کد خبر 1201999
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۹
اخرین وضعیت اعطای کارت اعتباری به مشمولان سهام عدالت

سخنگوی ستاد سهام عدالت گفت: تا کنون سهام عدالت ۱۲۰ هزار نفر از اموات به وراث منتقل شده است.

به گزارش سرویس بورس مشرق، حسین فهیمی، سخنگوی ستاد سهام عدالت در نشست خبری برگزاری مجامع الکترونیکی شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت درباره تعیین تکلیف ۳ میلیون سهامدار متوفی سهام عدالت بیان کرد: این امر نیازمند مراجعه وراث به مراجع قضایی برای گرفتن گواهی حصر وارثت است. بسیاری از مشمولین در این مرحله هستند. تا به حال حدود ۱۲۰هزار نفر مراجعه کرده اند و سهام متوفیان به وراث منتقل شده است.

او ادامه داد: با توجه به شرایط کرونایی تلاش کردیم مراجعه حضوری را از بین ببریم. وراث افراد متوفی در این مرحله امکان مشارکت در انتخابات شرکت‌های استانی سهام عدالت را نخواهند داشت. به استثنای بیش از ۱۰۰ هزار نفری که اقدام کردند و سهام به وراثشان منتقل شده است.

او در ادامه در خصوص زمان بندی انتخابات هیئت مدیره شرکت های سرمایه گذاری استانی اظهار کرد: مراحل انتخابات از نیمه اول اردیبهشت آغاز و تا نیمه اول خرداد ادامه خواهد داشت. برگزاری هر مجمع در هر استان در روز مشخص شده اطلاع رسانی خواهد شد.

فهیمی افزود: انتخابات مربوط به استان‌های تهران و البرز تفکیک شده است. مراحل ثبت سرمایه آن‌ها در قالب شرکت‌های سرمایه گذاری به صورت جداگانه در حال انجام است.

منبع: تابناک

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۹:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
    0 0
    دروغه!!!!!!! تا تمام وراث نرن دفاتر خدمات پستی یا محضر سهام رو انتقال نمیدن!!! شاید یکی از ورثه نباشه! تکلیف بقیه چیه!!!!؟؟؟؟؟؟
  • یکدنده صلح طاب IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
    0 0
    بابا جان این فهیمی به روح پدرم به خون برادر شیمیایی شده پرکشیده ام قسم میخورم علناً و محرز و مشهود دروغ میگه به بزرگی مسئولیتش که حرام هست مسئولیتی که دستش هست، چون به جزء دروغ و مضحکه کردن خود و مردم،اعتبار نداشتن حرفهایش،بلوف زدن مجانی و تا حد حداکثری،چرا اینو میگی تو اصلا مال زنده هارو دادی از بابت فروش۶۰٪و ۳۰٪ که مرده هارو بدی؟؟پولت کجا بود؟موندین داخل منجلاب فهیمی،امیدوارم همیشه قرمز باشید که هستید پول حق مردم رو خوردید الانم یه عده رو به جای پول حقشون کارت میدید که وام ۱۸٪هستش یعنی جیب مردم رو خالی کردید الان میزارید جاش ولی این یکیرو خالی میکنید اولی هم نمیزارید سرجاش..حرامتون باشه‌‌‌....به هیچ فوت شده پول یا سهام ندادن و همونطور مونده.....خجالت من کشیدم فهیمی...وای دَدَم وای مسئول رو ببین
  • مهران IR ۰۳:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
    0 0
    دروغه...دروغ شاخداری هم هست ...شما بگو حتی یک سهم تعیین تکلیف شده ؟؟! به چه مکانیزمی تعیین تکلیف شده؟؟؟ یال العجب

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس