کد خبر 1201989
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۹
خبر خوش برای جاماندگان سهام عدالت

امروز ۲۱ فروردین ماه ۱۴۰۰ نیز شاهد ریزش بازار بودیم و همین موضوع موجب شد تا ارزش سهام عدالت با کاهش رو به رو شود و ۰.۹ درصد افت قیمت نسبت به هفته گذشته داشته باشد.

به گزارش سرویس بورس مشرق، امروز شاخص کل بورس در اولین روز کاری هفته در ادامه روند نزولی هفته گذشته، کار خود را با ریزش پنج هزار واحدی آغاز کرد و در پایان اولین روز معاملات باز هم قرمز رنگ غالب نقشه بازار بود و همانند روزهای هفته گذشته شاهد روند نزولی شاخص‌ها بودیم، به گونه‌ای که شاخص کل با کاهش ۹ هزار و ۱۵۱ واحدی معادل ۰.۷۳ درصد به رقم یک میلیون و ۲۴۰ هزار و ۷۵۸ واحد رسید. شاخص کل هم وزن نیز، با افت ۹۳۹ واحدی معادل ۰.۲۲ درصد، عدد ۴۳۶ هزار و ۱۷۴ واحد را به نمایش گذاشت. این سقوط شاخص کل موجب شد تا ارزش سهام عدالت نیز امروز باز هم کاهش یابد

ارزش سهام عدالت چقدر شد؟

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۸ میلیون و ۳۳۷ هزار و ۱۹۸ تومان رسید که نسبت به آخرین روز معاملاتی گذشته ۰.۹ درصد معادل ۷۷ هزار و ۸۰۲ تومان کاهش داشت.
با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۵ میلیون و ۲ هزار و ۳۱۸ تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت و دارایکم در ۱۴۰۰/۱/۲۱ +جدول

ارزش دارایکم چقدر شد؟

قیمت پایانی هر واحد از دارایکم با کاهش ۳.۶۳ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۲ هزار و ۴۸۷ تومان معامله شد تا ارزش ۲۰۰ واحد از اولین ETF دولتی به ۲ میلیون و ۴۹۷ هزار و ۴۰۰ تومان کاهش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از دارایکم با کاهش ۴ درصدی نسبت به روز معاملاتی قبل ۱۲ هزار و ۴۴۰ تومان معامله شد.

ارزش سهام عدالت و دارایکم در ۱۴۰۰/۱/۲۱ +جدول

منبع:نبض بورس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۸:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
    1 0
    چی مینویسی هی یک طور میگی که اینگار مردم میتونن به قیمت روز هر موقع خواستن سهامشون را بفروشن نه میزارن بفرشن سهامشون مردم به قیمت روز نه سود واقعیشو میدن فقط یک اسمی از سهام دار بودن افراد است که انشااله مردم در آخرت در میزان دقیق الهی میگیرن سهمشون را

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس