موضوع خودکشی آزاده نامداری از طریق مصرف داروهای اعصاب و روان مطرح است

حضور ثابت در برنامه «من و تو پلاس» به نامداری پیشنهاد می‌شود، او این درخواست بدون پاسخ را با مرحوم شایان‌فر در میان می‌گذارد. گفت‌وگوی او با روزنامه وطن امروز واکنشی منفی به این پیشنهاد بود.

سرویس فرهنگ و هنر مشرق - در هفتمین روز از فروردین ۱۴۰۰ رسانه‌های داخلی و شبکه‌های اجتماعی خبر درگذشت ناگهانی آزاده نامداری را منتشر کردند. در اخبار تکمیلی آمده بود که از زمان درگذشت این مجری سابق برنامه‌های تلویزیونی در محل زندگی‌اش بیست و چهار ساعت گذشته و پیکر بی‌جان او در آپارتمان محل سکونتش کشف شده است.

در ساعات اولیه خبری به نقل از یک منبع آگاه ناشناس منتشر و علت درگذشت او خودکشی اعلام شد. تا لحظه انتشار این گزارش  قاضی شهریاری، معاون دادستان و سرپرست دادسرای جنایی تهران با بررسی و تحقیقات تکمیلی فرضیه قتل یا دگرکشی مرحوم آزاده نامداری را کاملا منتفی دانسته و موضوع خودکشی از طریق مصرف داروهای اعصاب و روان مطرح شده است.

قاضی شهریاری با اشاره به بررسی دوربین‌های مداربسته ساختمان گفت: در بررسی های تکمیلی انجام شده و به ویژه بررسی تلفن همراه متوفی و همچنین دست‌نوشته‌های مکشوفه متعلق به متوفی که خطاب آن به دخترش بوده و نوعی وصیت و خداحافظی با دخترش بوده و داروهای موجود در صحنه که مورد استفاده مرحوم بوده، بررسی اولیه پزشکی قانونی در روز جاری که مبین وجود داروی قوی ضدافسردگی در آزمایش سم شناسی متوفی است؛ لذا موضوع خودکشی از طریق مصرف داروهای اعصاب و روان مطرح است. وی افزود: قطعیت این موضوع منوط به نظر تکمیلی پزشکی قانونی در خصوص نتایج آزمایش آسیب شناسی است.

چه کسانی «آزاده نامداری» را کشتند؟

با انتشار اخبار اولیه موج گسترده‌ای از واکنش‌ها در فضای مجازی منتشر شد. حسن آقامیری، سلبریتی خلع لباس شده در شرایطی که همچنان ابعاد رسمی درگذشت این بازیگر توسط پزشکی قانون تائید نشده بود اولین دیدگاه انحرافی را با تفسیر پرچالشی در فضای مجازی به اشتراک گذاشت. آقامیری در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

حالم از دنیاتون به هم میخوره
کثافتایی که با آبروی آدم ها بازی می‌کنید
... بزنند به اون صدا و سیمای لجن
که شیره ی جون ادم هاش رو میگیره و وقتی اونها به حمایت نیاز دارند از پشت بهشون خنجر میزنه
من دهنم و باز میکنم بی شرف ها
این دختر بی پناه شده بود
شما به خاطر سیاست های کثیفتون ادم ها رو مجبور میکنید خودشون نباشند بعد هم متهمشون میکنید به نفاق
آقای صدا وسیما تو همین دنیا آه بچه هاش یقتون رو میگیره!
حالم از دنیاتون و سیاست هاتون به هم میخوره
بد دنیایی دارید
بد آخرتی دارید
بد عاقبتی دارید
کاش توبه کنید که اونم شما مردش نیستید
بچسبید به صندلیهاتون
صندلی هایی که دین و شرفتون رو به خاطرش دادید
منتظر بلای بزرگ باشید
سید حسن آقامیری
پ. ن: خانوم نامداری به حضرت زهرا س اشکام بند نمیاد

چه کسانی «آزاده نامداری» را کشتند؟

تحلیل عملکرد آقامیری نشان می‌دهد راهبرد اظهارات و سخنرانی‌هایش بر اساس جذب فالوئر تعریف می‌شود. چندی پیش در یک سخنرانی احساسی  با طرح قصه «حر بن یزید ریاحی» حاکمیت را به عدم بخشش خوانندگان و بازیگران فعال قبل از انقلاب متهم کرد، در حالیکه بسیاری از این خوانندگان و بازیگران خارج نشین قبل از انقلاب، توسط عناصر فعال اصلاح‌طلب نزدیک به حسن‌آقامیری ممنوع الفعالیت شده‌اند و چون ممنوع‌ کنندگان از دوستان نزدیک وی به شما می‌روند، او از بردن نام افراد ممنوع کننده پرهیز می‌کند.  

چه کسانی «آزاده نامداری» را کشتند؟
برنامه ویژه مصی علینژاد درباره آزاده نامداری

اما در مورد اظهارنظر آقامیری درباره نامداری باید به چند رویداد حول این مجری سابق سیما توجه ویژه‌ای داشت. افرادی که دست به انتشار تصاویر خصوصی مجری سابق صدا و سیما زدند در خارج از کشور حضور دارند و پلیس فتا برای یافتن لیدرهای منتشر کننده فیلم‌های خصوصی از حضور نامداری در سوئیس، به اکانت‌هایی در خارج از کشور رسید.

بیشتر بخوانید:

چه کسانی فیلم و عکس آزاده نامداری را منتشر کردند؟ +عکس

پس از انتشار فیلم‌ها و عکس‌های مذکور، رسانه‌های خارج از کشور و افرادی نظیر علی‌نژاد، مسعود بهنود و مهدی پرپنچی و رسانه‌های معاند انتشار تصاویر خصوصی نامداری را از حقوق  اساسی مردم در حوزه اطلاع رسانی برشمردند. در این پست نیز آقامیری مشابه سخنرانی خود درباره حرابن یزید ریاحی، با طرح موضوع نامداری به صورت انحرافی، همسو با رسانه‌های معاند ارائه می‌دهد.

چه کسانی «آزاده نامداری» را کشتند؟
برنامه‌های مختلف ایران اینترنشنال درباره آزاده نامداری
چه کسانی «آزاده نامداری» را کشتند؟
برنامه‌های مختلف ایران اینترنشنال درباره آزاده نامداری

در مطالب فضای مجازی که به سرعت پس از انتشار خبر درگذشت نامداری، جریان پیدا کرد، جوسازی  و هجمه علیه صدا و سیما از اولویت‌ها به شمار می‌آید.

نامداری قبل از ورود به عرصه تحصیلات آکادمیک و در نوزده سالگی فعالیت‌های خود را به عنوان مجری با صدا و سیما آغاز کرد و گاهی همزمان اجرای چند برنامه را در شبکه‌های داخلی و شبکه‌های برون مرزی بر عهده داشت، آیا فراهم شدن این بستر برای نامداری مصداق بهره‌بری یکسویه است؟

 مرحومه نامداری بارها در گفت‌وگوهای فراوانی اشاره کرده که  حجاب را به عنوان پوشش اختیاری‌ خودش انتخاب کرده، اما منتقدان و مهاجمان، نوع پوشش نامداری را با عباراتی پر از پرخاش و تندخویی به سیاست‌ها و سیاستگذاران سیما نسبت می‌دهد.

چه کسانی «آزاده نامداری» را کشتند؟

بر اساس مستندات فراوان، آزاده نامداری تا قبل از انتشار فیلم‌ها و عکس‌های خصوصی‌اش در خارج از کشور هدف یک مثلث مشخص رسانه‌ای است که در حوزه فرهنگ تحرکات موازی رسانه‌ای بسیار نزدیک  و خط القاء مشترک رسانه‌ای خاصی را دنبال می‌کنند.

سالومه‌سیدی‌نیا، سینا ولی‌الله، مصی‌علینژاد طی سال‌های اخیر حواشی نامداری را به عنوان یک هدف مشخص رسانه‌ای دنبال کردند و در نهایت  مهدی‌پرپنچی و مسعود بهنود با همراهی طیف وسیعی از رسانه‌های تصویری و مکتوب خارج از کشور، افشای ویدئوهای خصوصی نامداری را عرفی رسانه‌ای تفسیر  کردند و آنرا در راستای آگاهی رسانی عمومی مشروع برشمردند.

چه کسانی «آزاده نامداری» را کشتند؟

چرا آقامیری و سایر همراهان اصلاح‌طلبش،   رسانه‌هایی چون بی‌بی‌سی و امثال مصی علینژاد را مقصر قلمداد نمی‌کنند!؟ فردی که با انتشار ویدئوهای جنجالی نامداری بیش از ۵ ساعت برنامه، مصاحبه و برنامه‌های طنز تولید کرد و از منظر آقامیری و سایر همراهان هدف پرسش نیست!؟  

علت دشمنی‌های رسانه‌های فارسی زبان خارج از کشور با نامداری هیچگاه شخصی نبوده و پوشش این مجری موضوع مناقشه‌ برانگیز رسانه‌های فارسی‌زبان معاند خارج از کشور است.

چه کسانی «آزاده نامداری» را کشتند؟

چه کسانی «آزاده نامداری» را کشتند؟

چه کسانی «آزاده نامداری» را کشتند؟
بهنوش بختیاری در استوری اینستاگرام خود سالومه سیدی‌نیا و برنامه سالی تالک را مقصر دامن زدن حواشی مرحومه نامداری توصیف می‌کند

نحوه انتشار خبر بی‌بی‌سی فارسی، پس از درگذشت نامداری این موضوع را تصدیق می‌کند. بی‌بی‌سی فارسی که در تنظیم خبر ادعای‌ بی‌طرفی‌اش را مثل یک رپرتاژ بارها و بارها مطرح کرده در نوع پوشش اخبار  نامداری  کاملا جهت‌دار عمل می‌کند. در مورد خواننده زن افغان مشهور به «افسانه» و مرحوم  کیارستمی، عبارت «پیکر» را در نوع تنظیم خبر و تیتر خود انتخاب می‌کند، اما در مورد نامداری در تنظیم خبر از کلمه «جسد» استفاده می‌کند.

چه کسانی «آزاده نامداری» را کشتند؟
استفاده از کلمه «پیکر» در تنظیم خبر فوت عباس کیارستمی

چه کسانی «آزاده نامداری» را کشتند؟
استفاده از کلمه «پیکر» در تنظیم خبر درگذشت خواننده زن افغانی
چه کسانی «آزاده نامداری» را کشتند؟
استفاده از عبارت «پیکر» در تنظیم خبر درباره رامش خواننده زن ساکن لس آنجلس

چه کسانی «آزاده نامداری» را کشتند؟

فیلمی که نشان می‌دهد نامداری قبل از انتشار فیلم‌های خصوصی‌اش سوژه بی‌بی‌سی فارسی بود (دانلود)

درگذشت نامداری دستمایه‌ای برای مدیریت حمله

با درگذشت نامداری، جهت‌گیری‌های رسانه‌های فارسی زبان و اصلاح‌طلبان و همراهان رسانه‌ای آنان تغییر کرد و مدیران سیما و رسانه‌های انقلابی را سعی می‌کنند مقصر حواشی و رخ‌داده‌های مرتبط با او توصیف کنند.

در نخستین واکنش، محمدرضا شهبازی روزنامه‌نگار، طنزپرداز و از نویسندگان سابق وب سایت رجانیوز در استوری اینستاگرام خود متن قابل تاملی را منتشر کرد.

شهبازی در صفحه خود نوشت: هنوز هیچی از جزئیات ماجرا معلوم نیست ولی ... مثل همیشه سریع خودشون را رسوندن بالاسر جنازه! یکیش همین آقامیری! یادمون نرفته که اتفاقا غالبا این دوستان شما و طرز فکر شما بودند که مرحومه نامداری را رنجوندن. این هم طیفی‌های شما بودند که چوب حراج به آبروی این بنده خدا زدند، شل دین‌ها، شل حجاب‌ها و مثل خودت، ناقص الایمان‌ها ربیختندسر نامداری. و از قضا این حزب‌اللهی‌ها بودند که علی‌رغم اختلافات سیاسی با ایشون، به دفاع از آبروی یک زن مومنه پرداختند و اگرچه حتما انتقاداتی به برنامه‌ها و تولیدات رسانه‌ای او داشتند، سرک کشیدن به زندگی خصوصیش رو شماتت کردند. برای مثال رجا نیوز و وطن امروز و شبکه افق بودند از نامداری حمایت کردند و حتی برخی رفتارهای غیردینی‌ خودی‌ها در اینباره رو نقد کردند. و این رفقای تو بودند که براش جوک ساختند و مسخره‌اش کردند و نیش زدند.

چه کسانی «آزاده نامداری» را کشتند؟

بخش خبری تحلیلی برنامه عصرانه شبکه افق که برخلاف مشی بی‌بی‌سی و من و تو انتشار فیلم‌های  خصوصی نامداری را غیراخلاقی  توصیف می‌کند.

اما چرا افراد وابسته به بی‌بی‌سی فارسی، مصی علینژاد، سینا ولی‌الله، مسعود بهنود، مهدی پرپنچی به حواشی مربوط به آزاده نامداری دامن زدند و شبکه فارسی زبان من و تو در صف اول هجمه کنندگان قرار داشت؟

این همان سئوالی است که پاسخ آن پرده از بسیاری اتفاقات برمی‌دارد. با تمامی حواشی مرحومه نامداری در نیمه نخست دهه نود و جدایی مقطعی از سیما، شبکه «من و تو» تلاش می‌کرد پلن B خود را با نامداری اجرا کند.

شبکه من و تو پس از آنکه در آکادمی موسیقیایی‌اش به یک خواننده زن محجبه با نام «ارمیا» جایزه خود را اهدا می‌کند، کیوان عباسی طرح استخدام یک مجری محجبه با پوشش چادر را کلید می‌زند.

در ماه‌های پس از ماجرای طلاق این مجری، پیشنهاد حضور ثابت در برنامه «من و تو پلاس» به نامداری ارائه می‌شود و او بدون هیچ پاسخی این پیشنهاد را  با مرحوم حسن شایان‌فر، مدیر مرکز پژوهش‌های کیهان در میان می‌گذارد.

گفت‌وگوی او با روزنامه وطن امروز، نوعی واکنش به طرف پیشنهاد دهنده بود و نپذیرفتن این پیشنهاد بعدها پس از انتشار فیلم‌ها و عکس‌های خصوصی او منجر به تسویه حساب گسترده شد. هر چند نامداری در ادامه انتخاب مسیر خود نتوانست بر حواشی فائق آید و میان دو راهبرد مجری یا سلبریتی‌ بودن، اصرار به سلبریتی‌ بودن با همه حواشی مرتبط با آن را داشت و همین مسئله به شکاف‌های ایجاد شده دامن زد تا او نتواند روند فعالیت‌های خود را از سر گیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 173
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 85
  • IR ۲۲:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۹
    کسی ک خودکشی کنه حتی ینفرهم نبایدتشییع جنازش بره بی اساس این حرفونزدن. چون خودش ینوع تشویق برای خودکشی فرداوپس فرداباب میشه خودکشی میگن تشییع باشکوه و.... ادم اگه مومن ودین دارباشه حتی بزرگترین مشکلات هم نبایدبفکرخودکشی بندازتش.. ازمردم غزه ویمن ک بیشترتوفشارومشکل نبوداین خانم. دنیاواخرتشوخراب کرد
    • IR ۲۳:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۹
      شما نمی خواد از خودت فتوا بدی بهتره به فکر آخرت خودت باشی
    • ستاره IR ۰۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۰
      79 19
      شما اونجا بودی دیدی خودکشی کرده . برای مومن هزار تا عذر بیارید
    • طلبه بسیجی IR ۰۰:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۰
      68 15
      عزیزم چرا به آن مرحومه افترا میبندی هنوز خودکشی ایشان ثابت نشده خداوند خانم نامداری را در دریای بی کران رحمتش مستغرق کند و کسانی که به ایشان حقد و کینه دارند را از رحمتش دور کند
    • حکیم IR ۰۰:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۰
      24 15
      دوستی که از خودکشی و تشییع فرمودین باید بگم صرفنظر از مرحومه نامداری که خداوند اعظم رحمتش کند باید بگم شما کاملا درست میفرمایین و مشکلات هر چه زیاد باشه فردی که خودکشی میکند گناه بزرگی مرتکب شده متاسفانه در دو قرن اخیر انحراف غرب و پوچ گرایی این پدیده نحس رو در جوامع گسترش داد کافیست تاریخ بیهقی رو بخونید تا ببینید مرحوم بیهقی با چه نگاه سراسر ایمان و امید از سیلی ویرانگر صحبت میکنه و متاسفانه امروز چگونه مردم به مشکلات نگاه میکنند.
    • IR ۰۲:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۰
      32 11
      حضرت ایت الله میشه بفرمائید رساله عملیه حضرتعالیرو ازکجا باید تهیه کنیم .تازه ایت اللها هم جرئت غیب گوئی ندارن . این فتوای محکم حضرتعالی جای بسیار تا مل داره .وشاید بشه سرنخی ازجنابعالی درمورد این مسئله مبهمو پیچیده بدست اوردوپیدا کرد . عاقلان دانند.
    • IR ۰۷:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۰
      21 15
      وقتی نامه خداحافظی مینوبسه وده بیستابسته قرص پیدامیکنن وپزشک میگه خودکشیه تومیگی خودکشی نیست؟ کدام ادم برای رفغ کسالت یابیماری ده بیستابسته قرص میخوره ونامه حلالیت مینویسه؟
    • علی IR ۱۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۰
      45 6
      شبکه من و تو شبکه کثیفی است برای جمع کردن مخاطب. اول از مستند های علمی شروع کرد تا بالاخره چهره واقعی اش را نشان داد.
    • عبدالله IR ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۰
      9 2
      مگر خودکشی ثابت شده؟!
    • افتخار AU ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۰
      6 4
      احسنت که برداشتی منطقی، اخلاقی و شرعی را مطرح کرده اید.
    • IR ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۰
      10 7
      یک عده فهیم بخاطر دفاع از شبکه من و تو عالم و آدم را محکوم می کنند جز آن شبکه پلشت را.
    • IR ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۰
      9 3
      شما از کجا میدونی خودکشی کرده؟احتمال اشتباه در مصرف دارو هست شما تا حالا وقتی قرص مسکن مصرفیتون جواب نده دزشو بیشتر نکردین؟
    • قاضی خداست IR ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۱
      11 3
      خودکشی نکرده.دوست خود من دقیقا همینطوری بخاطر زیاده روی در مصرف قرص اعصاب و مسکن رفت توی کما که خانوادش فهمیدن و نجاتش دادند و خانم نامداری هم اگر تنها نبود این اتفاق براش نمی افتاد. بخدا امثال تو دین ندارید هیچ انسان هم نیستید دست ا سر جنارش بردارید دیگه. خدا باید قضاوت کنه تو کی باشی که نظر میدی خودکشی کرده یا نه ؟ کلا به دنیای پس از مرگ اعتقاد نداری نه؟ کاملا مشخصه از حرفات
    • خانم IR ۱۵:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۱
      5 5
      پس کی دست از سر این دختر مظلوم دلشکسته بر میدارید بسه دیگه بسه
    • ا IR ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۱
      1 3
      سلام به همه دوستان عزیز به نظر من قضاوت کار خیلی سختی نباید نادیده قضیه مطرح کرد چون حق ناس میشه خودتونم میدونید حتا خداوندم با اون بزرگیش حق ببشش به اونیکه میده قضاوتش کردی پس بهتره هوای زبا ن خودمونو داشته بشیم مرحوم نامداری خودشون گفتن اشتباه کر ده حتماً خداو ند اورابخشیده وحق نارونمیبخشه
    • IR ۲۱:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۱
      2 3
      خدارو شکر شما جای خدا نیستید والا بدون سوال جواب هر کسی رو دلت میخواست نوشت ازش نمیومد میبردی جهنم روح آزاده نامداری شاد وخداوند به پدر و مادر و دخترش صبر بده
    • IR ۲۲:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۲
      1 2
      عزیزم شما وقتی نمیدونی الکی از خودت حرف نزن تو از کجا مطمعنی اون خودکشی کرده گناها ایشون رو شستی وبه گناهای خودت اصافه کردی اون الن دستش از دنیا کوتاه
    • محمود رضا IR ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۴
      1 2
      جناب اگر خودکشی نکرده باشند چه؟ در این صورت شما به ایشان تهمت زدید لطفاً قضاوت را کنار بگذاریم و به این فکر کنید که اگر همچین اتفاقی برای من و شما افتاده بود آیا راضی بودیم دیگران قضاوتمان کنند یا به تهمت بزنند؟
    • *** IR ۲۲:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۷
      0 0
      من نمیدونم خودکشی کرده یا نه فقط میدونم کسانی که افسردگی شدید دارن قرص های قوی مصرف میکنن بهتره شما هم فتوا صادر نکنید لطفا
    • کاوه IR ۰۳:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۹
      1 0
      اخه بی شعور ببین چقدر باید به یکی فشار بیاد که دست از جون عزیز خودش بگزره و خودکشی کنه اخه لعنت به تربیتی که به امثال تو کردن اخه بنده شیطان رفتن به تشیع جنازه برا متوفی هیچ خیری نداره و تنها خیرش برای تشیع کننده هاس که لااقل یه کم فکر کنن درباره عملکرد این دنیا و فردای اخرتشون وِالله که هر کی تو ایران خودکشی کنه یه جورایی تقریبا اکثرمون تو شرایط به وجود اومده براش که باعث خودکشی اون شده مقصریم از خدا میخوام انسانیت رو تو همه مردم دنیا بیشتر کنه
  • CA ۲۲:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۹
    52 31
    بنظرمن نیروهای جهادی انقلابی خط ولایت بایستی یک گرد و خاک نفس گیری در امنیت فضای مجازی انجام بدهند. وقتی تکنولوژی لازم جهت کور کردن فرکانسی ماهواره ای هست و یا توان فیلتر کردن هوشمند شبکه‌های اینترنتی صهیونیستی هست چرا اینکار را انجام ندهیم در ضمن سامانه ملی اطلاعات بنحوی تقویت شود که از سامانه فلیر داخلی بتوانیم استفاده کنیم و حتی تکنولوژی های دیگر که براحتی کمک می‌کند بک اند وبسایت ها و حتی ایمیل ها را کاملا در سامانه ملی اطلاعات تلفیق کرد چرا این کار را نکنیم بدین ترتیب براحتی میتوانیم از شبکه های رسانه های اجتماعی غیر بومی بی نیاز شویم. در اینباره وزارت ارتباطات بایستی پاسخگو گردد. بایستی پایانه های سرورهای مختلف کشور کدگذاری گردد تا کاملا قانونمند کار کنند و طبق آخرین بروزرسانی های پروتکل های ietf کار کنند تا هر گونه حمله سایبری دفع گردد. متاسفانه درگذشت مرحومه نامداری بخاطر حملات سایبری سازمان یافته رسانه های صهیونیستی هست که البته مسبوق به سابقه هست و بایستی سازمان های مختلف کشور دست به دست هم بدهند تا این شبکه ها را کاملا مسدود و کور کرد.
    • IR ۰۳:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۰
      20 2
      مسلم هست کسانی که بی حجابی و آرایش زنان رو تبلیغ میکنن، نسبت به کسی که بدون آرایش و با حجاب کامل بسیار زیباست، دشمنی داشته باشند. واقعا حیف و صد حیف از خانم نامداری. کاش اون اتفاقات نمیفتاد.
    • CA ۰۴:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۰
      7 5
      به این روش سایبر بولیینگ گفته میشه و یک روش کاملا شناخته شده هست و البته انواع روشهای دیگه هم هست که براحتی میشه جلوش رو گرفت چون متمرکز روی آسیب پذیری ها هستند. بخصوص در بخش درمان بایستی آموزش امنیت سایبری داده شود نه فقط کادر رایانه بلکه پزشکان و کادر درمان نیز بایستی انواع آموزشهای حفاظت سایبری بخصوص جنگ های روانی را ببینند.با بانوان بخصوص که در معرض تهاجم روانی سایبری هستند بایستی کار بشه. روشهای کاملا شناخته شده ای هست و براحتی میشه یا آموزش بر آن غلبه کرد.
    • IR ۰۸:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۰
      9 5
      یه وقت چشم نخوری با این راهکارهای خلاقانه ات
  • NL ۲۲:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۹
    31 9
    من فکتهایی که موجوده رو بررسی میکنم به چیزی جز قتل توسط مافیای همین مصی علینژاد و من و تو و آقامیری و بعضی سلبریتیها نمیرسم.مثل میناوند و انصاریان.طوری پیش بردن که خودکشی بنظر برسه! اول یه اکانت توئیتری که اسم همسر قبلیش فرزاد رو توی نامش داشته قبل از اینکه مادرش به پلیس اطلاع بده توئیت مشکوک زدهاین اکانت چند پیشش توئیتی درباره خودکشی زده بود! در گذشته هم درباره نامداری توئیت زده بوده! دوم آقامیری از کجا میدونسته باید روی خودکشی مانور بده؟قبل از اینکه کسی بگه علت مرگ چیه؟آقامیری و اون باند مافیایی همه کارهاشون تبلیغ بی حجابی و مشروب خوری و زدن دین هست؟چه سوژه ای از این بهتر براشون؟؟؟ آشنا توئیت میزنه نهاد ها مراقب نهاده ها باشند؟ با هشتگ مرغ! این توئیت رمزی به چی اشاره داره؟نهاد که مشخصه نهاده مونث نهاد هست یعنی زنان.مرغ هم ردگم کنی.این مافیا قراره روی نارضایتی از اقتصاد و گرانی و کمبود مرغ و اینها پروژه زدن دین رو پیش ببرند.وقتشه این باند مافیایی متلاشی بشه
  • IR ۲۲:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۹
    22 6
    آزاده نامداری خدابیامرز اینقدر اعتماد بنفسش بابت همین ۹رفها و قضاوت ها از دست داده بود که مجری که سالها جلوی دوربین رسانه ها بود نمی تونست با خبرنگاری مصاحبه کند می‌ترسید
    • علی IR ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۱
      6 1
      بهتره؛ بیشتر مراقب همسر و خانواده خود باشیم مخصوصا فردی که میگه «میخواد تنها باشه»
  • NL ۲۲:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۹
    20 1
    یه فکت دیگه که یادم رفت حذف شدن چندتا از فالورهای نامداری بعد از فوتش هست؟اکانت نامداری دست کی بوده رمزش که حذف کرده؟
  • ف IR ۲۲:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۹
    54 79
    با احترام مقصر اصلی کسانی هستند که ایشون را ممنوع التصویر و ممنوع الکار کردند
    • IR ۲۲:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۹
      25 13
      دقیقا ، اولا که مردم فقط مردم فضای مجازی نیست دوما انگار صداوسیما بهش گفته باید رضایت مردم را جلب کند ، مردم داخل فضای مجازی هم فقط فحش میدن !بنابراین اون مدیر و رئیسی که دست رد به مجری گری آزاده نامداری زد کاملا بیسواد بوده حداقل یک برنامه ساعت ۱۲ شب براش میزاشتن که پدر و مادرها یی که در فضای مجازی نیست ببینده اش باشن
    • IR ۲۳:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۹
      15 8
      چه فرقی میکنه.حتی اگه ممنوع الکار هم نمیشد بازم دلیل نمیشد که عکسهای خصوصیشو پخش نکنن اتفاقا پخش میکردن و توهین های ضد انقلاب هم بیشتر میشد. وقتی ممنوع الکار بود بخاطر چادری بودنش و ریاکاری بهش توهین اگه ممنوع الکار هم نبود به غیر از اون توهین ها جرم مجری مشغول بکار صدا و سیما رو هم بهش اضافه میکردنو مثل پتک میزدن به سرش.
    • محمد محسن IR ۰۱:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۰
      4 8
      دقیقاً همینطوره.!
    • SE ۰۳:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۰
      14 4
      تو هم که حرف اقا میری رو میزنی؟ اقا جان حال کسی از جایی اخراج بشه یا ممنوع الکار بشه باید بره خودکشی؟ الان منو بهر دلیل از اداره ام بیرون کردند باید برم خودمو بکشم؟ حالا اگر خودکشی هم باشه میتونه دلایل دیگری داشته باشه. نامداری ۳ سال در صدا و سیما حضور نداشته بعد سه سال یادش آمد باید خودکشی کند؟
    • IR ۰۵:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۰
      9 7
      چرا چرند میبافی سایه سنگین فضای مجازی و توهینهای وحشیانه اش با هیچی قابل مقایسه نیست اگر هم به کارش ادامه میداد توهینها هزار برابر میشد
  • IR ۲۲:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۹
    55 19
    وای خدای من چقدر مسیح علینژاد در این عکس بی ریخت شده! هرچی فکرش می کنم می بینم زن هرچی با حجاب تر باشه واقعا باوقارتره
    • IR ۲۳:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۹
      39 14
      مسیح علی نژاد به جوجه اردک زشت معروف است.
    • IR ۰۱:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۰
      42 12
      حکایت مسیح علی‌نژاد حکایت ضرب المثل معروف ایرانی است که میگه میمون هر چی زشت تره ادا و اطفارش هم بیشتره !
  • محمد محسن IR ۲۲:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۹
    34 36
    ومکرو و مکرالله والله خیرالماکرین خانوم نامداری مثل دیگران (پردیس افکاری،رابعه اسکویی،رامسین کبریتی،صدف طاهریان و.....) خیال کردند این حکومت رفتنی و آنها ماندگار هستند. ولی خداوند دشمنان این حمومت را سرنگون کرد. اگر او به خدا ایمان داشت می دانست که خودکشی حرام است. حتی پوشش های آخر او آنچنان پایبندی به حجاب نبود قبل از انتشار آن فیلم هم خانوم نامداری با پوششی بی چادر (البته با حجاب تقریباً کامل) به خارج می رفت پس او حرفش با عملش یکی نبود. البته اگر در باطن باشد مشکل ندارد ولی در اجتماع و عموم می شود دورو یا منافق
    • IR ۲۳:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۹
      21 34
      منافق برعکس خودتی که هیزم بیار معرکه شدی
    • طلبه بسیجی IR ۰۰:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۰
      16 12
      عجبا از این همه بغض و کینه ای که به مرحومه خانم نامداری داری خداوند ایشان را در دریای بی کران رحمتش غوطه ور فرماید و دشمنانش را لعنت کند
    • IR ۰۵:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۰
      10 5
      تو آدم حسن آقامیری هستی یا علینژاد؟ یا من و تو ندارین؟
  • IR ۲۲:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۹
    49 23
    این اقا میری یه بیسواد حراف بیشتر نیست البته از منافق انتظار حقیقت نداشته باشید
  • . IR ۲۲:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۹
    52 26
    آقاميري از آلوده ترين نوع سلبريتي هاست که بدترين و کثيف ترين مسير را براي جذب فالوئر انتخاب کرده که نتيجه اش اين است: خسر الدنيا و الاخرة. نه از گندم اينستاگرام و نه از گندم آخرت نخواهد خورد.
  • IR ۲۲:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۹
    18 4
    کسی که اصولی داره ودشمنانی هم داره که با اصولش وحداقل باظاهرش مشکل دارن باید طوری رفتارکنه که گزک دست کسی نده! بماند که جماعت حقیری هستندکه دم از آزادی میزنن ولی انتخاب آزادانه پوشش چادر رو برای خانمی برنتابیده وباهاش مشکل دارن! سکانسی از فیلم قلاده های طلا سفیرانگلیس (انگل ستان خبیث)تو تهران رو نشون میده که روسری مترجم ایرانیشو پرچم مسلمونا میدونه واونو برداشته وپرت میکنه!چادر که دیگه جای خود داره!توخودحدیث مفصل بخوان ازاین مجمل....!!!
  • IR ۲۲:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۹
    8 2
    واقعا؟؟؟
  • saeed IR ۲۳:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۹
    55 5
    واقعا دنبال قاتلید؟ بعیده! ولی کسایی قاتل روح اون بودن که رامبد جوان رو با وضعیتی بدتر و پر از ادعا رو دوباره تطهیر و حتی منت حضور مجدد اونو تو سیما و رسانه ها کشیدند...
    • IR ۰۱:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۰
      21 2
      آخیش ! بالاخره یه شیرپاک خورده ای به این نکته ظریف اشاره کرد.
    • ناشناس IR ۰۷:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۰
      21 1
      آفرین به نکته سنجی شما. کاش همه مثل شما واقعیت را درک میکرند
    • IR ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۰
      12 0
      احسنت دقیقا زدی به هدف و حرف دل ما رو زدی. ماشالا این رامبد جوان و زنش عین خیالشون هم نیست و هنوز مشغول به کارن در صدا و سیما با اون برنامه مزخرفش
    • علی اکبر IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۶
      1 0
      درست گفتی افرین به تیزبینی شما
  • گمنام IR ۲۳:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۹
    32 18
    حسن آقا میری لعنت الله علیه
  • IR ۲۳:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۹
    8 18
    قاتل خود مرحوم است
    • آرزو IR ۰۲:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۰
      2 3
      چطوری؟؟؟!!!
    • IR ۱۷:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۱
      3 2
      خودکشی حرام و فاعل آن از رحمت خداوند در دنیا و آخرت بدور است.
  • حامد IR ۲۳:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۹
    41 6
    آقا میری! از چه آخرتی بترسیم؟ وقتی عذاب و جهنمی وجود ندارد از چه بترسیم؟ آقا میری! شما که دم از اسلام مهربانی می زنی چرا این قدر نامهربان شده و با ناسزاد و کثافت و آشغال و ... مردم را خطاب قرار می دهی؟ آقا میری! از نظر شما مرگ او تقصیر صدا و سیماست؟ چه راحت قضاوت می کنی. خشم بد چیزی است. کینه بد چیزی است. بددهنی بد چیزی است. قضاوت ناعادلانه بدچیزی است. از آخرت بترس.
  • IR ۲۳:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۹
    36 29
    به عنوان یه مذهبی کامنتایی که نوشتند ایشون خودکشی کرده نباید رفت سرجنازشو و ایشون خودکشی کرده الان ته جهنمه و..... رو میبینم مطمین میشم نویسندههای این کامنتا حرفهای مذهبی میزنند ولی مطمینن باید بی دین وایمون باشند وقصدشون مخدوش کردن چهره اسلام هست . چون اولا که هنوز جواب ازمایشا نیومده . دوما ایشون بیماربوده سوما ما اصلا نمیدونیم لحظات اخرایشون با خداش چه حالی داشته شاید پشبمون شده وتوبه کرده ! سوما اسلام وپیامبر ص واهل بیت ع مدام به ما گفتند حسن ظن داشته باشین . چشم پوشی کنین . حتی ازمایشم اومد گفت ایشون خودکشی کرده تو به خودت بگو که نه شاید اشتباهی قرص خورده . چون ازمایشاهم درصد خطا دارند. واخریش هم اینکه ایشون تموم شد رفت شما به فکر خودت باش که معلوم نیست چه جوری میمیری . هیچ کدوم ما اونروز که نامداری رو تو صداوسیما دیدیم اصلا فکر نمیکردیم سیر زندگیش این باشه . هرکس به فکر زندگی ومرگ خودش باشه . حالا هرچی انسان مومنتر باشه میفهمه که پشت سرمومن نباید حرف بزنه و نباید ایراد بگیره و نباید تهمت بزنه وبه فکر مردن خودش باشه و از خداباید بترسه زیادی حرف نزنه .
    • @as IR ۰۳:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۰
      4 3
      خدا بیامرزش و تمام.ما افراد مهمتر و تاثیر گذارتر از این خانوم رو از دس دادیم چرا بزرگ میکنید ی مرگ رو .هرجوری ک مرده تایمش همینقد بوده خلاث
    • US ۰۴:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۰
      10 11
      عزیز مذهبی اون که مرد رفت بقول شما که خدا شده اید رفته ته جهنم!! شما مواظب باش یوقت نری بقلش هیزمکشی. تا فرصت داری توبه کن.
    • IR ۲۲:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۰
      1 2
      سلام.من کار به ان کاربر مد نظر ندارم! اما اون ایه قران کریم که می فرمایید،هرگز زندگی و مرگ کسانی برای خدا و در راه خدا زندگی میکند با باقی .. یکی ندانید! چی؟! و در ایات دیگر گفته،کسانی که چنین قضاوت میکند! چه بد قضاوت میکند! قطعا زندگی و مرگ کسی که با خدا زندگی میکنه با کسی که در راه بی خدایی شیطان، پیروی از هوایی نفس زندگی میکن! یکی نیست! کاملا باهم متفاوت هستن. برخی مرگ ها وحشتناک گروه دور از خدا،برای افراد دیگر باید باعث! بیدار شدنشان شود!یعنی هرکس اندکی عقل داشته باشه،از مرگ ها وحشتناک! باید به خودش بیاد برگرده..! که متاسفانه عده زیادی مست و دیوانگان دنیا شده اند،که با هیچ چیز از خواب بیدار نمی شون!مگر لحظه مرگ و امدن مامورین گرفتن جانش!
    • IR ۲۳:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۱
      6 2
      بسیار سپاسگزارم نکات ارزنده ای رو بیان فرمودید .به نظر من متاسفانه تو فضای مجازی و از جمله این سایت زیاد مشاهده میشه یک عده افراد با نظرات به ظاهر مذهبی اما در باطن بی منطق و رادیکال سعی در مخدوش کردند چهره دین در نزد مردم دارند
  • مادر بچه ها و معلم مدرسه IR ۲۳:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۹
    16 10
    کاش آزاده نامداری اتو دست دشمنان نمی‌داد و...
    • مسلم IR ۰۱:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۰
      13 4
      باید طوری قضاوت کرد که فردای قیامت دقیق پاسخگو بود.!
    • IR ۰۴:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۰
      11 11
      واقعا. کاش اون اتفاقات نمی افتاد.کاش وقتی این همه دشمن و حسود داشت حواسش رو بیشتر جمع می‌کرد.
  • IR ۰۰:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۰
    6 3
    روحش شاد
  • IR ۰۱:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۰
    20 18
    این آقا میری تا بقیه دخترهای این مملکت رو نابود نکرده باید دستگیر و محاکمه بشه. .....
  • JP ۰۱:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۰
    23 4
    مشکوک میزنه من که اعتقاد به خودکشی ندارم و هرکه دوست داره باور کنه مختاره و ازاد
  • IR ۰۲:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۰
    16 4
    مدیریت ضعیف و جزیره ای صدا و سیما یکی از دلایل به وجود اوردن این مشکلات هست، شما که رامبد را بخشیدید این خانم هم میبخشیدید، به هر حال هر چی بود تمام شد، خدا رحمتش کنه، بعدی ها رو دریابید، نمیشه گفت ما اشتباه کنیم و لاشخورهای ضد انقلاب سو استفاده نکنند، امیدوارم یکروزی کسی پیدا شود و غضنفر های داخلی را مهار کنه
    • نیلوفر IR ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۱
      9 3
      بزرگوار رامبد با این مرحومه فرق داشت. خدا رحمتش کنه ولی همه میدونن که این مرحومه خیلی دنبال حاشیه بود. به همین دلیل از رامبد برای اهداف دشمنان سودمندتر بود. چون ظاهر الصلاح و چادر نما بود و کمی عجول و دنبال شهرت... رامبد سیاست داره خودشو خراب نکرد و نمیکنه و دیدید که با انتشار عکسش چه واکنشی کرد و چقدر حاشیه داشت.... . مثل مهران مدیری و کرمی و بقیه..... مهران مدیری حرفهاشم میزنه و هنوزم هست. حالا شاید بگید به بالا وصله و لی میدونیم که اینطوری هم نیست... چون نامداری هم به اصلاحات وصل بودن. پدرشوهرشون معاون آموزش و پرورش دوره اصلاحات حاتمی بودن و الانم که دولت اصلاحات رو کار بود. چرا روی کار نتونست بیاد مثل مدیری و ....؟؟؟؟ چون خیلی حواشی دنبال خودش ریسه کرد.... خدا بیامرزدش خودش سیاستهای اشتباه زیاد داشت....و دشمنا هم ازش استفاده کردن و سوزوندنش
  • علیرضا IR ۰۲:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۰
    1 8
    عمویش گفته آزاده ایست قلبی کرده خودکشی نکرده.!
    • IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۰
      3 2
      دائی ، نه عمو حداقل به نام خانوادگی اش دقت کنید
    • علیرضا IR ۱۴:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۰
      2 2
      حالا دایی یا عمو فرقی نمیکنه مهم اینه که گفته ایست قلبی کرده خودکشی نکرده.!
    • علیرضا IR ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۰
      1 2
      اشتباهی نوشتم عمو دایی ایشان گفته مهم این است که گفته خودکشی نکرده ایست قلبی کرده.!
    • علیرضا IR ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۰
      1 2
      اشتباه شده داییش نه عموش مهم اینه که خودکشی نکرده ایست قلبی کرده.!
  • IR ۰۲:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۰
    12 26
    آقا میری حرف حساب زده است
  • IR ۰۳:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۰
    13 21
    از نظر آقامیری شومن خدا خاوری رو می‌بخشه ... اختلاس گرها رو می‌بخشه ...
  • IR ۰۳:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۰
    14 4
    خدا رحمت کنه خانم نامداری رو. مجری بسیار توانمندی بود،حیف شد.قدر خودش رو ندونست.هر کسی تو زندگی اشتباه میکنه ولی اشتباه کسی که بدخواه و حسود زیاد داره، خیلی گرون براش تمام میشه.اتفاقات بدی براش افتاد که نابودش کرد.من واقعا از مرگش و اتفاقاتی که برای ممنوع التصویر شدنش افتاد متاسفم.میتونست الان زنده و یه مجری بسیار قابل باشه.صداوسیما را هم مقصر نمیدونم، چون واقعا نمیتونست با اون حجم از انتقادات خانم نامداری رو به تلویزیون برگردونه.واقعا حیف شد،با ویژگی هایی که داشت مسلم هست که حسود هم باید زیاد داشته باشه، کدوم یکی از مجری های رسانه های معاند فن بیان، زیبایی چهره مرحوم رو دارن؟
    • IR ۱۰:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۰
      12 5
      چطور رامبد جوان را با اون حجم از انتقاد برگردوندن یا حتی ژوله ؟
    • IR ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۰
      5 3
      خانم آزاده نامداری شرایطش فرق داشت.خبر اول تمام شبکه ها و روزنامه های دنیا شد. از فاکس نیوز گرفته تا روزنامه هایی مثل لوموند.اشتباهش یه فرصت به دشمنان داد تا جمهوری اسلامی و صداوسیمای ایران رو زیر سوال ببرن.
  • IR ۰۳:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۰
    16 12
    خانوم نامداری رو طیف شیطانی اصلاح طلب و رسانه های ضد انقلاب امثال من و تو و بی بی سی و... عذاب دادند
  • IR ۰۴:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۰
    17 2
    کاش خانم نامداری همون مجری باقی میموند و وارد حاشیه ها نمیشد، یه مجری مثل خانم المیرا شریفی مقدم که اتفاقا خیلی محبوب هم هست. من واقعا از مرگش متاثر هستم.حیف از استعدادهایی که اینجوری میسوزن.
  • GR ۰۴:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۰
    7 1
    خدا بیامرزدش اما مسئله را باید ریشه ای نگاه کرد نه سطحی اون عکس خشونت فرزاد حسنی نسبت به آزاده نامداری و بعدشم این وقایع فکر میکنم قانون باید خشونت علیه زنان و کودکان را حمایت بیشتری کنه چون بنده خدا دچار ضعف اعتماد به نفس شد از دست فرزاد حسنی و خب مشکلات عصبی یک اطمینان یک پناه همچنین بدون مواخذه هم نمیشد فرزاد حسنی اما الان فرزند ش بی مادر شد و حتی استفاده از این داروهای اعصاب هم بنظر من اشتباهست و امیدوارم یک نظارت بیشتری بر روانپزشک ها و تجویز هاشون بکنند چون یکسری دارو های شیمیایی هستند که رسماً القای حس خودکشی جز عوارضشونه و نمیشه یه آدم تنها در یک شرایطی استفاده کنه متاسفانه ناصرخسرو پره این قرصهای روانگردانه بدون نسخه است
  • علی IR ۰۴:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۰
    3 2
    خدا رحمت کند
  • علی IR ۰۶:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۰
    3 2
    روحش شاد...
  • سید اسلام ده نمکی AU ۰۶:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۰
    4 9
    بدون تردید بی بی سی سیاست های نفاق افگنانه ی قدرت های جهان خوار را توجیه و دنبال می کند. نام اصلی افسانه آواز خوان افغانستانی پیکر سلطان بود و منظور بی بی سی پیکر افسانه نیست
  • معرفت IR ۰۷:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۰
    5 3
    رحمت خدا بربندگانش الدوام است.این مرحومه اول موردحمله زیرپوستی سلبرتی های داخل برای حجابش بود بعدهابه سفارش داخلی هاموردتفحس درزندگی خصوصی اش درحلقه بی بی سی..ویا بعبارتی درحلقه شکارانهابصورت جدی قرارگرفت درواقع حادثه عکس گزارش حمله به او وحجابش ازخارج یک برنامه حسابشده بود.کاملا حسابشده.غیراز این بود مهناز افشار باید هزاران باردرحلقه من تو باشد.که نیست.درحقیقت او جرمش این بود که باسلبرتی هاسرو کار نداشت
  • IR ۰۷:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۰
    9 5
    ایشان خودشون باعث مرگ خودشون شدند .
    • IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۳
      2 0
      واقعا؟!
  • IR ۰۸:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۰
    12 17
    حالا مگه آزاده کی بوده که درموردش این همه وقت میذارین؟؟؟
    • IR ۰۹:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۰
      12 11
      هیچ کس نبوده منتها چون به خاطر کرونا انگلیسی نشسته ایم در خانه و نه رفت و آمدی و نه سفری و نه هیچی ، تنها سرگرمی مان همین چرت و پرت نوشتن در فضای مجازی است
    • شش IR ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۱
      3 0
      والله مردم بیکارن یا کنجکاو که خودشونو میخان سرگرم کسایی کنن که اصلا ما مردم عادی واسشون مهم نیستیم.
  • یاسین IR ۰۸:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۰
    7 10
    قاتل کسانی هستند که بهش تهمت افسردگی زدند . و به جای تلاوت قرءان، برایش دارو هایی تجویز کردند که برای روح لطیفش جز سم چیزی نبود. در حالی که پدرش در بهشت زهرا گفت «آزاده افسرده نبود»، پس این منفی بافی ها را چه کسی در فکر او فرو کرده بود؟ چه کسی به او تلقین کرده بود که تو افسرده ای؟ این اولین روز در زندگی من است که اینقدر منتظر روز قیامت هستم.
  • IR ۰۹:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۰
    6 14
    خدا رحمت فرماید.
  • KR ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۰
    5 1
    ای کاش قبل اینکه کار به اینجا برسه می رفتیم و یه حالی ازش می پرسیدیم. شاید همین جونش رو نجات میداد.
  • ایرانی IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۰
    16 16
    مرده شو ریخت حسن آقا میری ببره که از دیدن قیافش حالم به هم میخوره
  • شنونده IR ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۰
    5 5
    این خانم قربانی حسادت و جهالت هکاراش شد ...ی مرد پیدا نشد سال94 بگهد بابا این عکس ها از حریم خصوصی اون گرفته شده یکی مثل فریبا نادری تصویه حساب میکنه فلان متلک رو یکی مثل حدیث فولادوند الان پشیمونه که چرا جواب داده یکی مثل میثاقی ی جواب میده که جگرش حال بیاد ازون جا که زبون باد بزن جگره....و یکی مثل حسام نواب صفوی که تو حاشیه بوده برای اینکه زبان زد بشه کلیپ میسازه.....این خانم قربانی کییییییینه کینه ی همکارای خودش شد
    • IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۰
      3 0
      پرستو صالحی نه حدیث فولادوند‌.
    • IR ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۰
      6 2
      جالب این هست با اینکه دستش از دنیا کوتاه شده هنوز باهاش دشمن هستن‌‌.نمونه اش خانم ژیلا صادقی که در جواب پدر خانم نامداری که گفته بود آزاده رو حلال کنید، استوری گذاشته من حلال نمیکنم.
  • رضا IR ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۰
    9 4
    سلام یه جماعتی هستند که هر قدر براشون دلیل و مدرک میاری بازم حرف خودشون رو می زنند. دقیقا الان کسانی که برای این مرحومه تشک تمساح می ریزند تا ذیروز بهش توهین میکردند حالا ژست دلسوزی گرفتند خدا لعنتشون کنه عکسها خصوصی اش رو تو فضای مجازی نشون دادند و حالا دارن دلسوزی میکنند و سوار بر موج به حاکمیت و صدا و سیما می تازند اینها جماعتی هستند که تا دیروز نیروهای انقلابی رو متهم به تندروی می کردند و حالا به اسم اصلاح طلبی حکومت و انقلاب رو می کوبند
  • IR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۰
    7 3
    عزیزان آقا میری یک انسان خود شیفته وخود بزرگ بین است وفقط پی مطرح شدن خودشه از خدا وخداشناسی هیچ بویی نبرده
  • عباس IR ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۰
    9 7
    عیب رندان نکن ای عابد پاکیزه سرشت که گناه دگر بر تو نخواهند نوشت من اگر خوبم اگر بد تو برو خود را باش و...... کل من علیها فان ........ فکری به حال قبر و قیامت مون کنیم .
    • IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۰
      14 1
      به رندان بگو عیبهایشان علنا در ملاعام انجام ندهند و روی شبکه اجتماعی نگذارند. والا ما کاری به امور داخل خانه آنها نداریم. اما اگر گناه را بخواهند علنی کنند فقط خودشان را به جهنم نمی برند. جامعه ای را با خود نابود می کنند.
    • IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۰
      4 2
      پس قبول داری که آزاده رند بوده هههههه سعدی می فرماید : پارسا را بس اینقدر زندان ، که بُوَد هم طویلهء رندان
  • IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۰
    5 11
    مقصر اصلی صدا و سیماست والسلام
  • ناشناس IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۰
    7 3
    اولا که فوت یک مادر جوان و یتیم شدن دخترک معصوم 4 ساله اش واقعا درد آور است . عمیقا ناراحت شدیم . خداوند صبر عطا فرماید . اما بعد ... ایشان گرقتار پارادوکس عمیقی شدند که یک سوی آن چهره محجبه و تبلیغ سبک حجاب برتر در رسانه ملی برای سالهای طولانی بود و سوی دیگرش تصویری که ازایشان در سوییس بنمایش گذاشتند . در اینکه هر کسی سبک زندگیش به خودش مربوط است و غیره و غیره .. بحثی نداریم . آن چه از وجهه ایشان در اذهان عمومی بود ناگهان فرو ریخت و ایشان را هم دچار این ریزش روحی عمیق کرد ! خداوند رحمتش واسعه است . برای ایشان و خودمان دعا کنیم . و از خدا بخواهیم ما را در معرض آزمایش قرار ندهد که خیلی سخت است . آقا یا خانمی که نشستی پشت کامپیوتر و موبایل داری با کی بردت همه را قضاوت میکنی . اولا به یاد چهره اشکبار آن دخترک بی مادر بیفت و نمک روی زخم مردم نپاش . ثانیا معلوم نیست اگر خدا تورا در معرض یک آزمون سنگین قرار بدهد . چکاره خواهی بود !!
    • IR ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۰
      4 1
      خانم نامداری خدا بیامرز فقط چادر را دوست داشت و متاسفانه مقید نبودن خیلی ها هستن مقیدن ولی چادر نمی پوشن ایشان به دلایلی شاید بخاطر لاغری اندام یا محیط صداو سیما و همکاری با مردان فقط چادری بودن و دید مردم همون چادر و اعتقاد و ایمان را هست بقیه مجریان مخصوصا مردانشان هم همینطور آستین کوتاه و شلوارک و ... ولی جلو دوربین کت و شلوار رسمی..
    • IR ۱۶:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۰
      3 1
      هرچه هست بدتر از همه یاس از درگاه حق تعالی است که از گناهان کبیره است و خودکشی که کناه کبیره است
    • IR ۱۶:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۰
      2 2
      همان یاد چهره اشکبار آن دخترک معصوم می افتیم که اینقدر از نامداری دلخور هستیم دیگه . آخه چه طوری دلش آمد خودکشی کنه و آن بچه را یتیم و تنها رها کنه ؟!
    • IR ۱۸:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۰
      6 1
      چرا فکر می کنید می توانید به جای خدا گناهان انسانها را ببخشید؟ آنهایی که در قرون وسطای اروپا اینکارها را می کردند اقلا برایش پول می گرفتند! چشم اشکبار و درگذشته و... مطلقا گناه کسی را پاک نمی کند و اگر هم خدای نکرده کسی خودکشی کند که دیگر فرصت توبه و بخشش ندارد. خدا به انسان عقل داده که قضاوت کند. ضمن اینکه فهمیدن کار خوب و بد آنقدرها هم سخت نیست که آن را امتحان سخت نامیده اید. لابد امتحان سحت ندیده اید...
  • طباخ IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۰
    6 1
    چرا اينهمه بزرگش ميكنيد؟
    • IR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۲
      1 2
      نامداری بخاطر حجابش ودعوت به حجاب بزرگ است. در حالیکه که خودش قلبا عاشق حجاب بود ودر ظاهر رعایت حجاب می‌کرد. روحش شاد.
    • علی IR ۱۶:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۲
      1 2
      هدفش که داشتن حجاب بود بزرگ است.
    • آتوسا IR ۱۸:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۲
      1 2
      بخاطر حجابش کشتند بخاطر این بزرگ شد حجابش که واقعی بود.
  • CA ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۰
    4 8
    اونایی که ترکمانچین ننگین را امضا کردند
    • IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۰
      5 2
      دو تابعیتی تو نظر نده اگر دلسوز بودی نمی رفتی بغل ملکه ی کانادا
  • JP ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۰
    4 1
    خدایا کجایی
    • IR ۱۶:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۰
      2 1
      هستش . تو نمی بینی
  • IR ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۰
    2 1
    چرا حسن خمینی عقدش را خواند ؟ کسی دیگر نبود؟
  • محمد هادی IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۰
    1 1
    خدا رحمت فرماید روحشان شاد وقرین رحمت الهی باد.
  • صديقه ... دوست IR ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۰
    1 12
    زیبایی زياد هم گاهى بلا ست. وقتى كه توام با عشوه باشد فتنه و فساد شخصى و اجتماعى ايجاد ميكند ازاده نامداري مرا بياد ميترا استاد انداخت اينست. كه اسلام براى حجاب زنان سخت گيرى ميكند.
    • هانیه IR ۱۹:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۰
      6 1
      من می شناسم زنان زیبایی را که در نهایت تقوا زندگی می‌کنند. حتی با سخت ترین شرایط. زیبایی اگر تقوا باشد دردسر ساز نیست مثل حضرت یوسف وحضرت مریم علیهما السلام.
  • IR ۱۶:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۰
    1 1
    خدا رحمتش کنه روحش شادانسان شریفی بود
  • سپهر IR ۱۶:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۰
    0 0
    برنامه ... پخش نوروز هوش و استعذاذ وافر بازیگرای ایران رو نشو ن داد واقعا به به ،حاشیه سازن و هیجانی .و واکنش اونها به نامداری هم هیجانی و پر حاشیه
  • IR ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۰
    0 0
    مشرق ممنون. خداقوت خسته نباشید. عیدتان مبارک.
  • مهدی IR ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۰
    5 2
    خدا بکشه کسانی را که آزاده نامداری را کشتند.!!!
  • وطن دوست IR ۱۷:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۰
    3 2
    کسیکه با آبروی مردم بازی کند حتما کسانی هم پیدا می‌شوند که خیلی زود با آبروی آنها بازی کنند.!
  • IR ۱۸:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۰
    3 2
    " حساب تو و خانواده هایی که از هم پاشیدی با خدا . " این آخرین جمله ای بود که همسرِ اول سجاد به آزاده گفت .
    • IR ۲۰:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۰
      4 1
      اینو باید به شوهرش میگفت
  • IR ۱۸:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۰
    2 2
    چرا افکارمان را از مبینات قرآن شارژ نمیکنیم ؟
  • IR ۲۰:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۰
    3 1
    خدا رحمتش کنه
  • IR ۲۰:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۰
    3 1
    کشتندش. من وتو ، من وتو پلاس، بی بی سی، مسیح هرزه
  • IR ۲۰:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۰
    1 0
    چرا باید مردم رو خصوصا خانمها رو حتی بانظر خودشون میذارید درباره پوشش خودشون حرف بزنن چرا یک مجری مرد تا حالا درمورد نوع پوشش حرف نزده چرا مردم رو رودرو هم میذارید این که یک خانم چه مجری چه مردم عادی رو میارید ازپوشش حرف بزنه نتیجه میشه این یعنی چی که یک زن جوون بیاد بگه من پوشش چادر رو انتخاب کردم
    • محمد علی IR ۰۰:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۱
      3 2
      شاید دلیلش این باشه که بگه حجاب چادر خوبه ودیگران که چادری نیستند واین افراد برایشان الگو هستند یاد بگیرند. حجاب مرد معلومه تا چه حداست ونیاز به تشریح وتوضیح نیست ولی وقتی یک خانم مجری چادری باشد وترویج حجاب کند تأثیر مثبت دارد.!
    • IR ۰۰:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۱
      1 3
      ازحجاب گفتن که خوبه این خوبه که زن تومصاحبه با شبکه خبر میگفت آرایش میکنه برای جلب توجه نامحرم...؟!
  • IR ۰۱:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۱
    7 1
    عکسهای خانوادگی وخصوصی این بنده خدا را در فضای مجازی پخش کردند این هم جوانی بود که با انگیزه حجاب را انتخاب وترویج می‌کرد. بردند خارج از کشور فریبش دادند عکس انداختند آبرویش را بردند. شاید داروی اعصاب هم تجویز کردند برای رهایی از آنهمه سختی وتنش. این بنده خدا هم شاید بخاطر فشاری که بهش می‌آمده دوز دارو را بالا برده حالش بهتر بشه که دارو ضرر میکنه وایست قلبی دست میده. روحش شاد.
  • IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۱
    0 1
    سلام خدا بر مشرق واهالی مومن مشرق. خداقوت خسته نباشید. اجرتان با امام حسین علیه السلام.
  • الهه IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۱
    1 2
    خدا رحمت کند این زن مهربان را . تو زندگی خیری ندید اینم از مرگش .خدا به گندمش کمک کنه
  • ماریا IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۱
    1 2
    من نمیدونم یه عده چرا این شبکه های خارجی معاند را اینقد جدی نگاه میکنن و هرچی میگن قبول میکنن. خوب یکی نیست بگه شاید تونها هم دروغ بگن .فقط مانیست که دروغ میگه
  • سمیه IR ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۱
    3 1
    ولی من هنوز باورم نمیشه آزاده خودکشی کرده باشه امام علی (ع) میفرماید وفتی تو در خوابی خیال نکن دشمنت در خواب باشه الان هزاران جور وسیله قتل هست ک تو فلیمهای جاسوسی نشون میدن دشمنان اسلام وایران چرا الان میزنن ب سوژهایی ک ورزشکار و هنرمند هستن ک صدای مردم در بیارن بنظرم مهرداد وعلی هم با نقشه بودالانم مرگ آزاده من خودم ی مادرم اگر دنیا برام تیره باشه بخاطر بچه م میگذرم آزاده دختر پرجنبش وجوش وشاد وفعالی بود با تمام آزارهایی ک براش مثل اهرم فشار بود ایستادگی کرد بعید وخیلیم هم بعید ک خودکشی کرده باشه اگرم آخرش اعلام کنن برلی من قابل قبول نیست ونخواهد بود چنان ک درتاریخ ولی بهشون برچسب خودکشی زدن امیدوارم ب حق مظلومیتش وآه مادرش ودخترش کشف بشه ک چی شده
  • مهراد IR ۱۴:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۱
    1 2
    بر باعث وبانیش لعنت ک راهی برای این خانم نگذاشتن روحش شاد
  • مهراد IR ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۱
    1 1
    ایشان با همسرش وبچه اش ب خارج از کشور رفته بود اون طور ک عکس انداختن شوهرش کنارش بود درصورتی ک شوهرش نباید اجازه می داد اینطور بیاد بیرون او ک می دانست خانمش دشمن دارد مراقبت می کرد ک اتفاق نیفتد اما خدا لعنت کنه اون کسی ک عکس گرفت ازشون
    • علیرضا IR ۲۲:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۱
      1 1
      خود آزاده گفته جمع محارم بوده اونکه عکس گرفته یواشکی وپخش کرده خیانت کرده.!
  • دوست IR ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۱
    2 3
    ازاده نامداری خیلی غریب و مظلوم بود خدا به خانواده اش مخصوصا اقای سجاد عبادی صبر بدهد هیچکس حال سجاد عبادی را درک نمی کند یعنی تا اخر عمرش غصه دار است و هروقت دخترش را میبیند داغ دلش تازه میشود ، خیلی دلم برای سجاد عبادی میسوزد
  • کیمیا IR ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۱
    1 1
    ایشون از نظرات آسیب دیدند. الان یک دختر بچه بدون مادر، بزرگ میشه. بهتر هست قضاوت نکنیم. روحشون شاد
  • اسیر IR ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۱
    1 2
    خدایامادرمقام قضاوت نیستیم قضاوت کردن درباره کسی هیچوقت اسان نیست هممون گناه کردیم حالاچ خواسته چ ناخواستع فقط خداوندبهمین زودی ببردابروی بی ابرویانی کع باابروی خانم نامداری بازی کردندخداجای حق نشسته روحش شادویادش گرامی وخداوندپشتوپناه گندم باشد...
  • Farsht IR ۱۶:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۱
    0 1
    خدا رحمتش کتد
  • اراد IR ۱۶:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۱
    1 1
    اون خودشو نکشت اون دختر سر زند ه با نشاطی بو د تمام تقصیر اونی بود که اون رو به سمت حاشیه و ابروش و برد و کشتش
  • IR ۱۸:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۱
    2 1
    شادی روحش صلوات اللهم صل علی محمد و آل محمد
  • پریسا IR ۱۹:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۱
    2 2
    هیچکس باور نمیکنه آزاده ای که انقدر از امیدواری حرف می‌زد واینقدر امیدوار بود ومومن انقدر ناامید بشه که خودکشی کنه. امروز 11فروردین اگر واقعا خودکشی کرده بود تا حالا معلوم شده بود. گرچه اگر هم بگند خودکشی کرده دروغ وآزاده خودکشی نکرده.!
  • IR ۲۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۱
    1 1
    امیدوارم این اتفاق درس عبرتی بشه دیگه زن و بچه مردم رو رو وادار به کاری نکنن به مجری برنامه چه ربطی داره که مردم چادری بشن یا نشن
    • مهسا IR ۰۹:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۲
      1 1
      چقدر انسان خوبی بود که با اینکه جوان بود ولی دیگران را تشویق به حجاب می‌کرد. روحش شاد وانشاالله همان حجاب در آخرت دستگیرش باشد.
    • رضا IR ۰۹:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۲
      2 1
      امر به معروف می‌کرد اینکه خوبه.!
    • IR ۱۰:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۲
      2 1
      از سنش بیشتر عاقل بود.
    • IR ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۲
      2 1
      درود بر آزاده وحجابش. روحش شاد.
    • IR ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۲
      1 1
      درود خدا بر حجاب وبا حجاب.
  • هاشمی IR ۲۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۱
    1 1
    همچنان مثل همفکرانتان در رسانه های دیگر انقدر کوته مغز و نادانید که برای تحقیر یک نفر به اون می گویید مطلقه! مطلقه بودن فقط برای امسال مسیح علینژاد فحش است؟ نشانه بد بودن و مفسد بودنش است؟ برای مرحوم آزاده نامداری نبود؟ ایشون مطلقه نبود؟ یا چون مطلقه چادری بود، مطلقه بودن باعث فسادش نمیشد؟ چقدر دنیاتون کوچیک و حقیره.
  • IR ۲۰:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۱
    4 1
    قاتلش اونکه این جرات ها را به بعضی ها داده که راحت فیلم وعکس از زندگی خصوصی مردم برمی‌دارند. وآب رویشان را می برند. ودست آخر منجر به این جریانات وحشتناک وغیر قابل باور می‌شود.!
  • مهدی کرمی IR ۲۱:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۱
    3 1
    سلام. متن دقیق و بسیار خوبی بود. نشان می دهد که ضدانقلاب به عقده های حقیر و کودکانه روی آورده اند و البته آن قدر کثیف هستند که با زندگی آدم ها بازی کنند. چند سال قبل یکی از فیلمسازان بزرگ برای توصیف آدم های فیلمش از لفظ "گنگسترنَما" استفاده کرده بود. منظورش آدم های عقده ای با دوز و کلک های ساده و حقارت بارِ آن فیلم بود که حقارتشان باعث می شد حتی به عنوان گنگستر باورپذیر نباشند و بیشتر بهشان می خورد ادای گنگسترها را دربیاورند. حالا حکایت ضد انقلاب شده. پس از توهمات چهل و دو ساله و رسوایی های پی در پی، با ناامید شدن از سقوط جمهوری اسلامی، شروع کرده اند به بازی با زندگی آدم ها. فقط می شود گفت آخه بدبختا ما که اینوریم دیگه حوصلمون سر رفت، یعنی خودتون خسته نشدین؟
  • A.a IR ۰۷:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۲
    1 3
    بسم الله الرحمن الرحیم: از دید گاه من آزاده چون خانم مومنه ای بو د این همه فساد بعضی اطرافیانش را نتوانست تحمل کنه به همین دلیل در خلوت خودش به درگاه پروردگار تضرع واستغفار کرد .واز پروردگار خواست گه جانش را بگیرد تا شاهد این همه فسق وفجور نباشد ایشان خودکشی نکردند از پروردگار تمنا کردند .روحشان شاد
    • ایرانی FR ۰۱:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۳
      0 0
      احسنت 🤝🤝🤝🤝
  • IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۲
    0 3
    درود خدا بر خودم وصبر وبصیرتم.
  • FR ۱۸:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۲
    1 3
    آزاده در جوارحق آرام گرفت. بایدازمرگ دیگران عبرت گرفت. شاید نفربعدی ماباشیم. دل خانواده محترم اورانرنجانیم. خدامصی بی اصل ونصب رالعنت کنه.
  • . IR ۲۲:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۲
    0 2
    انقدر فکر خودتونو درگیر این ماجرا نکنین. خدا رحمتش کنه.
  • IR ۰۰:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۳
    1 3
    کسی که ابروی یک مومن رو ببره به جنگ بادخدا رفته
  • آزاده نامداری IR ۰۱:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۳
    2 1
    چطورین مردم همیشه در صحنه و متخصص در همه امور ، بسه دیگه ، فقط چند روز دیگه فکتون رو از هم تکون ندین و zerنزنین یه داستان دیگه برای zer زدنهاتون جور میشه ، مطمئن باشین اگر نجنبونین نمیمیرید . شما خسته نمیشن انقد فضولی تو هر کار میکنید .
  • ای خداااااا. IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۳
    0 5
    روحش شاد .خدا عاقبت همه را به خیر کند .
  • IR ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۳
    0 2
    بس کنید این حرفارو معلومه که خودکشی کرده اخرتشم فقط خدا میدونه
    • مهری IR ۰۹:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۴
      0 1
      میتونی قسم بخوری که خودکشی کرده اینطور راحت میگی خودکشی کرده.؟!
  • متین IR ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۳
    0 1
    شیطان دست از سر مرده برمیدارد ،خدا رحمتش کن
  • مهتاب IR ۱۹:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۳
    1 1
    تنها بودن وبر فرض وجود قرص اعصاب دلیل بر خودکشی نیست.از توهین ها به تنگ آمده واز خدا تقاضای مرگ کرده وفوت کرده. در روایت آمده کار انسان مومن را هفتاد بار در دهان بگردان بعد بگو. اینکه بعضی ها گفتند خودکشی کرده باید قیامت پاسخگو باشند.
  • IR ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۹
    0 1
    به دو نکته اشاره نکردید،مردم از حجاب بدشان نمی آید ،مردم از نامداری بدشان نمی آید چه حجاب داشته باشد چه نداشته باشد مردم از دورویی وتزویر بدشان می آید ،اگر موافق نظام وارزشهای ادعایی آن هستی ولی در جایی خصوصی هم مشروب بخوری وهم کشف حجاب کنی موجب نفرت مردم می شود،کسی که وارد دستگاه صدا وسیما می شود ویا با پستهای دولتی به یک عضو شناخته شده ومعروف در جامعه تبدیل می شود این قدرت را پیدا می کند که در زندگی خصوصی آحاد مردم این جامعه بطور مستقیم وغیر مستقیم از طریق گفتار واعمال وتصمیمات خود تاثیر بگذارد ودر مقابل این حق مردم هست که اورا زیر ذره بین داشته باشند گلایه کردن از این موضوع ناشی از نادیده گرفتن این حق مسلم مردم است ونکته دیگر اینکه فرهنگی که با انقلاب در این کشور نهادینه شد یک خصوصیت بارز داشت ودارد وآن ترویج اخلاق تزویر ودورویی بود که از همان مدارس با نماز جماعت های اجباری و مصاحبه های گزینش وحراست وپارتی بازی ها وسفارش های این حاج آقا واون سید و... شروع شد ودامن زده شد طوریکه بسیاری پذیرفته اند اگر سالی یک بار هم نماز نمی خوانی جلوی مامور گزینش باید بگی نماز می خوانم و خمس وزکات هم می دهم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس