کد خبر 1201996
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۴
آغاز معامله واحدهای پالایشی یکم با نیم ساعت تاخیر

صندوق پالایشی یکم، اولین روز معاملاتی هفته را سرخ پوش به پایان رساند و با ۳.۶۷ درصد کاهش قیمت نسبت به آخرین روز معاملاتی هفته گذشته به قیمت پایانی ۷۱۰۹۰ ریال رسید.

به گزارش سرویس بورس مشرق، امروز ۲۱ فرودین ۱۴۰۰ صندوق پالایش یکم اولین روز معاملاتی هفته را منفی به پایان رساند و تا امروز این صندوق پس از بازگشایی، با ۲۹ درصد ضرر برای صاحبان اولیه این واحدها همراه بوده است. دامروز باز هم نماد شپنا از ۷ نماد تاثیرگذار بر افت شاخص بود.

بیشتر بخوانید:

ارزش سهام عدالت و دارایکم در ۱۴۰۰/۱/۲۱ +جدول

همچنین در بین نمادهای این صندوق شپنا (پالایش نفت اصفهان) ۱.۹۷ درصد کاهش و شبریز (پالایش نفت تبریز) با افت ۰.۱ درصدی و نماد شبندر (شرکت پالایش نفت بندر عباس) با افت ۰.۴ درصدی و نماد شتران (شرکت پالایش نفت تهران) با ۰.۲ درصد منفی امروز را به پایان رساندند.

ارزش پالایشی یکم ۲۱ فروردین ۱۴۰۰

امروز شنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ معاملات سهم پالایش قیمت پایانی هر واحد از پالایش یکم با افت ۳.۶۷ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۷ هزار و ۱۰۹ تومان معامله شد تا ارزش ۵۰۰ واحد از دومین ETF دولتی به ۳ میلیون و ۵۵۴ هزار و ۵۰۰ تومان کاهش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از پالایش یکم با کاهش ۴ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۷ هزار و ۸۵ تومان معامله شد.

این در حالی است که هر واحد از این صندوق به متقاضیان به قیمت ۱۰ هزار تومان و در مجموع ۵۰۰ واحد از آن به قیمت ۵ میلیون تومان فروخته شده بود.

ارزش روز پالایشی یکم در ۱۴۰۰/۱/۲۱ +جدول

منبع:نبض بورس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • محمد نایب سالکی IR ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
    1 0
    باسلام کار دولت و تامین منابع در زمان تحریم ها آمریکا تنها از بورس بود حالا زمان دولت تمام می‌شود و نیازی به کمک کردن بورس نمی بیند باید مقام معظم رهبری کنترل را در دست بگیرد چون سرمایه های مردم جامعه ایران در خطر است...
    • دیدگا IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
      0 0
      دانشمند یعنی چی باید مقام معظم رهبری کنترل را در دست بگیرد؟! یعنی چون این دولت پر از گاندو و دزد و اختلاس چی و فامیل بازی و اینا هست باید رهبری بیاد و کار دولت رو انجام بده؟!
  • علیرضا IR ۱۲:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
    0 1
    سطل زباله ارزشش بیشتر از پالایش و بورس
  • علیرضا IR ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
    0 0
    خدا کنه بورس خوب سه خیلی ضرر کردم
  • سهامدار شکست خورده IR ۱۴:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
    1 0
    فقط نفروشید، لعنت بر دزدان بورس

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس