین امروزه فروش بالایی در بازار ایران دارند. با وجود اینکه خودروهای چینی بازار ایران را در دست گرفته اند اما شرکت های بزرگی همچون کیاموتورز، هیوندای، فوتون، سیتروئن، میتسوبیشی،  بی ام و، رنو به همراه نیسان امروزه در بازار ایران  محصولات خود را عرضه می کنند. اگر بخواهیم خودروهای چینی را کنار گذاشته و به سراغ سایر کمپانی ها و برندهای معتبر برویم دومین رتبه پس از خودروهای چینی در اختیار  شرکت هیوندای بوده است. پس از این دو نیز به ترتیب شرکت کیا و تویوتا ژاپن در رده های بعدی برای صادرات خودرو به ایران قرار دارند.

لوکس ترین خودروهای وارداتی در ایران

در اینجا به چند خودروی وارداتی و لوکس برای شما اشاره می کنیم خرید هر کدام از این خودروها می‌تواند شما را از داشتن یک خودرو با کیفیت بهره مند کند.

مازراتی کواتروپورته

لوکس ترین خودروهای وارداتی در بازار خودرو ایران

این خودروی ایتالیایی با ساختی استثنایی و عملکردی فوق العاده می تواند یکی از محبوبترین گزینه‌ ها برای خرید باشد. مازراتی کواتروپورته مجهز به یک موتور فوق العاده قدرتمند و همچنین مصرف سوخت استثنایی است. مازراتی کواتروپورته با تولید ۴۴۰ اسب بخار موتور قدرتمندی دارد. بهره مندی از سیستم رانندگی خودکار شرایطی برای راننده ایجاد می‌کند که با فشردن یک دکمه به راحتی بتوانند  رانندگی را تنظیم کرده و نسبت به شرایط جاد نوع رانندگی را تعیین کند. بهره مندی از سانروف برقی، آینه های داخلی الکترونیکی  و همچنین یک نمایشگر و سنسور برای پارک خودرو از دیگر ویژگی های این خودرو است.

مازراتی گرن توریسمو

اگر بخواهیم به یک از لوکس ترین خودروهای وارداتی اشاره کنیم قطعا نام مازراتی گرن توریسمو جز اولین گزینه هایی خواهد بود که به ذهن ما خواهد رسید. مازراتی گرن توریسمو یکی دیگر از خودروهای لوکس ساخته شده توسط این شرکت ایتالیایی است. اگر بخواهیم خودروهایی که برای اولین بار در ایران به کانال میلیاردی وارد شدند را نام ببریم بدون شک به نام این خودرو بر خواهیم خورد. عملکرد عالی، طراحی فوق العاده و امکانات مناسب موجب شده است که منتقدان این خودرو حرفی برای گفتن نداشته باشند. این خودروی کوپه دو در بوده و ظرفیت چهار سرنشین را دارد. در سال ۲۰۰۷ به بازار جهانی عرضه شده است. موتور قدرتمند هشت سیلندری این خودرو می‌تواند شرایطی ایجاد کند تا راننده بتواند تا ۳۰۳ کیلومتر در ساعت سرعت خود را افزایش دهد. از ویژگی های این خودرو با کیفیت می توان به بهره بردن از سنسور کیفیت هوا و رطوبت صندلی هایی با قابلیت گرم کردن و سرد کردن راننده، داشتن سانروف، نشانگر باد لاستیک و همچنین سیستم کروز کنترل هوشمند اشاره کرد. چنانچه قصد خرید یک خودرو لوکس و باکیفیت را دارید توصیه ما به شما خرید خودروی مازراتی گرن توریسمو است.

راهنمای خرید خودروهای وارداتی

چنانچه قصد خرید خودرو لوکس را دارید باید نکاتی را مد نظر خود قرار دهید. ابتدا باید تعیین کنید که خواسته و هدف شما از خرید این نوع خودرو چیست. همچنین شما باید تعداد اعضای خانواده ی خود را در نظر بگیرید. خودروهای لوکس دارای ظرفیت های متفاوتی هستند. برخی از این خودروها  با ظرفیت ۴ نفر مناسب خانواده های پرجمعیت نخواهند بود. همچنین این نکته را فراموش نکنید که هنگام خرید خودروهای وارداتی با مشاوره گرفتن از یک فرد یا مجموعه آگاه بتوانید بهترین گزینه را انتخاب کنید.

معرفی کارچ

خرید خودروهای وارداتی نیازمند کسب اطلاعات زیاد و بررسی فراوان کیفیت و عملکرد خودرو را دارد. ما در کارچ به واسطه چندین سال تجربه در این صنعت به شما انواع خدمات را ارائه می‌دهیم. مراجعه به بانک خرید خودرو لوکس وارداتی می تواند شرایطی را برای شما فراهم کند که با دیدن خودروهای متنوع و کسب اطلاعات بیشتر انتخاب مناسبی انجام دهید.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس