کد خبر 1199589
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۰
تاکسی نمایه

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران با اشاره به اینکه افزایش نرخ کرایه‌های تاکسی از اول اردیبهشت اعمال می‌شود، گفت: رانندگانی که کرایه‌های تاکسی را افزایش داده‌اند، تخلف کرده‌اند.

به گزارش مشرق، محمد روشنی مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران، درباره افزایش نرخ کرایه‌های تاکسی اظهار داشت: نرخ کرایه‌های تاکسی از اول اردیبهشت بر اساس مصوبه شورای شهر و ابلاغیه فرمانداری افزایش می‌یابد.

بیشتر بخوانید:

تغییر فاصله‌گذاری اجتماعی در اتوبوس‌ها

وی با بیان اینکه افزایش نرخ کرایه‌های تاکسی ۳۵ درصد خواهد بود، گفت: در صورتی که رانندگان تاکسی از روز گذشته کرایه‌های خود را افزایش داده باشند تخلف است و شهروندان شکایات خود را می‌توانند از طریق تماس با شماره ۱۸۸۸ اطلاع دهند تا ما موضوع را پیگیری کنیم.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران با بیان اینکه تهران ۶۲۰ خط تاکسی دارد،‌گفت: برچسب‌گذاری تاکسی‌ها برای نرخ‌های جدید در سه نقطه تاکسی انجام می‌شود و سقف و کف کرایه‌ها در خطوط مختلف متفاوت است.

روشنی تأکید کرد: حداکثر رانندگان تاکسی می‌توانند سه مسافر و رانندگان ون ۷ مسافر را سوار کنند و اضافه سوار کردن مسافران به دلیل شرایط کرونا تخلف است و ما پیگیر شکایات مردمی خواهیم بود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ایران IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۵
    3 0
    جوووووون.چکیده خبر.رانندگانی که افزایش داده اند تخلف کرده اند ولی عیب نداره از اول اردیبهشت خودمون(مسئولین) بدون تخلف افزایشش میدیم
  • حقگو IR ۱۴:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۵
    0 0
    وقتی میگیم دولت ومجلس طی این سی سال عامل گرانی اند باید باور کنید .نمیکنید فقط به این دوقلم توجه کنید هنوز تعطیلات عید تمام نشده 4500 تومان قیمت مرغ گران شد.اول اردیبهشت کرایه تاکسی گران میشود. این دوقلم تنها نمونه ای از صدها اقلامی است که درطول سال وبرای چندمین بار گران خواهند شد .درصورتی که حقوق کارگران وکارمندان وبازنشستگان فقط یک بار اضافه میشود.حال شما پیدا کنید پرتغال فروش را.
  • IR ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۵
    1 0
    پیاده روی به جای سوار شدن به تاکسی داره روز به روز به صرفه تر میشه! خخخخ
  • IR ۲۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۵
    0 0
    این یعنی مجوزی برای افزایش قیمت اجاره ها و کالا و خدمات چه اتفاقی در این دو ماه رخ داده که 35 درصد افزایش قیمت داشته باشیم
    • IR ۰۱:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۷
      0 0
      احمق میدونی قیمت قطعه چقدر بالا رفته؟ دخل وخرج همخانی نداره یکساله نرخ کرایه تکون نخورده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس