کد خبر 1200406
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۹
مهدی: تا زمانی که بحث قرنطینه مطرح نشود بازی‌ها برگزار خواهد شد/سعی می‌کنیم تیم ها را خسته نکنیم

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: تا زمانی که بحث قرنطینه مطرح نشود بازی ها متوقف نمی شود و امیدوارم با برگزاری مسابقات شادی و نشاط را به خانه‌ها ببریم.

به گزارش مشرق، سهیل مهدی در حاشیه مراسم قرعه‌کشی لیگ برتر در خصوص برگزاری این مسابقات اظهار داشت: همانطور که می‌دانید شهرهای قرمز با رعایت شدیدها رقابت‌ها را برگزار می‌کنند، ستاد مبارزه با کرونا هم امروز این امر را تائید کرده است. تا زمانی که بحث قرنطینه مطرح نشود بازی ها متوقف نمی شود و امیدوارم شادی و نشاط را به خانه‌ها ببریم.

وی در خصوص برگزاری بازی ها در شهرهای قرمز گفت: ما سابقه داشتیم در شهرهای قرمز رقابت‌ها را برگزار کنیم و اتفاقا بازی ها با سرعت خوبی بدون توقف برگزار شده است.

وی در خصوص اینکه برنامه ریزی برای جام حذفی و لیگ برتر که با مسابقات دیگر تداخل پیدا کرده است و سازمان لیگ چه برنامه‌ای برای بهتر برگزار شدن این مسابقات دارد گفت: برنامه مسابقات به ما تحمیل شده چون تیم ملی بازی های مهمی دارد و باشگاه‌ها هم در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند. ما باید مسابقات را به هر شکلی برگزار کنیم. البته سعی ما این است که تیم ها را زیاد خسته نکنیم. امیدوارم مردم کمک کنند کرونا با آرامش مردم مهار شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس