هواشناسی ایران ۱۴۰۰/۰۱/۰۸| تداوم بارش برف و باران در برخی مناطق/سامانه بارشی جدید در راه است

سازمان هواشناسی با اشاره به ادامه بارش برف و باران در برخی استان‌ها و کاهش تا ۱۵ درجه ای دما از ورود سامانه بارشی طی روز چهارشنبه به کشور خبر داد.

به گزارش مشرق، بر اساس تحلیل نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز در استان‌های گیلان، اردبیل، مازندران، گلستا،ن خراسان شمالی، نیمه شمالی خراسان رضوی بارش باران و وزش باد و در ارتفاعات بارش برف پیش بینی شده است. شدت بارش های امروز برای شرق مازندران گلستان خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی است.

ببینید:

فیلم/بارش نخستین برف بهاری

فردا دوشنبه ۹ فروردین در برخی مناطق شمالی آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، مازندران و شمال خراسان رضوی بارش های پراکنده روی می دهد و در سایر مناطق کشور آسمان صاف و شب آرام و پایداری حاکم است.

ببینید:

عکس/ بارش برف در اردبیل

سه‌شنبه برای برخی از مناطق شمال آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان و دامنه‌های زاگرس مرکزی بارش های پراکنده پیش بینی می شود. چهارشنبه با ورود سامانه بارشی از مرزهای غربی کشور برای مناطق شمال غرب، غرب سواحل دریای خزر ارتفاعات البرز مرکزی و دامنه‌های زاگرس مرکزی بارش روی می‌دهد.

روزهای پنجشنبه و جمعه در شمالغرب، سواحل دریای خزر، دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی، مرکز، دامنه های زاگرس مرکزی و ارتفاعات جنوب غرب کشور بارش باران پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی در برخی از مناطق شمال شرق، دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی، مرکز، شرق و جنوب شرق و وزش باد شدید روی می دهد که در برخی مناطق باعث ایجاد گرد و خاک می‌شود.

امروز کاهش دما برای شمال غرب سواحل دریای خزر و دامنه‌های جنوبی البرز بین ۶ تا ۱۰ درجه پیش‌بینی شده است. همچنین طی این مدت برای شمال شرق کشور و طی روزهای دوشنبه و سه‌شنبه برای بخش هایی از شرق و جنوب شرق کشور کاهش ۱۰ تا ۱۵ درجه ای دما روی می دهد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۸
    3 2
    بیشتر پیش بینی ها درست از اب درمیاد.
  • DE ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۸
    3 0
    سامانه بارشی جدید در راه است . از برکات برجام است که تحریمها همه در یک روز همچین قلمبه ای و یکجا بالمره لقِ لق شدند و آب آشامیدنی میاد...حتی آب آشامیدنی ما به تحریمها بستپی دارد یادتان هست انتخاب من سایه جنگ را از سر کشور برد تا سایه ابرهای بارشی بیان رو کشور ....ای خدا خودت به مسئولین ما شعور و دانش و خود بزرگ بینی و اعتماد به خودت را عطا کن. پروردگارا راه راست را به طرف مسئولین ما کج کن.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس