نامداری

باید این سؤال را مطرح کرد که چرا کانال‌ها و رسانه‌های ضد انقلاب ماجرای مینو خالقی را حریم خصوصی معرفی می‌کنند و ماجرای رفتار نادرست نامداری را دروغگویی و تزویر؟

سرویس سیاست مشرق - ماجرای انتشار تصاویر آزاده نامداری در فضای مجازی که همزمان مشتمل بر دو اقدام غیراخلاقی بود (هم رفتار دور از شأن آزاده نامداری با توجه به جایگاه و موقعیت وی) و بی اخلاقی بزرگتر اشاعه این تصاویر و سپس تبدیل کردن آن به یک موضوع داغ در شبکه های اجتماعی. در نهایت این رفتار از وضعیت یک رفتار شخصی یا احتمال خصومت، به‌سرعت خارج شد و سمت‌وسوی جنگ علیه حاکمیت، ارزش‌ها و اعتقادات همراه با قربانی کردن شخصیت چهره‌های نه‌چندان مهم و تأثیرگذار گرفت.

اما آزاده نامداری کیست و چگونه نامدار شد؟

آزاده نامداری متولد ۱۳۶۳ در کرمانشاه، برای اولین بار با اجرا در شبکه‌ استانی کار در تلویزیون را شروع کرد و با برنامه‌های «خط مستقیم» و «سیمای خانواده» رفته رفته شناخته شد. سبک اجرای نامداری و البته «اقبال» خوب وی، باعث شد تا خیلی زود مجری برنامه‌های مستقل گفتگومحور چالشی شود. از ابتدای کار، گرچه نامداری در قامت یک مجری چادری در سیما حاضر می‌شد، اما با انتقاداتی نسبت به رفتار و شیوه اجرا درباره او مطرح بود؛ و هرگز از سوی مسؤولان جدی گرفته نشد.

اما چالش اصلی وی زمانی آغاز شد که او یک مجری جنجالی و پرحاشیه‌تر از خودش یعنی فرزاد حسنی را برای زندگی مشترک انتخاب و سید حسن خمینی را نیز به عنوان عاقد این وصلت برگزید. و البته خیلی زود وارد حاشیه شد و با صورت کبود و رد و بدل شدن چند نامه و ... به پایان رسید.

همسر دوم خانم نامداری، آقای «سجاد عبادی»، فرزند «رحیم عبادی» و مرحومه «فریده ماشینی» است، که هر دو از چهره های فعال جریان اصلاحات بوده اند. خانم ماشینی حتی رییس کمیسیون زنان حزب مشارکت نیز بودند. رحیم عبادی، پدر همسر نامداری، در دوره اصلاحات رییس سازمان ملی جوانان، معاون وزارت آموزش و پرورش و مشاور رییس جمهور وقت، سید محمد خاتمی، بود.

نامداری در ایام انتخابات در فضای مجازی به صراحت از حسن روحانی حمایت کرد و بعد از انتشار خبر پیروزی او، شادی خود را چنین ابراز کرد:

نامداری همچنین در قامت یکی از سمپات‌ها و حامیان اصلاح‌طلبی؛ به دنبال رد صلاحیت سید حسن خمینی در انتخابات مجلس خبرگان توییتی منتشر کرد که با ااقبال کانال های اصلاح‌طلبی همراه شد.

اما چه کسانی و به چه دلیل در ماجرای آزاده نامداری اصلاح‌طلب دمیدند؟

شاید دقیق‌ترین تحلیل از فضای جنگی حاکم بر حوزه جامعه ایرانی را بتوان در سطور تحریر شده توسط "امید کشتکار" نویسنده سابق خودنویس و روز آنلاین و البته "فعال حقوق بشر"(!) دید.

او معتقد است ضربه زدن به اعتبار چهره‌هایی همچون آزاده نامداری نوعی مبارزه سیاسی با حاکمیت است. اگر نام این سطح از افشاگری سخیف مبتنی بر جاسوسی از افراد عادی و غیرحرفه‌ای را "مبارزه برای آزادی" بگذاریم پس فاشیسم و ترور شخصیت چه تعریفی خواهد داشت؟!

به نظر می‌رسد قربانی کردن افراد مشهور که در دوره‌ای همراه یا حتی منتقد محترم درون حاکمیتی بوده‌اند به سرفصل و برنامه‌ای فراملی تبدیل‌شده است. فاشیسمی که از سال ۸۸ آغاز شد و در ایام انتخابات ۹۶ نیز بروز و ظهور جدی‌ای در تخریب "بهنوش بختیاری" و "محمدرضا شریفی‌نیا"، "علیرضا افتخاری"، "بهاره رهنما"، "مهران مدیری"، "رامبد جوان" و... چهره دیگر یافتآ البته مقصود کنار هم قرار دادن امثال مهران مدیری با نامداری ها نیست؛ نامداری خلافی مرتکب شده است و مدیری جرمش انتقاد است اما در جریان ضد انقلاب و اصلاح طلب، هر دو به واسطه اینکه در رسانه ملی هستند؛ مورد هجمه قرار می گیرند.

مرور نوع افشاگری قطره‌چکانی اخبار و فیلم‌ها و عکس‌های نامداری در شبکه‌های اجتماعی نیز موید حرفه‌ای بودن روند تخریبی است. نامداری چه مذهبی باشد، چه نباشد؛ فارغ از نظرات و سلایق شخصی درباره رفتار و سبک زندگی متناقض او یا هر چهره اجتماعی که هدف قرار می‌گیرد، باید سیر تخریب و ترور مورد توجه "ویژه" قرار گیرد.

جالب است که بدانیم کسانی که تصاویر و فیلم نامداری را با ولع منتشر کردند؛ جریانی نبود جز ضد انقلاب و حامیان اصلاح‌طلبش که در ماجرای مینو خالقی که تصاویر کشف حجاب وی به بیرون درز کرد، ندای وا اسلاما از خود نشان دادند که چرا باید تصاویر و فیلم‌های خصوصی یک خانم ایرانی منتشر شود و حتی آن قدر فشار رسانه‌ای وارد کردند که قوه قضائیه باید با فردی که این تصاویر را در کانالش منتشر کرده است برخود کند؛ ولی همین گروه‌ها، به واسطه اینکه نامداری درون رسانه ملی بوده است و می‌توانند بواسطه تخریب و قربانی کردنش، اصل حجاب را زیر سؤال ببرند، وارد گود شدند تا جایی که یک کاربر فضای مجازی می‌نویسد:

هیچ یک از رسانه ها و کانال های اصلاح طلبی در اینجا به مانند مینو خالقی از پخش تصاویر نامداری ابراز انزجار نکردند بلکه همگی تصاویر و شایعات بیشتری درباره این مجری سابق را تولید کردندذ و وقتی نامداری فیلم دیگری از خود منتشر کرد، هجمه ها به وی بیشتر و عمیق تر شد تا جایی که "مسیح علی نژاد" چهره ضد انقلابی و ضد حجاب درباره نامداری نوشت: "شما گفتید چرا باید یواشکی از شما فیلم گرفته شود و این باعث رنجش تان شد اما یادتان رفته وقتی تیتر نخست رسانه های رسمی حکومتی می شود و برای حجاب و خصوصا چادر تبلیغ می کنید و بازتاب دهنده فرهنگ و ادبیات حکومت شدید برای تبلیغ حجاب حالا همان مردم دوربین شان را به سمت شما گرفته اند تا بگویند ریاکاری نازیباست. هیچ کسی حق فضولی و دخالت در زندگی خصوصی دیگران را ندارد اما در فضای عمومی حضور داشتید. شما تریبون رسمی دارید و علیه حجاب اجباری و سرکوب نیمی از جمعیت ایران نه تنها هیچ گاه علنی موضع گیری نکردید بلکه برعکس در تبلیغ ادبیات حاکمیت یعنی "چادر انتخاب برتر" بارها مصاحبه کردید بنابراین نمی توانید حالا مردم را متهم کنید که چرا دوربین معمولی شان را در یک فضای باز که هر کسی حق انتخاب پوشش و فیلمبرداری دارد به سمت شمایی گرفته اند که بارها جلوی دوربین رسمی برای حجاب برتر تبلیغ کرده اید."

کانال‌های ضد انقلاب یکی پس دیگری وارد عرصه شده و به نوعی برای بغض از حجاب، نامداری را مورد هجمه قرار می‌دهند.

اگرچه کانال‌ها و شبکه های ضد انقلاب و اصلاح‌طلب اقدام به گسترش فیلم‌ها و خلاف نامداری کردند ولی در این بین هیچ کس درباره همسر وی که پدرش اصلاح‌طلب است، صحبتی نمی‌کند و حرفی به میان نیم‌آورد تا جایی که یکی از کاربران شبکه اجتماعی درباره این ریاکاری این چنین می‌نویسد:

جالب است که همین کانال‌ها، قربانی کردن افراد به بهانه ضربه زدن به نظام اسلامی و مسایل شرعی همچون حجاب را ادامه می دهند و به جای متهم کردن خود، دیگران را متهم می‌کنند و باز هم به ماجرای مینو خالقی اشاره می‌کنند.

این ریاکاری و دروغگویی در حالی است که همین شبکه های اصلاح‌طلب و ضد انقلاب در ماجرای مینو خالقی، انتشار تصاویر خالقی را حریم خصوص یافراد معرفی کردند و نهادهای انقلابی را به دلیل رد صلاحیت مینو خالقی مورد هجمه قرار دادند.

حال باید این سؤال را مطرح کرد که کانال‌ها و رسانه‌های ضد انقلاب چرا ماجرای مینو خالقی را حریم خصوصی معرفی می‌کنند و ماجرای نامداری را دروغگویی و تزویر؟ آیا کشف حجاب یکی خوب است و کشف حجاب دیگری بد؟ خانم نامداری با اینکه مرتکب خلاف و گناه شدید ولی قربانی موضوعات سیاسی هم شدید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 138
  • در انتظار بررسی: 14
  • غیر قابل انتشار: 96
  • IR ۱۹:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۹
    بازم جمله ام را تکرار می کنم .کثیفتر از اصلاح طلب ها خودشون هستند
    • محمدرضا IR ۱۹:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۹
      کثیفتر از اصلاح طلبان شما هستید جناب منافق. حزب الله کسی را تهمت نمیزند
    • IR ۲۰:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۹
      خرده نگیریم ، بیچاره ها دارای ژن آلوده هستند .....
    • IR ۲۰:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۹
      کثیف تر از بهایی های منافق و دو رو که میخوان ایران و اسلام روخراب کنن خودشون هستن
    • IR ۲۰:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۹
      ;کثیف تویی
    • ۲۱:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۹
      چرا ناراحتید از اینکه ذات افراد مشخص باشه و دورویی و تزویر کم بشه ؟
    • IR ۲۱:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۹
      بازم جمله ام را تكرار مي كنم منافقين دو دسته بودن دسته اي به خارج كشور واردوگاه و....گريختن وان دسته دوم به اسم اصلاح طلب مناصب دولتي را اشغال كردن و هردو يك هدف دارن
    • IR ۲۱:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۹
      به نظرتون لحن صحبت کردن شما، تمیزه؟ واقعا متأسفم!
    • محمد IR ۲۱:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۹
      زرشک
    • IR ۲۱:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۹
      70 24
      امروز هیچ عاملی از جریان فاسد اصلاح طلبی برای این مملکت خطرناکتر نیست. نه داعش ، نه امریکا...
    • IR ۲۱:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۹
      در جواب ۱۹:۴۷. اولا به شخص تهمت نزدم بلکه به یک حزب خائن به کشور و اسلام و مردم لقب کثیف را دادم. یادمان نرفته است همین اصلاح طلب ها سال های ۷۸ و ۸۸ هم صدا با منافقها و کودک کش های صهیونیست ضد نظام و امنیت کشور آشوب به پا کردن .ننگ ابدی دامن اصلاح طلب ها رو گرفته . برادر، حزب اللهی بصیرت داره و فرق ضد انقلاب و از عاشقان امام و انقلاب می شناسه.اینا حتی امام رو هم به خاطر هدف کثیفشون تحریف کردند
    • IR ۲۲:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۹
      2 6
      کسی نبود
    • ۰۰:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۰
      کثیف تویی که همه رو کثیف میدونی
    • IR ۰۱:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۰
      9 30
      استااااااااد. شما کی هستین؟
    • IR ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۰
      14 69
      تو خودن از همه کثیف تری
    • IR ۰۹:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۰
      14 6
      آقا کثیف منم دعوا نکنید
    • امیر ۰۹:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۰
      11 24
      غلط میکنی تکرار میکنی! خخخخخخخ
    • آریایی GB ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۰
      50 11
      افرادی که طلاق میگیرند دچار مشکلات روحی و روانی شدیدی میشن که اولین کاری که اقدام میکند بهش تغییر در ظاهر و نوع پوشش. از طرفی هیچ وقت زندگی عادی نخواهند داشت مثل سابق. بنده در انگلیس خانمی که اهل مسجد و حجاب کامل بودن رو میشناسم که بعد از طلاق نه تنها کشف حجاب بلکه وضع پوشش بدتر از خانم های انگلیسی رو برگزیدن! یک مجری ایرانی مثل این خانم بی حجاب و ... شدن و یک مجری امریکایی هم با مردی ایرانی ازدواج و با حجاب کامل(درک صحیح از حجاب) به پرس تی وی پیوست و مستند ساز ایرانی هم شدند حتی بعد از فوت همسر ایرانی. خدا آخر و عاقبت همه ما رو واقعا ختم به خیر کنه. دعای قدیمی که میگه عاقبت به خیر بشی جووون.
    • دردآشنا ۰۷:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۱
      10 1
      عزیز دلم این چه ادبیات و لحن زننده ای ایست که بکار می بری اگر شما با این شیوه از هرچیزی دفاع کنی همه را بیچاره می کنی خواهشا تا روش دفاع صحیح و منطقی اخلاق مدار را یاد نگرفته ای بهتر است ساکت بمانی
    • IR ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۱
      7 8
      جریان اصلاح طلب و اصولگرا دچار انحراف اند خصوصا اصلاحات. جریان اصلاح طلب هیچ خط ثابت و مشخصی ندارد فقط چند لیدر و ده ها مفسر دارد و این باعث فساد هست.
  • محمد IR ۱۹:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۹
    کار خیلی کثیفیه که عکس های یک زن رو در اینترنت منتشر کرده و آبروی این انسان رو از بین برد. غیر قابل بخششه و خدای متعال خودش به عدل رفتار خواهد کرد. از طرف دیگر بر اساس مطالب منتشره شخص خاطی در یک کشور اون هم اروپایی بدون حجاب حاضر شده و اقدام به نوشیدن ماده حرام کرده. شخص این فرد مهم نیست متاسفانه اون رو به عنوان نماد فرهنگ و یک مجری مشهور در ایران می شناسند. معرف فرهنگ ایرانی در اروپا چیزی کاملا متفاوت از خودش نشان داد. حیف و صد حیف. لااقل این... کار ها رو مخفی کنید و با آبروی 80 میلیون جماعت بازی نکنید
    • عباس IR ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۰
      20 3
      مرسی
  • ناشناس IR ۱۹:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۹
    داریم دچار فروپاشی فرهنگی میشویم از بس که لقمه های حرام در جامعه زیاد است
    • IR ۲۰:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۹
      100 5
      لقمه نیس که کانتینره از بزرگی
  • IR ۱۹:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۹
    123 8
    برام جای سواله چرا این خانم تو دوربین نگاه میکنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    • IR ۲۰:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۹
      87 7
      چون همش برنامه خودش هست حتی ازدواجش و پخش کردن اون تصاویر و ... شاید این هم نوعی بیماری باشه ..
    • Alii GB ۲۰:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۹
      95 8
      براي اينكه عكسشون در پرونده اي كه براي پناهندگيشون دارن ميسازن واضح بيوفته...
    • P IR ۲۰:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۹
      29 12
      چون بهشون شک کرده بود که چرا دارن نگاش میکنن باتوجه به اینکه مطمئنم دوربین در عینک یا ساعتشون جاداده بودن ..
    • IR ۲۱:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۹
      43 6
      الکل
  • pariiiiii IR ۱۹:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۹
    48 17
    این که کانالهای ضد انقلاب که از یکی بشدت حمایت و دیگری را میکوبد نشان از خاله زنک بازی و شلوغ کردن یک موضوع مربو ط به ایران راداردوگرنه یک بحث کارشناسانه ندارن ..هم نامداری و هم خالقی اگرمیخواهند درایران زندگی کنن و ایرانی باشن و همینطور علاقه مند خدمت به مردم ایران را دارن باید خیلی مراقب اعمال ورفتارشان باشن .
  • US ۱۹:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۹
    12 21
    چرا آدرس کانال های معاند رو از عکس حذف نکردید
  • IR ۱۹:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۹
    35 20
    راستي اين كانالا چرا بسته نمي‌شه؟ اين يك سوال مهم هست
    • IR ۲۱:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۹
      27 5
      من چندوقت پیش چندتا آی دی اینستاگرام مربوط به معاون قضایی استانم به مشرق دادم تا هویت برخی که یهویی میشن معاون مشخص بشه گویا مشرق بهشون گفته خانوادگی بلاکم کردن !!!مشرق دهن لق ..
  • DE ۱۹:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۹
    60 6
    گویا فقط اروپاییها محرم هستند این خانم در پارک بی حجاب بوده و..... نشان از سناریویی که بالاتر از این حرفهاست میخواهند قبح حجاب از بین برود
  • قزوینی IR ۲۰:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۹
    منم مخالف انتشار عکسهای خانم خالقی و نامداری هستم ولی خانم خالقی ادعایی در مورد حجاب برتر نداشت ولی کار خانم نامداری مصداق دروغگویی و ریاکاری است.
    • P IR ۲۱:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۹
      44 3
      متاسفانه برخی شغل انسان ها را گرو گرفتن برخی هم مجبورن تظاهرکنن نامداری مشخص بود بخاطر چی چادری هست عزیزمممممم
    • IR ۲۱:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۹
      42 21
      بله خانم خالقی ادعا نداشت اما قرار بود نماینده مجلس شورای " اسلامی " بشه
  • amir IR ۲۰:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۹
    73 9
    واقعا نمیفهمید یا خودتون رو میزنید به کوچه علی چپ ؟ خانم خالقی هیچ وقت نیومد تو تلوزیون در باره حجاب برتر شعار بده و بخواد به مردم چادر رو بقبولونه اما خانم نامداری این کار رو کرد , به این میگن دورویی هرچند چاپ نمیکنی اما همینکه خودت میخونیش هم خوبه
    • IR ۰۰:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۰
      29 14
      کسی که میخواد نماینده مجلس کشور اسلامی باشه با اشراف کامل به قوانین چطور خارج بی حجاب میگرده داخل با حجاب این چه معنی ای داره ؟
    • IR ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۰
      17 1
      چرا حرص میخوری جفتشون که از خودتونند هر کدوم رو یه جور خرج کردین دیگه چرا طلبکار شدین
  • IR ۲۰:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۹
    6 26
    فکر کنم مردم به حد کافی زیر فقر,بیکاری و نداری خودشون دغدغه دارن این چیزا رو هی بولد نکنین , جلو چش مردم نذارین و دغدغه ی فکریشون نکنید
  • GB ۲۰:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۹
    13 36
    قطعا آژانس امنیت ملی آمریکا در بی حیثیت کردن برخی افراد مشهور در کشور ما نقش دارد به این توجه کنید که دشمن به روشهای مختلف خانواده های افراد مشهور را متلاشی می کند و برای از بی نبردن جذابیت اسلام و مسلمانان ایرانی در نظر مردم غرب تلاش می کنند.
    • IR ۲۱:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۹
      7 34
      من مطمئنم کار عربستان هست چون من دوروز قبل ازاین اتفاق خواب نامداری را دیدم که در مکه مجری یک برنامه بود بهش میگفتن مجری زن ایرانی ...حتی به خود نامداری در اینستاگرامش گفتم بعد این اتفاق افتاد ...
    • IR ۲۲:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۹
      13 5
      اینکه ضد انقلاب جماعت برای ضربه زدن ب انقلاب و تخریب چهره حاکمیت از هر موضوع و فرصتی سواستفاده میکنه و دنبال منافع خودش است شکی درش نیست مثل همین موضوع ،اما اینکه انتشار تصاویر این خانوم رو هم میگی کار اونهاست دیگه از اون حرفاست مشرق، درضمن اگر شما میتونی بگی پارک به اون بزرگی حریم خوصوصیه بقیه رسانه هام میتونن بگن، بعد از اونم وقتی یکی میاد جلو ملت میگه افختار میکنم چادریم و خدارو شکرو ...این اگر اسمش ریا نیست پس چیه؟؟ یه حرف دیگه هم زدی گفتی بابای شوهرش اصلاح طلبه خوب باشه کشف حجاب کردن این خانم تو فضای عمومی چه ربطی به اصلاحطلب بودن بابای شوهرش داره؟ دیگه فکر کنم مردم متوجه شدن سبک زندگی مورد علاقه آقازاده ها چه جوریه فرقیم نداره باباشون کدوم طرفیه
    • IR ۲۲:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۹
      7 5
      اینکه ضد انقلاب جماعت برای ضربه زدن ب انقلاب و تخریب چهره حاکمیت از هر موضوع و فرصتی سواستفاده میکنه و دنبال منافع خودش است شکی درش نیست مثل همین موضوع ،اما اینکه انتشار تصاویر این خانوم رو هم میگی کار اونهاست دیگه از اون حرفاست مشرق، درضمن اگر شما میتونی بگی پارک به اون بزرگی حریم خوصوصیه بقیه رسانه هام میتونن بگن، بعد از اونم وقتی یکی میاد جلو ملت میگه افختار میکنم چادریم و خدارو شکرو ...این اگر اسمش ریا نیست پس چیه؟؟ یه حرف دیگه هم زدی گفتی بابای شوهرش اصلاح طلبه خوب باشه کشف حجاب کردن این خانم تو فضای عمومی چه ربطی به اصلاحطلب بودن بابای شوهرش داره؟ دیگه فکر کنم مردم متوجه شدن سبک زندگی مورد علاقه آقازاده ها چه جوریه فرقیم نداره باباشون کدوم طرفیه
  • CA ۲۰:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۹
    1 8
    گلایه‌های شدید ممد خانمی از بی‌محلّی هچل روحانی به اصلاح‌طلبان آقای روحانی بعد از فوت آقای هاشمی با لحن آمرانه‌ای با ما صحبت می‌کند
  • مجتبی US ۲۰:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۹
    58 6
    من نمی دونم از کی تا حالا پارک حریم خصوصی شده کسی چادر چادر میکنه بعد تو سویس بی حجاب میگرده چرا باید از چنین شخصی حمایت بشه من موندم به خدا
  • محمدرضا US ۲۰:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۹
    50 42
    هر که با آل علی در افتاد بر افتاد. از رئیسی پاکتر و خدمتگذار تر توی دوره های اخیر نداشتیم. آدما خیلی وقتها چوب اشتباهاتشون رو توی همین دنیا میخورن اونم از جایی که فکرشو نمیکنن
    • نکایی IR ۲۳:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۹
      7 8
      احححسنت ؛ منم میخواستم همین و بگم
    • احمدرضا IR ۲۳:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۹
      10 7
      مثل شما که چوب خدارو خوردید
    • AE ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۰
      6 1
      داداش چه قدر خوانندگان مشرق سطح بالا فکر میکنند.یعنی چی این قدیس سازیها .
  • US ۲۰:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۹
    11 1
    چه کسانی عکس های مینو خالقی رو منتشر کردن ؟
  • ۲۱:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۹
    26 5
    نه خالقی مقصره نه نامداری هنرمندا که دیگه خیلی واضحه اکثرشون هیچ اعتقادی به حجاب ندارن نظامم مشخصا اکثرشون قبول ندارن و فقط برای اینکه بتونن بازیگری که علاقشونه ادامه بدن مجبور به ریاکاری و حفظ ظاهر هستن اینا نمونه های معروفشه اما این حتی تو ادارات دولتیم وجود داره خانومها تو ادارات دولتی مجبورن ظاهر سازی کنن و وقتی بیرون میرن جوری که دوست دارن لباس میپوشن همه اینا وقتی اینهمه سال ادامه داشته باعث شده مردم ایران دو رو داشته باشن یه رو سر پستشون ظاهر سازی همراه با ریا و یه روی دیگه تو محافل خصوصی خودشون و خارج از کشور همین اجبار به ریاکاری باعث خشمگین شدن درونی مردم شده و دین گریزی بوجود آورده در این حد که تو جامعه میبینیم
  • حق حق IR ۲۱:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۹
    24 50
    حجاب هر کسی به خودش مربوطه خودتونو جای خدا جا نزنید
    • IR ۲۳:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۹
      11 8
      خود خدا گفته حجاب کنید باهوش
    • IR ۰۱:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۰
      15 13
      حجاب مسئله شخصی نیست، امنیت روانی یه جامعه به حجاب خانم ها مربوط هست
    • محمد GB ۰۶:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۰
      10 4
      حجاب در محیط خصوصی مربوط به خودش نه در حظور عامه مردم. مثل سیگار.... الکل.... فحاشی در ملاء عام... و هزاران نمونه دیگر. عدم حجاب چه مرد و چه زن یعنی حق الناس
    • IR ۱۷:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۰
      6 3
      دین اسلام برای نوع پوشش مادرها و خواهر ها جلوی پسر نوجوان خانه که توی سن بحرانی شکل گیری هویت قرار داده چهارچوب تعیین کرده چه برسه کف کوچه و خیابون اونوقت جنابعالی میگی حجاب شخصیه؟ اجازه بدید درمورد مسایل دینی فقط متخصصینش فتوا بدن!!!
  • IR ۲۱:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۹
    40 7
    چرا دری وری میگید ,چه ضربه سیاسی؟این خانم هیچی نیست ,اگرم باشه چون ملت دوستش داشتن , به حرمت این ملت باید مواظب رفتارش میبود ,جلوی مردم جانماز و آب میکشه ,میره خارج ددر و آبجو ,جریان ضد انقلاب چه صیغه ایه ,یکی که تو پارک نشسته بوده شناختتش و ازش فیلم گرفته ,دیگه یاد میگیره دوچهره نباشه جلوی مردم
  • هادی IR ۲۱:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۹
    54 4
    حضرت حافظ چه نکو گفت: واعظان کین جلوه در محراب و منبر میکنند چون به خلوت میروند آن کار دیگر میکنند
    • محمد GB ۰۶:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۰
      11 2
      حافظ درست فرمودند ولی در ملاء عام ها در خلوت نیست.
  • موسوی IR ۲۱:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۹
    50 16
    چادر لباس و نشان حضرت زهراست هر کس بخواهد ابروی حضرت زهرا را ببرد خدا بی ابرویش می کند فرقی ندارد مشهور باشد یا نباشد.
    • ایوب IR ۲۲:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۹
      7 0
      آفرین
    • ایوب IR ۲۲:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۹
      7 2
      زهرا نه حضرت فاطمه زهرا. سلام خدا بر ایشان
    • ایوب IR ۲۲:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۹
      6 4
      یا زهرا. یار حسین هستیم تا شهادت
  • کمال IR ۲۱:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۹
    44 6
    شما میگین پخش تصاویر بی ححاب خانم.نامداری کار ضد انقلاب بوده!!!!!خود خانم نامداری میگه من توی جمعی بودم که همه محرم من بودن بعد شما میگی کار ضد انقلاب بوده، پس لابد از محارم خانم نامداری کسی ضد اتقلاب هست،
    • تمنا IR ۲۳:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۹
      15 2
      خخخخخ خانم نامداری قشنگ تابلوئه توی پارک جلو عالم و آدم سوئیسی بیحجاب نشسته نمیدونم
    • محمد GB ۰۶:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۰
      16 1
      یکی هم ساقی مشروبات الکلی....!
    • IR ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۰
      4 2
      چرا لوده بازی درمیاری
  • محمود IR ۲۱:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۹
    6 18
    مشرق عکس پنجم از پائین منشوریه حذفش کن مثل اینکه شماهم بدتون نمیادا
    • ه IR ۰۰:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۰
      2 0
      عکس ششم :)
  • صداقت IR ۲۱:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۹
    2 4
    شما خودشو ناراحت نکن. مرده حجابش افتاده بود مردم بیخود به زنه گیر دادن.
  • IR ۲۲:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۹
    2 7
    انتشار عکس ها و فیلم های آزاده نامداری و مینو خالقی، توسط اصلاحطلبان بوده است ولی انگیزه ها متفاوتی پشت پرده نهفته است. رفتار سیاسی اصلاحطلبان و رویکرد آنان با منافقان یکی است و انتشار تصاویر و فیلم خانم نامداری هم توسط منافقان داخلی و خارجی که همان اصلاحطلبان هستند؛ صورت گرفته است! انگیزه از انتشار عکس های مینو خالقی، رقیب هراسی و دشمن سازی از رقیب و جناح مقابل بوده و انگیزه از انتشار عکس ها و فیلم آزاده نامداری ضربه زدن به دین و حجاب و ترویج دو رویی و نفاق در میان حزب اللهی بوده. اساسا باید گفت در میان اصلاح طلبان حزب اللهی به معنای واقعی کلمه کسی سراغ نداریم. آزاده نامداری هم از اساس نان این نوع پوشش را میخورد! و از همان دوره اصلاحات بدلیل تناقضات رفتاری و دوگانگی در نگرش و اندیشه های اسلامی، دچار همین نفاق بوده ولی امروزه و در یک سفر خارجی آشکار شد. البته خیلی وقت بود که منتظر آشکار شدن چهره واقعی خانم چادری اصلاحطلب بودیم!!
  • علی IR ۲۲:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۹
    15 2
    این آدم کثافته و کارش دامن هیچ گروهی رو نمیگیره و رسوایی آدمهای مزور رو یاد آوری میکنه که بسیار زیادند
  • پرتو IR ۲۲:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۹
    10 0
    حضرت محمد روزی که خرما خورد به کودک توصیه ی خرما نخوردن نکرد. تریبون را برای حجاب در دست داشتن و نماد بودن با تزویر دور از صداقته و به دل نمیشینه
  • ایوب IR ۲۲:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۹
    1 4
    به امید ازادی ملت از دست این تروریستای جانی و نابودی داعش توسط مدافعان حرم. همه ما یکی هستیم و یک امت. همه ایراین هستیم و دوست امام حسین
  • IR ۲۲:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۹
    2 5
    اولا باوجودردصلاحیت خانم نامداری درسالهای اولیه شروع کاردرگزینش وحراست صدا وسیما. چگونه است ایشان دراین سازمان سالها فعالیت می کنند.وچهره می شود. حالا شده بحث وموضوع مهم بعضی جریان ها یا جریانی علیه کشورمان بشه . ثانیا" آیاجرم این آقازاده بیشتر ازهمسرش نیست؟این آقازاده ها.... فرصت طلب و راحت طلب سرمایه داربا داشتن انحرافات اعتقادی و نفوذی !!!!! هرفردضیف نفسی را منحرف می کنند....وتاسف اینکه باداشتن نفوذ وحمایت ؛ ازنگاه ها منحرف ودورنگه داشته می شوند؟
  • IR ۲۲:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۹
    6 7
    علت اینکه کره شمالی وروسیه اینقدرپیشرفت کرده اندو درمقابل دشمنان تاحالا ایستادگی کرده اند،اینست که(مسئول،کارگر،کارمند،بیکار،فقیر،غنی،پرفسور،دکتر،باسواد،دارا ونداروبی سواد،نظامی وغیر نظامی...)همه به یک اندازه،شکل ومقدار از(بیت المال،اشتغال،زمین،خودرو،مسکن،املاک تجاری و...)،سهم دارند
  • علی IR ۲۲:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۹
    22 2
    کسی که اعتقادی به حجاب نداره، نباید ادعایی هم داشته باشه، نباید ادای افراد به اصطلاح مقدس رو دربیاره و بی حجاب ها رو سرزنش کنه، این میشه مصداق دورویی. اینجا بحث فقط دورویی این خانوم هست وگرنه حجابش به خودش مربوطه به هیچ کس ربطی نداره...
  • دکتر گاوچرون از کومور IR ۲۲:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۹
    12 3
    کار هر دو کثیف بود هر دو .... هم منتشرکنندگان عکس های مینوخالقی هم آزاده نامداری ..... توجیه مبارزه با ریا که از اونم کثیف تره ..... ریا حق الله هست اما غیبت و بردن آبرو حق الناس ..... گناه رو با جنایت میخوایین بشورین؟
    • تازه مسلمان نروژی مقیم ایران IR ۱۷:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۰
      3 2
      احسنت
  • IR ۲۲:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۹
    12 1
    بله مصداق بارز دروغگویی و تزویر بود حرکت این شخص
  • IR ۲۳:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۹
    10 0
    بالاخره به این موضوع پرداختی. خدایا این مملکت را از دروغ و قحطی دور بدار. آمین.
  • سجاد ١٢٣ IR ۲۳:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۹
    7 11
    این آزاده نامداری رو کسی منتسب به جبهه ی انقلاب نکنه _ گول ظاهر اینها رو نخورید _ حجاب پوشیدن یک مسئله هستش و چادر سر انداختن یه مسئله ی دیگه _ این خام و امثله ی ایشون _ اتفاقا با این وضع چادر پوشیدنشون قصدشون قداست زدایی از حجاب هستش، قصدشون لوث کردن حجاب برتر هستش _ آزاده نامداری هیچ وقت در جبهه ی انقلابی ها نبوده _ ایشون و باقی کسانی که مشابه ایشون هستند صرفا مترسک های سر جالیز اند که تاریخ مصرفشون گذشته _ اون از رابطشون با لایحه های متعفن جریان اصلاحات که امثال نامداری رو بزک کردند واسه رسیدن به مسند قدرت _ که الحق هم جریان اصلاحات چه ید طولایی در بزرک کردن زنها و دخترها و استفاده ی سوء از اونها داره _ و بعد در بحبوحه ی آغاز به کار جریان اعتدال و اون دلقک بازی های نامداری برای جلب افکار و اقبال عمومی نسبت به این جریان _ پس نامداری هیچ سنخیتی باجریانهای ناب انقلابی نداره، فراموش نکید! اجازه ندید نامداری رو در زمره ی افراد انقلابی و حامی سرسخت حجاب چماق کنند و بر سر دختران و زنان چادری فرود بیارند _ واقعیت آزاده نامداری این هستش ... آزاده نامداری نسخه ی رتوش شده ی ندا آقاسلطان هستش _ هردو تاریخ مصرفشون تموم شد _ ندا ترور فیزیکی شد و آزاده شخصیتی !!!
  • چی به چیه IR ۲۳:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۹
    5 0
    من همه مطالب بالا را خواندم ولی هیچی نفهمیدم گیجم چی شد؟
  • چی به چیه IR ۲۳:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۹
    1 1
    من همه مطالب بالا را خواندم ولی هیچی نفهمیدم گیجم چی شد؟
  • IR ۲۳:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۹
    8 0
    الان سنگی افتاده توی چاه که چهل تا عاقل هم نمی تونند درش بارند.
  • یارو IR ۲۳:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۹
    8 2
    الان پیاز کیلو چنده. قرار بود برجام گلابی بده اما مث اینکه هندونه داد اخه هندونه خوب ارزان شد. ولی کاش برجام پیاز داده بود. الان پیازهای برجام را میچیدیم مجبور نبودیم کیلو کلی براش پول بدیم
  • ناشناس IR ۲۳:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۹
    4 5
    آیامشکل اقتصادی مردم با بودن ویانبودن عکس این مجری حل میشه !
  • IR ۲۳:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۹
    4 9
    شاید حرف خانم نامداری درست هست چون واقعا خارجیها به زنها در خیابان حتی اگر لخت باشند نگاه نمی کنند , این یک فرهنگ شده , هر کی رفته خارج کشور همین به من گفته . غیر این آنقدر زنهای زیبا رو وباز هستند که خانم نامداری اصلا دیده نمی شه. و واقعا جلوی محارم خود بوده.
  • حسینی IR ۰۰:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۰
    9 1
    همه نظرات مشرقی هستند
  • US ۰۰:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۰
    14 1
    ایا عکسهای ان نماینده زن هم در پارک و مکان عمومی بود ؟
    • IR ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۰
      2 5
      بله مکان عمومی بود
  • علی IR ۰۰:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۰
    13 1
    کل نفس بما کسبت رهینه . مقصر اصلی اون کسی هست که حریم خصوصی خودش رو حفظ نمیکنه و بعد بهانه های مختلف میاره و دیگران رو مقصر جلوه میده . از قدیم هم گفتن مالتو صفت بگیر تا مردمو دزد نگیری والسلام
  • SE ۰۰:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۰
    10 7
    مرگ بر آمریکا
  • IR ۰۱:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۰
    11 0
    یعنی شما میگید طیف ضدانقلاب برای بهره برداری سیاسی عکسش رو منتشر کردند؟...
  • حسين IR ۰۲:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۰
    9 0
    سلام جدي نگيرين دوستان همگى سره كاريم ً،،،،،،عزت زياد
  • حسن IR ۰۲:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۰
    12 0
    شاید کار تتلو بوده اوازپشت پرده ها خبر دارد
  • Sirus IR ۰۵:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۰
    3 4
    واقعامن متاسفم برای سایت مشرق نیوزونویسنده این متن. اصلاچه ربطی داره.مگرخودتان نمیگوییدنامداری ازروحانی واصلاحات دفاع کرده.پس چه دلیلی داردبخواهنداوراخراب کنند.یامثل اب خوردن اصلاحات رامنافق میدانی.پس بااین حساب ۲۴میلیون که بافرزندان خردسالشان میشوند۴۸میلیون.همه منافقن.بودن خیلی ازهمکاران وبستگان.هم اصلاح طلب وهم اصول گرا.که باقاطعیت ازعمل نامداری انتقادکردن.چون کسی که ازهمه بخواهدسیگارنکشدومضره.خودش نمیره دنبال سیگار.بحث دشمنی نیست.
    • IR ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۰
      0 1
      منظور شما از احتساب فرزندان دقیقا چی بود
    • IR ۰۷:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۱
      1 1
      مثل این فیلمای آمریکایی هست که مهره هاشون رو خودشون از بین میبرن برای مقاصدشون.اصلاح طلب ها هم اینطورین حتی به طرفداری خودشونم رحم نمیکنن برای اهدافشون.
  • ۰۸:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۰
    8 0
    تا این طرز تفکر و حماقت در ما وجود داره از جهان سومی باید بریم به چهارمی
  • IR ۰۸:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۰
    11 4
    به نظر من حجاب اوجب واجبات و در حد ستون دین است
  • مهران IR ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۰
    14 0
    راه های رسیدن به آنور آب زیاده
  • IR ۰۹:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۰
    2 5
    مشرق توصیه میکنم ازین موضوع خبر منتشر نکنی تا خودش یواش یواش فراموش بشه ...
  • مصطفی IR ۰۹:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۰
    11 1
    برخورد شما هم دوگانه است از نامداری حمایت می کنید و از خالقی نه نامداری نه اصولگراست و نه اعتقاد قلبی به حجاب دارد نباید برای سیاست زدگی و مخالفت با اصلاح طلبان روی حق پا بذرارید
    • امیر US ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۰
      2 4
      آقا مصطفی انگار متوجه موضوع نشدی!!!!! بحث بر سر معیارهای دوگانه اصلاح طلبان است، چرا کسانی که کار خالقی را حریم خصوصی تعبیر می کردند، وقتی به نامداری رسیدند، طور دیگری رفتار کردند؟!!!! شایدم متوجه موضوع شدی و خودتو به اون راه زدی.از حق صحبت کردی ولی ظاهراً حق از نظر شما یک مسئله گزینشی است، یعنی وقتی به نفع تان باشد می شود حق!!!! ( خالقی) و وقتی به ضررتان باشد( نامداری) می شود باطل!!!!، لطفاً دو رویی خودتان را به دیگران نسبت ندهید، مشرق نیوز مثل یک ایینه فقط دورویی اصلاح طلبان را به آنها یادآوری کرده است.
  • سوسان IR ۰۹:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۰
    12 5
    حجاب یک امر نسبی است ولی وقتی لاف حجاب میزنی باید بهش پایبند باشی این جناح و اون جناح نداریم توی قبر فرشته ها از جناح سیاسی صحبت نمیکنند ...
  • IR ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۰
    13 6
    حجاب به زن شخصیت میده ....
  • IR ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۰
    14 14
    کثیفتر از هر چیزی سایت مشرق دو رو هست با عواملش!!
    • محمد IR ۱۴:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۰
      6 8
      صفات بارز خودتون به دیگران نسبت ندید کثیف تر از فرزندان انگلیس (افسادطلب) وجود نداره
  • US ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۰
    9 3
    کاربدی کردند ...کاربدی کردند ...مردم ما چرا اینطوری شدن؟
  • علی IR ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۰
    1 1
    واعظان که ین جلوه درمحراب ومنبرومنبرمیکنند. چون به خلوت میروندآن کاردیگرمیکنند پرسشی دارم زدانشمندمجلس بازپرس توبه فرمایان چراخودتوبه کمترمیکنند گوییاباورنمی دارندروزداوری که این همه قلب ودغل درکارداور میکنند یارب این نودولتان رابرخرخودشان نشان که اینم همه نازازغلام تر ک واسترمیکنند این بنده خداقربانی بازی سیاسی شده،اگروجدان داریدبریدخلوت خودتون هرکدوم معصوم هستیدبیایدوازاین موردانتقادکنید،معصیت برای هرکسی پیش میادربطی به اصول گراواصلاح طلب نداره
  • IR ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۰
    4 6
    مشرق جان نمیخواهید کمی واقع بین باشید؟ این چیزها طبیعیه. هرکسی احتمال داره گناهکار بشه یا نیکوکار. تغییر پیش میاد. حالا درست یا غلط
  • IR ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۰
    0 0
    شوش ...
  • مهدی IR ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۰
    2 9
    جالبه که هم مینو خالقی هم نامداری هردو طرفدار اصلاح طلبان هستند واین نشان از تهی بودن اصلاح طلبان از دین ومعنویات هستش
  • IR ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۰
    0 5
    اما بنظرمن مطلب جالب بود....منظور این نیست که انتشار عکس این خانم کار اصلاح ظلبان است ویا وی گناهی مرتکب شده یا خیر....اما نوع بهره برداری اصلاح طلبان از این موضوع مد نظر نویسنده بوده است......
  • دو قدم مانده به بهشت IR ۱۲:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۰
    4 4
    بنده یه اصول گرا هستم همیشه هم ظاهرم رو دینی نشون میدم ولی در بچگی سابقه انجام گناهان رو هم دارم حتی در زمان دانشجویی هم بعضا خطاهایی کردم ولی توبه کردم و کسانی که دوست واقعی من بودن هم منو به انجام واجبات دعوت کردن نه تحقیر کردن نه دو رو خواندن متاسفانه طیف سکولار و لیبرال غیر مذهبی اعتقادی به توبه ندارن و فکر می کنن خدا مثل بقیه حرفهاش در قران درباره جهان پس از مرگ قصاص شهادت و..اینجا هم دروغ گفته و خدا از پاک کردن و بخشش بنده عاجزه!!! اصولا فقط یک نفر هست که گناهان انسان رو رسانه ای می کنه و اون شیطان و بنده گان اون هست و خدا برعکس پرده پوش عیبها گناهان و زشتی هاست ستار العیوب که هیچ حتی تبدیل کننده گناهان به صواب هست در صورت توبه واقعی ادامه دار..و وای به خال بنده های شیطان در روز قیامت که خدا چه آبرویی از آنها ببره که بنده .....دوستان عزیز این رو بدونید حدیثی از امام رضا السلام هست که از هر 100 هزار نفر یک نفر پاک و مطهر و اولیا الله میشه بقیه باید خیلی حواسشون رو جمع کنن که کمتر گناه کنن به قول آیت الله بجهت قدم اول ترک گناهه...
  • IR ۱۲:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۰
    4 7
    ماجرای خالقی و نامداری سیاست یک بام و دوهوای اصلاح طلبان را اشکارتر کرد هدف فقط ضربه زدن به حجاب ونهادهای انقلابی است و بس
  • IR ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۰
    10 9
    مشرق باز ساندیس خورا رو جمع کردی منم مخالف ریاکاری ام مرده شور هر دو جناح سیاسی ایران رو ببرن حزب فقط حزب علی رهبر فقط سید علی
  • چی به چیه IR ۱۳:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۰
    6 8
    من همه مطالب بالا را خواندم بالاخره فهمیدم چی شد منافقین دو دسته هستند اصلاح طلبان داخلی و اصلاح طلبان خارجی ………… مرگ بر اصلاح طلبه دو روی کثیف
  • ۱۴:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۰
    5 4
    خوب همين مطلب برعليه خود شما هم صدق ميكنه مشرق خان.(آنچه بگي بر عليه ات استفاده مي شود.)
  • رضا IR ۱۶:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۰
    2 4
    مشرق بعد چن روز یادت افتاده درمورد بانوی پاکدامن اسلام حرف بزنی؟؟؟بعد کلی مشورت؟؟؟؟ریاکاری دروغ نون به نرخ روز خوردن ......اینا جرم از نظر مردم
  • امیر IR ۱۶:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۰
    1 1
    ازاین اصلاح طلبهای فساد طلب که وطن فروشی کار هرروزشونه چه توقعی دارین با آبرو یه شخص اونم از خودشون بازی نکن!!!!!!!! این جماعت فساد طلب قدرت طلب برای رسیدن به اهدافشون حاضرن تمام قوانین انسانی رو زیر پا بذارن ...
  • IR ۱۶:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۰
    3 4
    كاش اين قضايا فراموش بشه ذهن همه رو مشغول كرده در حاليكه مسائل مهم ترى وجود دارد، خاله زنك بازى براى مردم بدبخت نون و آب نميشه، خوب يا بد خودشون رو بستن مردم گرفتار رو چه كم و زياد!
  • IR ۱۸:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۰
    6 13
    مسخره با اون خوابت این دختر دهاتی کرمانشاهی وقتی پاش به تهران باز شد و بعد از هم از سوییس می خواستی برات زیارت عاشورا بخونه مهم ظرفیت که این جماعت منافق ازش بی بهره هستن و بعد از مدتی چهره واقعی خودشون رو نشون میدن.
    • IR ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۱
      8 0
      دختردهاتی از کرمانشاه هاهاها تهرانی هستی یا خودت هم از دهاتهای شمالی ؟؟؟؟خجالت بکش شماها هرچی دارید از دهاتی هاست .
    • IR ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۱
      2 0
      چراتایید نکردی چون اسم آمل را آوردم هه
    • IR ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۱
      3 1
      آدم اهل کجا باشه منافق نمیشه ؟؟؟
    • IR ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۱
      7 0
      1224اهل کجا مراقب حرف زدنت باش چرا ازکلمه ی جماعت استفاده میکنی مگر مسیح علینژاد آملی نیست یعنی منافق نیست برو بابا ..
  • IR ۲۲:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۰
    1 4
    خدا اشکار کنندگان عیوب را دوست ندارد....وای بر کسانی که عکسهای این خانوم را رسانه ای کردند وبر هیاهوی ان افزودند ...بنظرم روزهای سختی در قیامت خواهند داشت
  • IR ۰۸:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۱
    3 1
    و اذا قیل لهم لا تفسدوا فی الارض قالوا انما نحن مصلحون●الا انهم هم المفسدون ولکن لایشعرون
  • IR ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۱
    4 1
    راستی ایشون برای شورای شهر کاندید نشدن؟ .....آخه ......
  • ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۱
    2 2
    کنترل فضای مجازی یا شبکه های اجنماعی تقریبا غیر ممکن است نمیشود برایش حکم داد که انتشار این تصاویر غیر اخلاقی است این واکنش طبیعی کاربران شبکه های مجازی است
  • IR ۰۲:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۸
    1 2
    به جای دعوا مراقب حجاب خودتون باشید که اگه غفلت کنین از سرشما هم برمی دارن.
  • IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۰
    0 0
    چرا با اصلاحطلب و گزارشگر و افراد بیهویت نان به نرخ روز خور طرف شده بود؟
  • آتقی IR ۱۷:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۴
    1 0
    اصلاح طلب و اصول گرا همش فیلمه برای فریب مردم
  • مهدی محمدزاه IR ۲۲:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۷
    2 0
    ما به مظلومییت نامداری واقف هستیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس