کد خبر 1202032
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۷

اگر برای مسافرت های خانوادگی و گروهی به دنبال تجربه متفاوتی هستید ون هایس رو فراموش نکنید. ون هایس یک ون توریستی و تشریفاتی است که جزو محصولات پرطرفدار تویوتا است. شما می توانید با اجاره ون هایس این خودرو را در اختیار داشته باشید.

سقف بلند و ظرفیت بالای این خودرو انتخابی مناسب برای سفرهای طولانی شما است.

برای اجاره ون هایس می توانید از شرکت های رنت کار استفاده کنید.

شرکت اجاره خودرو مجموعه کاملی از ون های موجود در بازار را دارند که ون هایس یکی از پرطرفدارترین آنهادر این زمینه است.

ون هایس به دو صورت با راننده و بدون راننده قابل رنت است. البته اجاره ون هایس با راننده به دلیل اینکه شریط آسانی دارد مناسب تر است.

شرایط اجاره ون

اجاره ون به دو صورت بدون راننده و با راننده است که دارای شرایط مربوط به خود است. ون های با راننده به این صورت که ون همراه با راننده ای مجرب در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

اجاره ون هایس بهترین انتخاب برای سفرهای خانوادگی

ون باراننده به دلیل اینکه راننده همراه خودرو است نیاز به هیچ مدرک و شرایط ندارد و تنها با پرداخت هزینه ون در اختیار شما است.

در صورت سفرهای خارج از شهر در برخی از رنتکارها هزینه خواب و خوراک راننده برعهده مسافران است. البته این موضوع بسته به شرکت اجاره کننده دارد.

 اجاره ون بدون راننده نیز یکی دیگر از خدمات این شرکت ها است. به این صورت که شما با تحویل مدارک مورد نیاز می توانید ون را در اختیار خود داشته باشید.

البته توصیه ما این است که اجاره ون هایس با راننده بهترین گزینه است. چرا که دیگر نیاز به ارائه مدارک ندارید. در این شرایط تنها کاری که باید انجام دهید پرداخت هزینه اجاره است.

البته در این نوع در صورت خسارت شما هیچ تعهدی نسبت به پرداخت هزینه ندارید چرا که راننده مسئول تمام اتفاقات است. اما در اجاره ون بدون راننده در صورت اتفاق شما مسئول پرداخت تمام هزینه های خسارت به بار آمده هستید.

اجاره ون هایس بهترین انتخاب برای سفرهای خانوادگی

اجاره ون هایس از شرکت های معتبر

در حال حاضر شرکت های اجاره ون تویوتا هایس در ایران تعداد محدودی است. یکی از شرکت های اجاره ماشین سعادت رنت است. در این شرکت می توانید ون های موجود در ایران را برای مدت زمان مشخص اجاره کنید. ون های موجود در این شرکت شامل: تویوتا هایس –میدل باس- ون میتسوبیشی - ون هیوندای H350 - ون دلیکا - ون بنز ویتو میباشد.سعادت رنت یکی از شرکت های مهم اجاره ماشین در تهران است که با خیال راحت می توانید خودرو مورد نیازتان را اجاره کنید.

قیمت اجاره ون هایس

قیمت اجاره ون هایس در صورت دربستی و در اختیار داشتن راننده مقرون به صرفه و تر و ارزان تر از ون بدون راننده است. قیمت اجاره ون هایس با راننده برای داخل شهر تهران به صورت ساعتی درون شهری محاسبه شده و در صورت خروج از شهر به صورت کیلومتری برون شهری محاسبه می شود.

نمای داخلی تویوتا هایس

صندلی های راحت، سواری نرم و سقف بلند این خودرو را در جابه جایی های بین شهری بسیار پرکاربرد کرده است. ظرفیت ون هایس 14  مسافر است که در صورت نیاز می توانید دو صندلی دیگر نیز به آن اضافه کنید.

سیستم گرمایشی و سرمایشی

یک گیربکس پرقدرت 6 سرعته اتوماتیک است که به راننده این امکان را می دهد تا بدون دسترهای مداوم دند، تعویض به شیوه سنتی عمل کند و راننده کمتر دچار آسیب های عضلانی در ناحیه کمر خود شود. مشکلی که همه راننده ها هنگام رانندگی با آن روبه رو هستند.

ون هایس مجهز به 2 کیسه هوای ایمنی که شامل :جلو ، جانبی است. این خودرو دارای سیستم کلید ضد سرقت ، دارای قفل مرکزی در اختیار راننده ، سیستم ورود به خودرو بدون کلید نیز می باشد.


** این محتوا تبلیغاتی است **

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس