کد خبر 1193838
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۰
برجام نمایه

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه آمریکا می‌خواهد با حضور در مذاکرات برجامی، کشورهای جهان را علیه ایران متحد کند گفت: برجام برای جمهوری اسلامی مشکل آفرین است.

به گزارش مشرق، جعفر قادری، عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در خصوص تبعات مذاکره با آمریکا بدون بازگشت به برجام و انجام تعهدات، گفت: بدون رفع تحریم‌ها، حضور آمریکا در برجام نه تنها مشکل جمهوری اسلامی ایران را حل نمی‌کند بلکه مشکل آفرین است.

بیشتر بخوانید:

شگفت‌انگیزترین نکته درباره برجام

نماینده مردم شیراز در مجلس ادامه داد: آمریکا با استفاده از ابزارهایی که در اختیار دارد می‌تواند با حضور در مذاکرات برجامی، کشورهای جهان را علیه ایران متحد کند. در صورتی که ایران به برجام برگردد فرصتی برای آمریکا ایجاد خواهد شد تا اتحادی در سطح جهانی علیه ایران ایجاد کند.

بیشتر بخوانید:

علّت تعلل دولت بایدن در قبال برجام چیست؟

عضو کمیسیون برنامه و بودجه در مجلس ادامه داد: در صورتی که آمریکا به برجام بازنگردد امکان ایجاد چنین اتحادی علیه ایران بسیار کم است. چین و بسیاری از کشورهای عدم تعهد وارد چنین اتحادی نخواهند شد.

قادری گفت: تاثیر تحریم‌ها بر اقتصاد کشور حدود ۳۰ درصد است و ۶۰ درصد از مشکلات اقتصادی کشور ناشی از سومدیریت‌ها و بی‌تدبیری‌ها است. اگر مشکل مدیریتی کشور حل شود به جایی خواهیم رسید که تحریم‌ها کوچکترین تاثیری بر اقتصاد کشور نخواهند داشت.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس