کد خبر 1201994
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۹
بورس نمایه

امروز سهامداران شرکت‌های لبنیات پاک، ایران مرینوس و تامین سرمایه امین در بورس و معامله‌گران شرکت‌های برق و انرژی پیوند گستر پارس و مدیریت انرژی امید تابان هور در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

به گزارش سرویس بورس مشرق، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بورس با افت ۹هزار و ۱۵۱واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۲۴۰هزار و ۷۵۹واحد به کار خود پایان داد و بیش از یک میلیارد و ۴۷۶میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر یک هزار و ۶۲۱میلیارد تومان در بیش از ۱۸۲هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

نمادهای تاثیرگذار امروز ۱۴۰۰/۱/۲۱ در بورس

بر این اساس سهامداران شرکت‌های لبنیات پاک، ایران مرینوس و تامین سرمایه امین بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های تولیدی فولاد سپید فراب کویر، سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی و تامین سرمایه لوتوس پارسیان بیشترین افت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۷۹۳میلیون ورقه به‌ارزش ۶میلیارد و ۶۱۹میلیون تومان در ۸۳هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۷۲واحد افت کرد و در ارتفاع ۱۷هزار و ۸۵۲واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های برق و انرژی پیوند گستر پارس، مدیریت انرژی امید تابان هور و تولید برق ماهتاب کهنوج بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های پلیمر آریا ساسول، توسعه خدمات دریایی بندری سینا و گروه توسعه مالی مهر آیندگان بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس