کد خبر 1221918
تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۸
جزئیات اعطای وام به رانندگان تاکسی اعلام شد

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران در مورد شرایط دریافت وام نوسازی و تعمیرات خودروهای تاکسی توضیحاتی داد.

به گزارش مشرق، محمد روشنی مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران، در مورد شرایط جدید کمک هزینه برای تعمیر ناوگان تاکسی‌های تهران اظهار کرد: با توجه به شرایط موجود قطعات خودروهای تاکسی تا ۲۰۰ درصد افزایش قیمت داشته است و با توجه به این شرایط هیچ کمکی از سوی دولت به شهرداری تهران آن طور که شایسته و باید انجام می‌شد نشده است و این موضوع را نیز قبول دارم که ما نتوانستیم در سازمان تاکسیرانی شهر تهران حمایت‌های لازم را در این زمینه انجام دهیم.

بیشتر بخوانید:

شهردار تهران: در اولویت‌بندی واکسیناسیون اشتباه کردیم

وی افزود: لذا در راستای کمک به رانندگان تاکسی تفاهم نامه‌ای با یکی از بانک‌های کشور انجام دادیم که مراحل نهایی را طی می‌کند که به هر راننده تاکسی ۱۵ تا ۲۰ میلیون تومان با کارمزد ۴ درصد  وام تعمیرات و خرید ملزومات تعلق بگیرد که تا آخر خرداد ماه ابلاغ خواهد شد.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران گفت: در زمینه تامین لاستیک نیز با دو شرکت صحبت کردیم که لاستیک‌ها را با وام ۲ میلیون تومانی با کارمزد ۴ درصدی لاستیک دراختیار رانندگان تاکسی قرار می‌دهیم.

 روشنی بیان کرد: متاسفانه یکی از مشکلات اساسی نوسانات قیمت خودرو است که مانع نوسازی تاکسی در شهر تهران می‌شود، خوشبختانه توانستیم مجوز نوسازی ۱۰ هزار تاکسی را دریافت کنیم که برای نوسازی نیز به هر راننده ۹۰ میلیون تومان وام تعلق می‌گیرد.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمد IR ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
    1 0
    با سلام تورا بخدا قولهای الکی به ما ندهید چندین سالی دنبال بیمه رانندگان هستید نتوانستید حل نمائید واقعا یک مسئول درست حسابی نیست که بتواند مشکلمان را حل کند
  • بهروز IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
    0 1
    سلام متاسفانه همه جا اعلان میکنن وام ۹۰ میلیونی برای نوسازی اعطا میشه اما وقتی مراجعه میکنی میگن هنوز به بخش نوسازی چیزی ابلاغ نشده و فعلا وام ۹۰ میلیونی نداریم . ممنون میشم رسیدگی کنید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس