کد خبر 1198598
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۴
بوستان پارک

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۴ گفت: به منظور جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا، تمامی بوستان‌های جنگلی و محلی منطقه ۴ علاوه بر روز طبیعت در روز ۱۲ فروردین نیز تعطیل شد.

به گزارش مشرق، حمیدرضا فرخی با اعلام این خبر و با تاکید بر ممنوعیت ورود به بوستان‌ها در اواخر تعطیلات نوروزی افزود: بر اساس مصوبات شصت و دومین جلسه ستاد ملی کرونا در تاریخ ۷ فروردین ۱۴۰۰ با موضوع ممنوعیت تجمع و دورهمی در روز طبیعت، بوستان‌های جنگلی لویزان، تلو، یاس فاطمی جنوب و حدود ۲۶۰ بوستان محلی منطقه ۴ در روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین تعطیل شد.

بیشتر بخوانید:

بهشت زهرا(س) در روز ۱۳ فروردین باز است؟

فرخی ضمن درخواست از عموم شهروندان و عدم مراجعه به این بوستان‌ها افزود: این اقدام شهرداری تهران در راستای افزایش سلامت شهروندان و قطع زنجیره بیماری کرونا بوده و لازم است شهروندان همکاری مطلوبی در این روزهای پایانی نوروز داشته باشند.

بیشتر بخوانید:

بارش باران برای ۱۷ استان در روز طبیعت

او تصریح کرد: با توجه به دستور العمل های ستاد ملی کرونا و برنامه ریزی های صورت گرفته، دربهای ورود و پارکینگ‌های کلیه بوستان‌های محصور بسته خواهد شد و از ورود افراد به بوستان‌ها جلوگیری بعمل خواهد آمد

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • فرزاد تهرانی IR ۲۳:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۲
    7 1
    این چه مملکته.؟ همیشه رستوران‌ها، تالار، مرکز خریدا، مترو،..... همه جاهای شلوغ بازه مسئولین عین خیالشون نیست. فقط میخان با ممنوع کردنه رفتن مردم به سیزده بدر جلویه شاد بودن مردمو بگیرن.
    • ... IR ۲۲:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۳
      0 0
      مشکلت اینه که نمیزارن بری تفریح؟؟؟.واقعا خجالت بکش این همه آدم فوت می‌کنه.و پرستارا این همه زحمت میکشن بعد تو نگران تفریحت هستی.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس