امامزاده صالح

مراسم تحویل سال در امامزاده‌های استان تهران امسال با رعایت نکات بهداشتی برگزار و در این مراسم ضمن قرائت دعای فرج، مزار شهدای مدفون شده در بقاع متبرکه گلباران خواهد شد.

به گزارش مشرق، همزمان با تحویل سال جدید، مراسم آغاز سال نو در بقاع متبرکه استان تهران برگزار می‌شود.

در این مراسم که شنبه ۳۰ اسفند همزمان با آغاز سال ۱۴۰۰ از ساعت ۱۱ صبح با حضور زائران و با رعایت نکات بهداشتی آغاز می‌شود، دعای توسل قرائت شده و در لحظه تحویل سال (ساعت ۱۳:۷) دعای فرج از مأذنه امامزاده‌ها پخش خواهد شد.

همچنین بیانات رهبر معظم انقلاب در سال جدید نیز پخش و امامزاده‌هایی که مدفن شهدای والامقام است، گلباران و عطرافشانی می‌شود.

به گفته حجت‌الاسلام سیدهاشم حسینی، معاون فرهنگی اداره اوقاف استان تهران در هفته اخیر نیز همه امامزاده‌های استان تهران با غبارروبی به استقبال سال جدید رفتند. همچنین در امامزاده‌های استان تهران همزمان با ایام نوروز ۱۵۰ مبلغ بومی و غیربومی حضور یافته و پاسخگوی سوالات شرعی و اعتقادی زائران خواهند بود.

به گزارش فارس، همزمان با ایام نوروز برنامه‌های متنوعی در بیش از ۱۰۰ امامزاده استان تهران اجرایی خواهد شد. این امر درحالی است که سال کرشته به دلیل شیوع کرونا درهای امامزاده‌ها به روی زائران بسته شده بود و مراسم تحویل سال نیز در آستان‌های مقدس برگزار نشد. 

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس