انجمن شرکت‌های هواپیمایی: اعتقادی به محدودیت ۶۰ درصدی پروازها نداریم

رئیس انجمن شرکت‌های هواپیمایی با بیان این‌که اعتقادی به محدودیت ۶۰ درصدی پروازها نداریم، گفت: این کار برای مقابله با شیوع کرونا علمی نیست.

به گزارش مشرق، یونس دقیق‌کیا، با بیان این‌که در بحث سوخت‌رسانی به شرکت‌های هواپیمایی مشکلی نداریم، اظهار کرد: یکی از مسائل ایرلاین‌های داخلی محدودیت استفاده ۶۰ درصدی از ظرفیت صندلی پرواز است؛ باید این موضوع را با توجه به مکانسیم‌هایی که وجود دارد، حل کنیم.

بیشتر بخوانید:

سیاست یک بام و دو هوای ستاد کرونا درباره ترکیه و عراق

وی توضیح داد: بر این اساس برای هر مسافری که تست کرونا وی مثبت باشد، کارت بلیت پرواز صادر نمی‌شود.

وی افزود: از سوی دیگر در حین ورود به فرودگاه، مسافران با سیستم تعبیه شده کنترل می‌شوند. علاوه بر این با توجه به این‌که هوای داخل کابین هواپیما تخلیه می‌شود، امکان شیوع بیماری وجود ندارد.

بیشتر بخوانید:

لعنت به این ویروس که خودش پرواز می‌کند

رئیس انجمن شرکت‌های هواپیمایی با اشاره به این‌که پرواز ایرلاین‌های خارجی که به ایران می‌آیند با تمام ظرفیت انجام می‌شود، گفت: ترکیش ایرلاین و قطرایرویز به صورت فول پروازهای خود را به ایران انجام می‌دهند. دنیا قبول ندارد که هواپیما محل شیوع ویروس کروناست.

دقیق‌کیا، یادآور شد: با وجودی که اعتقادی به اعمال محدودیت ۶۰ درصدی در پروازهای داخلی نداریم و این کار را علمی نمی‌دانیم اما آن را رعایت می‌کنیم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
    5 0
    اخيرا پرواز داشتم از مهماندار خواستم بارم را جابجا كند فرمايش كردند به علت كرونا نميتونيم به بار مسافر دست بزنيم!!!!! پذيرايي هم كه يك ساله در كار نيست!!! خوب مهمانداران را مرخص كنيد تا خرجتان كم شود ايرلاينهاي عزيز!!
  • IR ۱۷:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
    6 0
    چقدرم شما این 60درصد رو رعایت میکنید. همه واسه ما فوق تخصص بیماریهای عفونی شدن. اون از رئیس دولت اینم از مدیر دست چندمیش
  • IR ۱۷:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
    4 0
    باباا حق بدید مردم مومن شاکی و عصبانی باشن خجالت هم نمیکشن هر جا پول و فساد باشه کرونا نیست هر جا اسلام و روشنگری باشه تعطیل یادتونه دم محرم گفتن سقف بلند هم حق ندارید برنامه بذارید حالا آقا میفرمایند هواپیما تهویه داره مشکلی نیست حاشا به غیرت علما فضلا که واکنش درخوری ندارند
  • IR ۱۸:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
    4 0
    محدودیت اتفاقا خیلی به نفع ایرلاین ها شده است از طرفی قیمت بلیط ها را دوبرابر کردند و از طرف دیگر هزینه سوخت، کترینگ و استهلاک قطعات و تعمیر نصف شده است.
  • سلامتی IR ۲۰:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
    4 0
    واقعا توی این شرایط نظر شما وامثال شما اصلا مهم نیست چون تخصصی دراین بیماری نداری وظیفه همه ی شما وبقیه مردم عمل کردن به توصیه ی متخصصین ووزارت بهداشته هرکسی داره برای خودش یه نظر کارشناسی میده تا شرایط رو به اینجا رسوندن
  • IR ۲۳:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
    2 0
    برخی اتوبوس ها بین راه مسافر سوار میکنند و به این طریق قانون سوار نکردن مسافر مشکوک را دور می‌زنند هواپیما ها هم اگر می‌توانستند بین راه مسافر بزنند دریغ نمی‌کردند.
  • DE ۱۲:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
    0 0
    جهت اطلاع رسانی مسافری که از کشورهای اروپایی سوار هواپیمای هما میشه و بلیط داره. طبق قانون پرواز دو سه روز قبل درفرودگاه تست کرونا رو میده که قیمت اش 70 یورو هست. بعد از اینکه نتیجه تست کروناش بشکل کتبی ثابت بشه که مسافر ویروس کرونا نداره حق سوارشدن به هواپیما رو داره.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس