کد خبر 1198577
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۸
فضای سبز پارک نمایه

جانشین پلیس راهور تهران بزرگ درباره جزئیات مسدود شدن درب بوستان‌های جنگلی و پارک‌ها، توضیحاتی داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ ابوالفضل موسوی پور جانشین پلیس راهور تهران بزرگ درباره مسدود شدن درب بوستان‌های جنگلی و پارک‌ها، اظهار کرد: از بعد از ظهر روز گذشته، بعد از این که ستاد ملی مبارزه تصمیماتش را مبنی بر ممنوعیت تردد و مراجعه به پارک‌ها و تفرجگاه‌ها ابلاغ کرد، همکاران ما در شهرداری تهران و خصوصا واحد خدمات شهری، نسبت به انسداد کلیه ورودی‌ها به پارک‌ها اقدام کردند.

بیشتر بخوانید:

بهشت زهرا(س) در روز ۱۳ فروردین باز است؟

وی افزود: این روند ادامه دارد تا بتوانیم همه پارک ها، حتی ورودی به پارک محلات را هم مسدود کنیم و اجازه تردد و حتی توقف در حاشیه پارک‌ها را هم نخواهیم داشت.

بیشتر بخوانید:

احتمال تعطیلی شهرها بعد از سیزده بدر

سرهنگ موسوی پور درباره مستقر شدن نیروها در پارک‌ها، گفت: ما به صورت آماده باش صددرصد خواهیم بود. کلیه نیروها، امکانات و تجهیزات از سحر روز ۱۳ فروردین در ورودی پارک ها، تفرجگاه ها، معابر بزرگراه‌ها و خروجی‌های سطح شهر مستقر خواهند شد.

وی افزود: طبق مقررات، نسبت به اعمال قانون تعداد معدودی از شهروندان که رعایت نکنند، اقدام خواهد شد. البته طبق تجربه سال گذشته، شهروندان خیلی خوب رعایت کردند و توصیه می‌کنیم همه مطیع تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا باشیم و آن‌ها را اجرا کنیم تا بتوانیم وضعیت خوبی را در ادامه شاهد باشیم و بیماری منحوس کرونا ریشه کن شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۲
    5 0
    ۱۲ روز رفتن تو ویلاهاشون گشتن این یه روز مشکل بود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس