کد خبر 1203157
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۱

به گزارش مشرق، کیانوش جهان‌پور، سخنگوی سازمان غذا و دارو طی توییتی نوشت: ‏فروش دارو در داروخانه های آنلاین مجاز نیست، فروش اقلام غیردارویی قابل فروش در داروخانه های مجاز آنلاین نیز در سایر فروشگاه‌های آنلاین مجاز نیست، کما اینکه سوپرمارکت محله هم داروخانه محله نیست!

موارد تخلف را جهت پیگیری قانونی گزارش کنید ...

فروش دارو در داروخانه‌های آنلاین مجاز نیست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
    0 0
    اگر داروسازی در امور پزشکی دخالت کند پزشکان او را اویزان می کنند. بطوریکه برای پزشکان بسیار گران است که یک داروساز مدیریت بهداشت را بعهد دارد. اما پزشکان خود را مجاز می دانند در هر کاری دخالت نمایند. مانند این جهان پور و دخالت در امور دارو و دخالت پزشکان در طب سنتی سراسر خرافات و حتی ساختمان سازی و فروش خودرو و واردات انواع مواد داروئی و کمک پزشکی و0000
  • CA ۱۷:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
    0 0
    ببینم چطوری میخوای جلوش رو بگیری! مگه داروفروشی چیزی به جز بقالی مواد شیمیایی زیستی هست! مشکل از جایی دیگه هست چون رشته های دیگه به سطل آشغال انداخته شدند و پزشکی و دوره های بی پایانش که انسان پیر کن هست رو کردند گل سر سبد. البته نه فقط در ایران بلکه در سیستم احمقانه لیبرال این طور هست! من منظورم از داروفروشی در بقالی نیست ولی هیچگاه سیستم مشکل دار نمیتواند با بیانیه جلوی چیزی را بگیرد. یا بایستی بقیه رشته ها هم مثل پزشکی تامین کننده زندگی فرد باشند و یا اینکه بایستی یک تغییر در کل سیستم ها باشد! تا یک عدالت بوجود بیاید نه رشته انسان پیر کن پزشکی با این شرایط درست هست و نه بی پولی و بیکاری رشته های دیگه! و نه دارو فروشی به روش بقالی! چون وضع از اساس خراب هست و تا درست نشود همینطور همه چیز خراب خواهد شد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس