کد خبر 1197210
تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۸

چقدر تو دلار طلا بورس ضرر دادی؟

از ضرر مالی بیشتر ، چقدر روح و روان از دست دادی؟

بیشتر از یکساله که از محدودیت‌های کرونایی گذشته و خیلی از کسب و کارها به خاطر اینکه مجبور بودن هم اجاره بدن هم حقوق کارکنانشون رو بدن ضرر کردن، تو بهترین حالت ضرر نکردنو "یر به یر" شدن ، یا خیلی‌ها تو دلار و طلا، بورس زندگیاشونو وارد کردنو خونه خراب شدن.

بازنده های دلار طلا بورس

ولی تو همین مدت خیلی از کسب و کارا، پر قدرت اومدن تو دنیای دیجیتال و با کامپیوتری کردن فرآیندهاشون، خدمات یا کالاشون رو به 55 میلیون مشتری آنلاین معرفی و میلیون رو به میلیارد تبدیل کردن.

سودی که شاید اگه تو کاره خودشون فعال بودن مطلقا در نمیومد و نمیتونستن بگیرن.

بارها و بارها گفتم کاسبِ پولدار، آدم باهوشیه ،چون تو بحران بهترین تصمیم رو میگیره.

لازمه‌ی این هوش اکتسابی، آموزش ، آموزش و آموزشه

به خدا حرف مهمی بهت میزنم، مشکل اینه که اینقدر بعضی‌هامون این کلمات رو شنیدیم نسبت بهش حساسیت‌مونو از دست دادیم

رفیق گوش کن لطفا

تو این 10 سال گذشته هزاران دانش‌پذیر با من همراه بودن و بهشون در رابطه با پولسازی تو زمینه معماری و تری دی مکس راهنمایی کردم و فروش‌های افسانه‌ای رو تو کسب و کارشون تجربه کردن.

ازت یه خواهش دارم لطفا این بار کار درست و انجام بده و برای سرمایه گذاری رو خودت اقدام کن

همین الان رو لینک کلیک کن و از آموزش‌ تری دی مکس استفاده کن.

راستی یه سوال

میدونی چرا بعضیا پولسازند ؟

ولی بعضیا واسه پول میسوزند ؟

در ادامه می‌خوام در مورد کلاس تری دی مکس و دکوراسیون داخلی و ظرفیت بالای درآمدیش باهات صحبت کنم، ولی قبل از اون میخوام در مورد تونی رابینز باهاتون گپ بزنم.

قطعا تونی رابینز رو میشناسی ، رابینز میگه : زمانی زندگی من با یک تغییر جدی رو به رو شد که از خودم یک (((سوال قدرتمند))) پرسیدم. من ایمان دارم که اگر در حال حاضر از شرایط مالیت ناراضی اگر از اطرافیانت و روابطتت ناراضی اگه در حال حاضر از حال درونیت ناراضی هستی ، احتمالا تا حالا از معجزه یک (((سوال قدرتمند))) توی زندگیت استفاده نکردی!!

میخوام در مورد خودم و 14 سال پیشم صحبت کنم که یک سوال چقدر روی من تاثیر گذاشت و چقدر مسیر زندگیمو عوض کرد.

14 سال پیش من یکی از فقیرترین جوونای ایران بودم، یه روزی تو یکی از کلاسهای انگیزشی با یک کارآفرین آشنا شدم

البته کارآفرین نه به معنی یه کسب و کار مثلا 1000 نفری ، نه ولی آدم فرهیخته‌ای بود.

وقتی هیجان منو برای موفقیت دید به من گفت یک سوال ازت میپرسم، اگه جوابشو درست دادی، از این جواب مسیر پیدا می کنی و قطعا موفق میشی.

گفتم بپرس

گفت اگر امروز یکی از عزیزترین‌هات به هر علتی تصادف کنه یا هراتفاقی براش بیفته و ببرنش بیمارستان و بگن که آقا 150 میلیون تومن باید پرداخت کنی و درصورتی که این پول رو پرداخت نکنی قطعا از دستش میدی، می‌تونی هزینشو پرداخت کنی؟

من یه لحظه جا خوردم و گفتم اینقدر پول ندارم

گفت پس تو نمیتونی نجاتش بدی ؟ گفتم نه

اونجا بود که به یکباره کل دنیا رو سرم خراب شد، من اون شب با خودم خیلی فکر کردم که چرا ، چرا من نباید بتونم جون بهترین کسی که توی زندگیم دوستش دارم رو نجات بدم. این سوال قدرتمند اون فرد من رو خیلی تحت تاثیر قرار داد و راستشو بخواین اون موقع بغضم ترکید.

البته من خیلی آدم احساسی‌ام همین الانم که دارم براتون می‌نویسم بازم بغضم گرفته، سالها بعد از اون روز، سر کلاس‌های مختلف این سوال رو از هزاران نفر پرسیدم و هزاران نفر دیگه هم توسط من با این سوال مسیر زندگیشون عوض شد، درواقع یه سوال قدرتمند میتونه مسیر زندگی آدم‌ها رو تغییر بده و باعث ثروت آفرینی و ایجاد رفاه بسیاری تو زندگی هاشون بشه.

اگر مدیری اگه کارمندی اگر خانم خانه داری، نمیدونم در چه جایگاهی هستی، ولی میدونم اگر که بخوای رشد کنی باید بتونی یک سوال قدرتمند مثل اینو از خودت بپرسی و ببینی براش آیا جوابی داری یا نه.

توروخدا قبل از رسیدن به این مرحله استیصال و قرار گرفتن تو بحران‌هایی از این دست حتما پیش بینی‌های لازم رو داشته باشین و با آموزش دیدن رشته‌های پولسازی مثل تری دی مکس ، معماری و دکوراسیون داخلی آینده خودتون وعزیزانتونو تضمین کنین.

02144618501 این شماره مجموعه خودتونه هر موقع تصمیم جدی برای توسعه کسب و کارتون داشتین خوشحال میشیم باهاتون هم صحبت شیم.

دوستون داریم

آکادمی تری دی مکس ایران


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس