کد خبر 1203733
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۷
آغاز معامله واحدهای پالایشی یکم با نیم ساعت تاخیر

صندوق پالایشی یکم، آخرین روز معاملاتی هفته را با کاهش به پایان رساند و با ۱.۷ درصد نزول نسبت به دیروز به قیمت پایانی ۷۴ هزار و ۵۵۰ ریال رسید.

به گزارش سرویس بورس مشرق، امروز ۲۵ فرودین ۱۴۰۰ صندوق پالایش یکم بعد از دو روز مثبت، امروز منفی به پایان رساند و تا امروز این صندوق پس از بازگشایی، با ۲۵ درصد ضرر برای صاحبان اولیه این واحدها همراه بوده است. امروز باز هم نماد شپنا از ۷ نماد تاثیرگذار بر افت شاخص بود.

بیشتر بخوانید:

ارزش سهام عدالت و دارایکم در ۱۴۰۰/۱/۲۵ +جدول

همچنین در بین نمادهای این صندوق شپنا (پالایش نفت اصفهان) ۱.۵۲ درصد کاهش و شبریز (پالایش نفت تبریز) با افت ۰.۸۲ درصدی و نماد شبندر (شرکت پالایش نفت بندر عباس) با کاهش ۱.۸۶ درصدی و نماد شتران (شرکت پالایش نفت تهران) با ۱.۷۲ درصد منفی امروز را به پایان رساندند.

ارزش پالایشی یکم ۲۵ فروردین ۱۴۰۰

امروز چهارشنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ معاملات سهم پالایش قیمت پایانی هر واحد از پالایش یکم با افت ۱.۷ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۷ هزار و ۴۵۵ تومان معامله شد تا ارزش ۵۰۰ واحد از دومین ETF دولتی به ۳ میلیون و ۷۲۷ هزار و ۵۰۰ تومان کاهش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از پالایش یکم با کاهش ۳.۶۱ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۷ هزار و ۳۱۰ تومان معامله شد.

این در حالی است که هر واحد از این صندوق به متقاضیان به قیمت ۱۰ هزار تومان و در مجموع ۵۰۰ واحد از آن به قیمت ۵ میلیون تومان فروخته شده بود.

خبر ذخیره‌سازی شده توسط احمد محمودی (44) در تاریخ ۰۰۰۱۲۵-۱۵:۵۲

منبع:نبض بورس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • امیرعلی IR ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
    0 0
    بیچاره شدیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس