کد خبر 1197780
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۶
نحوه افزایش حقوق جانبازان زیر ۲۵ درصد در سال ۱۴۰۰

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید گفت: کمک معیشت جانبازان زیر ۲۵ درصد فعلا مطابق با افزایش حداقل حقوق کارکنان دولت، افزایش خواهد یافت.

به گزارش مشرق، محمود پاکدل معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران، در پاسخ به این سوال که آیا در سال ۱۴۰۰ کمک معیشت جانبازان زیر ۲۵ درصد افزایش می‌یابد یا خیر گفت: کمک معیشت این دسته از جانبازان عزیز براساس قانون، معادل حداقل حقوق کارکنان دولت است که هرسال تصویب و ابلاغ می‌شود ما هم به کم بودن این رقم اذعان داریم و معتقدیم که باید افزایش پیدا کند.

بیشتر بخوانید:

نوبخت: حقوق کارمندان و بازنشستگان را ۵۰ درصد افزایش دادیم

وی تاکید کرد: بنیاد شهید تلاش دارد تا این رقم را افزایش دهد اما تا زمانی که قانون تغییر نکند، نمی‌توانیم مبلغی اضافه بر آن پرداخت کنیم.

پاکدل ابراز داشت: هرساله بر اساس تورم کشور دولت حداقل حقوق کارکنان را افزایش می‌دهد. این رقم در سال ۹۹ برابر با یک میلیون و هفتصد و نود و شش تومان بود که در سال ۱۴۰۰ احتمالاً ۲۵ درصد افزایش خواهد یافت.

معاون تعاون بنیاد شهید عنوان کرد: این رقم به میزان افزایش حقوق کارکنان دولت و مطابق تعرفه دولت افزایش می‌یابد اما در حال حاضر بنیاد شهید برنامه‌ای برای افزایش مازاد بر این موضوع برای کمک معیشت جانبازان ندارد.

پاکدل در خصوص توزیع بسته‌های کمکی در ایام نوروز اظهار کرد: نمایندگان بنیاد شهید در استان‌ها در دیدارها و طی طرح سپاس، خانواده‌های نیازمند را شناسایی کرده و برای ایام نوروز به این عزیزان کمک شده است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 6
  • غیر قابل انتشار: 2
  • Reza IR ۲۱:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۰
    0 2
    دولت قیمت گزار فقط برای کارمند ارزش قاعلند کارگران هیچ ارزشی برای آنها ندارند ما تامین اجتماعی ها به این وضع به‌شدت گله مندیم اگر به این تبعیض پایان ندهند منتظر اعتراضها ی شدیدتر باشند
  • IR ۲۲:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۰
    0 1
    میگویندکسی بالای درخت گردوبودگه فقیری امدوگردودرخواست گرد!!مردبی وجدان خسیس گفت من خوب نمیبینم گردورامیاندازم توبردار!!وگردوراباپوست سنگینش برسرمردبیچارکوقت وسرش شکست وفریادش به هوارفت وکریخت!!این حکایت خلاصه بود ولی حکایت دولت ماوسهام عدالتش ویارانه اش دقیقاهمین است!!۴۵تومن یارانه دادوتورم ۴۵۰درصدبالارفت ومردم پول گرفتندولی ازگرانی وتورم زارزارگریه کردند.
  • IR ۲۳:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۰
    2 0
    چندر قاز بحقوق جانباز اضافه میکنن درحالیکه تورم دراین 3 سال گذشته از 500 درصد تا 800 درصد بوده. یعنی هرچیزی که 4 سال پیش 50 تومن بوده یا250 تومن ویا 400 تومن شده. مگر نه اینکه قانون اضافه کردن حقوقها مطابق تورم باید باشه.مگه نه اینکه خط فقرو ده ملیون تومن قرار دادید . من با5 سر ائله .با 6 تومن اونم فقط درامسال نه درسالهای گذشته. که 2500بوده. چجوری میتونم برسونم .با اقساطو .ووووو.جانباز بالای 25 درصد.شاغل نبوده ونیستم
  • محمدیزدان جو IR ۰۵:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۱
    0 2
    سلام. جانباز زیر 25 درصد ودارای کارت ایثار میباشم بازنشسته تامین اجتماعی تا کنون حقوقی به ما پرداخت نشده
  • ناصر بهارخانه IR ۰۶:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۱
    2 0
    هیج کسی به فکر ما نیست فقط خدا جانباز زیر۲۵درصد
  • صادق IR ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
    2 0
    سلام حانبازان زیر 25باید بمیرند تا شما از شرشان خلاص شوید بخاطر اینکه اونا در حنگ نبودن فقط بالای 25درصدیها بودن فکر کنم اونا حقی ندارن
  • صادق IR ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
    2 0
    سلام چرا جانبازی که 18ماه حبهه بسیحی دارد باید 20درصد حانبازی داشته باشد در صورتی که از ناحیه هردو گوش ناشنوا با دوتا سمعک از ناحیه پا مجروح وبا عصا ووووووچرا توجهی نمی شود مگه بنده در حنگ نبودم قیامت قیامت قیامت
  • من IR ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    0 0
    دوران جنگ که جور دیگر بود . بچه نماز خون جبهه بود . چپی ها به گزینش پول می دادند . استخدام می شدند . بعد ۸ سال که به ما گفتن برین خونه هاتون جنگ تموم شده و حقوق هم ندادن . هر اداره که رفتیم . کمونیست ها رئیس و مرئوس و کارمند بودن . که همه عمرشون یک بار نماز نخوندن حتی وضو نمیدونن چیه . تا ما رو می دیدن. می گفتن نمیشه . امور ایثارگران در همه اداره ها درست کرده بودن . فقط واسه اذیت و آزار بچه های جبهه و جنگ . بعد هم به جانباز گفتن زیر ۲۵٪ و حقوق و کمک معیشت هم نمی دادن . الانم که نصفی کمک معیشت میدن . که مثلاً بگن فردا جنگ شد باز ما بریم؟ نجاتشان بدیم .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس