کد خبر 1204640
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۷
بورس نمایه

شاخص کل بورس پس از افت پنج هزار و ۴۳۷واحدی (۰.۴درصد) در ارتفاع یک میلیون و ۲۳۷هزار واحد قرار گرفت.

به گزارش سرویس بورس مشرق، در ساعت ۹ و ۳۰دقیقه شاخص کل بورس پس از افت پنج هزار و ۴۳۷واحدی (۰.۴درصد) در ارتفاع یک میلیون و ۲۳۷هزار واحد قرار گرفت و شاخص کل هم‌وزن با کاهش ۰.۰۷درصدی مواجه شد.

آخرین قیمت ۱۵نماد حداقل یک درصد نسبت به قیمت روز قبل آن‌ها افزایش یافته و ۴۳۹نماد با کاهش بیش از یک درصدی قیمت همراه بوده‌اند.

نمادهای شستا، فملی، بوعلی، برکت، اپال، سیتا و خودرو در گروه پرتراکنش‌ترین‌های بورس و نمادهای بپیوند، بگیلان، آریا، پیزد، صبا، ذوب و غگیلا در گروه پرتراکنش‌ترین‌های فرابورس قرار گرفتند.

ارزش کل معاملات خرد بورس و فرابورس نیز در مجموع به حدود ۴۱۰میلیارد تومان رسید. حقیقی‌ها تا ساعت مورد اشاره رقمی در حدود ۱۴۵میلیارد تومان نقدینگی از بازار خارج کردند.

نقشه بازار سهام بر اساس ارزش معاملات +عکس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • احسان معتمدی IR ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۸
    0 0
    بازار بورس را اروپایان برای این درست کردند که چند هدف داشتند اول اینکه پول های همه مردم کشورها را بالا بکشند به اسم بازار بورس و محل قماربازی است و مرکز فساد و نابودی هر کشوری میباشد نظام ما مدام دارد از نابودی فرهنگ غربی میگوید و مهمترین عامل این نظام بازار بورس است باید این بازار تعطیل شود چون در ان پولدارهای متخلف خبیث کثیف دزد دست به دست هم میدهند بهمراه ماموران دولتی و ثروتمندان را ثروتمند تر و مردم را فقیر و بعنوان برده ثروتمندان تبدیل میکنند لذا فورا باید این بازار خبیث شیطانی تعطیل شود و هر فردی کارخانه خودش را داشته باشد و اگر خواست سهام بفروشد خودش دنبال مشتری بگردد نه از صبح تا شب سهام ها الکی خرید و فروش شود فقط مثل پاسوربازی است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس