کد خبر 1199927
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۹
سازمان نظام پزشکی روی موج التهاب آفرینی/ از «#واکسن بخرید» تا دلسوزی برای واکسیناسیون «سلبریتی‌ها» - کراپ‌شده

"ریکی جرویز" از مجریان مطرح در مراسم گلدن گلوب از بازیگران بزرگ دنیا خواست برای مردم سخنرانی سیاسی نکنند؛ او گفت: "شما هیچ اطلاعی از دنیای واقعی ندارید".

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • احسان معتمدی IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۶
    22 0
    افرین بر این مجری که بسیار حقگو است و حقیقت را فرمود ممنون و سپاس از ایشان ... سل بی ری تی های کشور ما پا را فراتر گذاشته و در مورد توحید و نبوت و معاد و افرینش سیاست و اقتصاد و کشاورزی و باغداری مکانیزه و پرورش گوسفند و حیوانات اهلی و وحشی و حرام و خوک و پارلمان و شورای روابط خارجی امریکا و تفسیر المیزان و کتب معتبر جهان و محیط زیست و انرژی اتمی و هیدروژن و جدول مندلیف و عسلویه و پارس جنوبی و خط لوله صادرات گاز به پاکستان و خلاصه در مورد هر چیزی در کشورمان نظرات بسیار بسیار بسیار کارشناسانه دقیقا مثل قلمراد در برنامه های طنز مهران مدیری نظر میدهند ولی از خاک کشورمان ان طرفت تر انگار اینها همه در صیحه اسرافیل مرده اند و اسمی از انها نیست و اگر از انها بپرسی سوره حمد و قل هو الله چیست می گویند ما انها را زیاد گرفته ایم یه کمی از خرگوش بزرگتر و از روباه کوچکتر است و همچنین تخصص انها در همه مواردی که ذکر کردم دقیقا به همین شکل است و متاسفانه با انها برخورد نمی شود اگر دوبار با انها برخورد قضایی می شد حد و اندازه خود را میدانستند که حد انها در حد قر و فر است و یه کمی رقص و تبلیغ روغن کرچک
    • ایرانی GB ۱۸:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      0 0
      در دنیای هنر , پست ترین آدمها ( جز عده معدودی ) همین سلبریتی های بیسواد نان بنرخ روز بخور در سینما هستند که در هر کاری فضولی میکنند صرفا" بخاطر محبوبیت کاذبی که بخاطر بازی در چند فیلم بدست آوردند اونهم از پول تو جیبی مردم کوچه و بازار ! ... کارگر و کارمند و مغازه دار و بقال و چقال واسه یک لقمه نون بایستی کلی عرق بریزند و زحمت بکشند اما سلبریتی جماعت فقط با قر کمر دادن و چند تا قیافه مکش مرگما گرفتن جلوی دوربین فیلمبرداری یکمرتبه به یک پول کلان میرسند تازه بعدش دوقورت و نیمشون هم باقیه انگار که اینها تافته جدا بافته هستند و از دماغ فیل افتادند پایین ... در فیلمهاشون اگر به عنوان یک بیننده خیلی کم توقع هم باشی خبری از لحظات ناب سینمایی نیست جز ادا و اصول در آوردن و تظاهر به ایفاء یک نقش خوب بجای اجرای مناسب و هنرمندانه یک نقش !
  • IR ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۶
    20 0
    اینو بکوبید تو سر درپیتی های ما بلکه دهن شون رو ببندند
  • IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۶
    9 1
    دقیقا مثل شهاب حسینی
  • IR ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۷
    2 0
    خوشبحال مردم ژاپن که سلبریتیهای شان خودکشی می کنند هم خودشان راحت میشند هم مردم
  • IR ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
    1 0
    احسنت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس