کد خبر 1201866
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۲
دستگیری اراذل و اوباش محله فلاح

رئیس پلیس کشور گفت: در حوزه برخورد با مفاسد اجتماعی و مخلان نظم و امنیت همچنین اراذل نیز اقدامات مطلوبی صورت گرفته است و بیش از ۱۲ هزار نفر از اراذل و اوباشی که سطح‌بندی شده بودند، شناسایی شدند.

به گزارش مشرق، سردار حسین اشتری در بیست و پنجمین همایش سراسری فرماندهان، معاونان، رؤسا و مدیران نیروی انتظامی که با حضور سرلشگر محمد باقری؛ رئیس ستاد کل نیروهای مسلح برگزار شد، با بیان اینکه در این همایش مدیران، فرماندهان، روسا و معاونان نیروی انتظامی و همچنین رؤسای عقیدتی ـ سیاسی سراسر کشور حضور دارند، اظهار کرد: این همایش به صورت ویدئو کنفرانسی و در ۲۲۵ نقطه کشور در حال برگزاری  است.

ببینید:

فیلم/ لحظه عملیات دستگیری اراذل و اوباش

رئیس پلیس کشور به اهداف برگزاری بیست و پنجمین همایش سراسری فرماندهان، معاونان و رؤسای پلیس اشاره و تصریح کرد: بررسی مأموریتهای سال گذشته، آسیب‌شناسی فرآیند و آمادگی برای اجرای مأموریتهای سال ۱۴۰۰ از جمله اهداف برگزاری این همایش است.

وی به مأموریتهای سال ۹۹ نیروی انتظامی اشاره و عنوان کرد: نیروی انتظامی ضمن اجرای مأموریتهای ذاتی خود و کمک به کادر درمان، انجام مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا را نیز بر عهده داشت.

این مقام ارشد انتظامی ضمن تشکر و قدردانی از تلاش و زحمات کادر درمانی سراسر کشور گفت: نیروی انتظامی در کنار کادر درمانی در تمام صحنه‌ها حضور داشته و تلاش کرده که تمام مأموریتهای محوله در این حوزه را به خوبی به سرانجام برساند.

اشتری به راه‌اندازی قرارگاه امام رضا (ع) نیز اشاره و بیان کرد: از همان روزهای نخست ابلاغ راه‌اندازی، این قرارگاه نیروی انتظامی فعالیت خود را آغاز کرد و فعالیت آن همچنان ادامه دارد ضمن اینکه تمام مراکز درمانی و بیمارستانی نیروی انتظامی نیز آماده ارائه خدمت درمانی به مردم بودند.

فرمانده نیروی انتظامی عنوان کرد: ضدعفونی معابر با تمام تجهیزات و امکانات موجود، مراقبت از فضای مجازی (جلوگیری از تشویش اذهان عمومی)، برخورد با محتکران، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، بازرسی و کنترل صنوف از جمله مأموریتهای نیروی انتظامی در حوزه مقابله با ویروس منحوس کرونا بود.

وی با اشاره به اجرای محدودیتهای ترافیکی از ابتدای آذرماه ۹۹ تاکنون خاطرنشان کرد: در این رابطه نیروی انتظامی با حداکثر توان در شهرها و جاده‌ها حضور داشته و به طور میانگین و به صورت روزانه حدود ۱۰ هزار نفر نیرو در این مأموریت به کارگیری شدند و بیش از ۷۶۰ هزار نفر روز از همکاران نیز مشغول اجرای مأموریتها بودند.

این مقام انتظامی ادامه داد: در حوزه برخورد با مفاسد اجتماعی و مخلان نظم و امنیت و همچنین اراذل و اوباش نیز اقدامات مطلوبی صورت گرفته است و بیش از ۱۲ هزار نفر از اراذل  و اوباشی که سطح‌بندی شده بودند شناسایی شده و با آنها برخورد قانونی صورت گرفته است.

به گفته اشتری، در فراخوانها نیز نیروی انتظامی با اشراف اطلاعاتی اقدامات پیش‌دستانه و مطلوبی انجام داده است.

رئیس پلیس کشور افزود: در اقصی نقاط کشور (در بحث تقسیمات کشوری) همکاران ما برای بهتر انجام شدن مأموریتها  حضور فعال  و موثری داشتند، بحمداله با توجه به انجام مطلوب مأموریتها توانستیم کارنامه درخشانی از خود بر جای بگذاریم که جا دارد از تمام همکارانمان در نیروی انتظامی تقدیر و تشکر کنم.

وی، به پیام مسرت‌بخش و روح‌انگیز مقام معظم رهبری در ۲۹ مهرماه سال ۹۹ نیز اشاره و عنوان کرد: در آن پیام ایشان فرمودند: مردم توأمان مهربانی و اقتدار را در ناجا می‌بینند و از اقدامات و ابتکارات ناجا در برخورد با منکرات نیز تقدیر و تشکر کردند که این امر باعث افزایش روحیه همکاران در نیروی انتظامی شد.

اشتری با تأکید بر اینکه امیدواریم بتوانیم منویات مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای عزیز "مدظله العالی" را به نحو مطلوب به سرانجام برسانیم، به مأموریتهای این نیرو در پایان سال ۹۹ نیز اشاره و تأکید کرد: نیروی انتظامی با راه‌اندازی قرارگاه نوروزی و امام رضا (ع) از ۲۵ اسفندماه سال ۹۹ تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ برای انجام مأموریتها در ایام نوروز به صورت آماده‌باش بود.

این مقام ارشد انتظامی به آمادگی پلیس برای برگزاری انتخاباتی امن با مشارکت بالای مردم اشاره و عنوان کرد: در این رابطه نیازمند همکاری بسیج با همکارانمان در نیروی انتظامی در سراسر کشور برای حفاظت از صندوقها هستیم که اقدامات لازم نیز انجام شده است.

وی تصریح کرد: سال پیش رو سال حساسی است که باید برای اجرای مأموریتها آمادگی کامل داشته باشیم و فرماندهان و آحاد کارکنان نیز بتوانند با برنامه‌ریزی مطلوب مأموریتها را به نحو احسن به سرانجام برسانند.

فرمانده نیروی انتظامی از حمایتهای ستاد کل نیروهای مسلح قدردانی و تشکر کرد و گفت: این حمایتها باعث رشد و پیشرفت نیروی انتظامی شده است که امیدواریم بیش از پیش مورد حمایت ستاد کل قرار بگیریم.

اشتری به تبیین ابعاد فرمایشات مقام معظم رهبری و بیانیه ایشان در گام دوم انقلاب نیز اشاره کرد و افزود:  بحمداله در این رابطه اقدامات مطلوبی در سالهای ۹۸ و ۹۹ انجام شده و تلاش ما بر این است که با اجرایی کردن اهداف معظم‌له در بیانیه گام دوم بتوانیم به پلیس در تراز انقلاب اسلامی برسیم.

وی یادآور شد: امید است که با اجرای منویات مقام معظم رهبری و حمایتهای ستاد کل بیش از گذشته در اجرای مأموریتها موفق عمل کنیم و با اقتدار پیش برویم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • الم IR ۱۸:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
    0 0
    12000 نفر را دستگیر کردن اخر موفقیته
  • جواد IR ۲۲:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
    0 1
    پس بقیه رو کی میگیرند؟تا مردم راحت وبا امنیت زندگی کنند
    • ... IR ۰۸:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
      0 0
      عوض تشکر داری طعنه میزنی. انشالله اوناهم دستگیر میشن.
  • GB ۲۳:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
    0 0
    چرا ارازل اوباش نصبت به قبل از انقلاب هزار برابر بشتر شده و پروندههای حقوقی وجنایی نیز همینطور
    • IR ۰۸:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
      0 0
      شما مگه اون زمان بودی؟
    • IR ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
      0 0
      جمعیت ایران در آن زمان حدود بیست میلیون بوده ، ضمن اینکه خیلی چیزها منجمله جنگ تحمیلی و تحریم ها شرایط اقتصادی ماهواره فضای مجازی و ... کم کاری دولت های بعد از انقلاب هم دخیل ..
  • IR ۰۷:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
    0 0
    اگر ارازل و اوباش از سطح شهر جمع آوری شوند امنیت و آرامش مردم بیشتر خواهد شد فقط امیدوارم نیروی انتظامی ٠فقط ارزال و اوباش رو دستگیر و جمع آوری کند چون روزگاری اگر کسی لباس ٱستین کوتاه هم می‌پوشید جزو ارزال و اوباش دستگیر میشد !!! در هر صورت سپاسگزار نیروی انتظامی و حافظان نظم و امنیت جامعه هستیم خداقوت ..
  • سید IR ۰۹:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
    1 0
    سطح بندی اراذل به چه دردی می خوره باید همشون را اعدام بکنین تا که جامعه یک نفسی بکشه
  • حمیدرضا IR ۱۷:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
    0 0
    سلام ناجاهم مثل ارتش وسپاه مسولیت سنگینی داردفرقش دراین هست سپاه وارتش درمرزهاومناطق صعب العبوروگرم وسردکشورهمدوش هنگ مرزی دورازخانواده انجام وظیفه میکندولی ناجادرسطح شهروسختی کاردراین هست که درایام نوروزوتعطیلات تابستان ناجااماده باش هست وخانواده محترمشان محروم باپدربودن و یامسافرت باپدرمیباشند
  • حمید IR ۱۷:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
    0 0
    گرفتن و ول کردن چه دردی رو دوا می‌کنه مردم تو این فقر وبدبختی باید نگران این الدنگهای خیابونی هم باشن جرات نکنی تو خیابون گوشی دستت بگیری هر کدوم یک خالکوبی زدن شدن لات یکبار برای همیشه جمع کنن ببرن تو یک جزیره ول کنن هر غلطی میکنن همونجا انجام بدن ‌‌.این شد امنیت آمریکا رو بزنی بعد نگران اراذل داخلی باشی .ای کاش خلخالی هنوز بود فقط راست کار خودش بود
  • امیرحسین IR ۰۱:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
    0 0
    سلام

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس