کد خبر 1201896
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۹
شهید صیاد شیرازی

قطعا بخش‌هایی از زندگی شهید صیاد شیرازی که در دوران دفاع مقدس سپری شده، مورد توجه قرار خواهد گرفت. همچنین نحوه ترور آن شهید بزرگوار از بخش‌های مهم سریال به شمار می‌آید.

به گزارش مشرق، «مجید اکبرشاهی» مدیر گروه فیلم و سریال سیمافیلم گفت : سریال شهید «سپهبد صیاد شیرازی» کار گسترده و مهمی است؛ چرا که این شهید بزرگوار از بزرگان ارتش و جبهه‌های نبرد بوده‌اند. ایشان هم در انقلاب اسلامی و هم در دوران دفاع مقدس نقش عمده و بسزایی داشتند. برای تولید اثری درباره این شهید بزرگوار باید همه جوانب کار در نظر گرفته شود؛ از این رو با دعوت از آقای حبیب والی‌نژاد به عنوان تهیه‌کننده سریال امیدواریم کار خوب و موثری درباره این شهید ساخته شود.

 ساخت سریال شهید صیاد شیرازی به جریان افتاد

 قطعا بخش‌هایی از زندگی شهید صیاد شیرازی که در دوران دفاع مقدس سپری شده، مورد توجه قرار خواهد گرفت. همچنین نحوه ترور آن شهید بزرگوار از بخش‌های مهم سریال به شمار می‌آید. آقای حبیب والی‌نژاد به عنوان تهیه‌کننده به همراه آقای حسین حسنی - سرپرست نویسندگان - جلسات خود را با ستاد کل نیروهای مسلح و ارتش جمهوری اسلامی ایران آغاز کردند.سریال «سپهبد صیاد شیرازی» در مرکز سیمافیلم تهیه و تولید می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
    2 0
    چرا با این عجله یه ۲۰ سال دیگه اقدام میکردید اینقدر سوژه زرد دارید که به این مفاخر نمیرسید
  • IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
    1 0
    چه عجب بالاخره بعد از ۲۲ سال یادتون افتاد برای ایشونم ی فیلم بسازین.زشته واقعا شهید صیاد شیرازی نخبه و از بهترینای جهان بده زشته که تاحالا ی دونه فیلم هم دربارش نساختین
  • IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
    1 0
    تو رو خدا از سلبریتی استفاده نکنین، مگه واسه نقش های کوتاه، که زود بیان برن..

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس