مذاکره برای جذب قاسمی نژاد ادامه دارد/ پول «بودروف» برگشت خورد

سخنگوی باشگاه استقلال گفت: استقلال موضوع جذب امین قاسمی نژاد را مٌصر و مکرر دنبال کرده است ولی در مالکیت باشگاه شهرخودرو و گرفتن رضایتنامه این بازیکن اختلافاتی وجود دارد.

به گزارش مشرق، حجت نظری درباره آخرین وضعیت جذب امین قاسمی نژاد و حضورش در تیم فوتبال استقلال گفت: خواهش می‌کنم هواداران موضوعات را در آرامش دنبال کنند و به ما هم این امکان را بدهند در آرامش اهداف باشگاه را تامین کنیم. موضوع جذب قاسمی نژاد را باشگاه مٌصر و مکرر دنبال کرده و هنوز ادامه دارد. مذاکراتی با قاسمی نژاد و باشگاه شهرخودرو صورت گرفته است.

سخنگوی باشگاه استقلال که با رادیو تهران گفتگو می‌کرد، افزود: چیزی که الان اهمیت دارد این است که قدری درون مجموعه شهرخودرو برای مالکیت باشگاه اختلاف وجود دارد. شب گذشته یکی از موضوعاتی که در جلسه هیات مدیره درباره قاسمی نژاد صحبت شد همین مسئله بود که اگر بنا باشد او به استقلال ملحق شود، بنا است چه عزیزی رضایتنامه ایشان را امضا کند. اختلاف نظر بود که مسئولیت باشگاه شهرخودرو با حمیداوی است یا عزیزان دیگر. در نهایت مددی مدیرعامل باشگاه استقلال مکلف شد این موضوع را از فدراسیون استعلام کند.

بیشتر بخوانید:

نظری: پنجره نقل‌وانتقالاتی امروز و فردا باز می‌شود

نظری ادامه داد: هر مرجعی که فدراسیون به عنوان مالک شهرخودرو معرفی کرد، رضایتنامه را از طریق آن می‌گیریم. مذاکرات اولیه رضایت بخش بوده است. امیدواریم زمانی که تکلیف اخذ رضایتنامه روشن شد، زود کارهای قاسمی نژاد را انجام بدهیم. باشگاه استقلال در این موضوع مصمم است و نظر هیات مدیره مثبت است. اختیارات لازم در این حوزه به مدیرعامل باشگاه سپرده شده است. آقای عبدیان در هیات مدیره هم همه نوع همکاری را انجام داده است. آقای نامداری هم پیگیر است. بقیه اعضا نیز موافق هستند.

سخنگوی باشگاه استقلال تاکید کرد: تنها چالش ما مشخص نبودن وضعیت مالکیت تیم شهرخودرو است. اگر این موضوع حل شود بحث‌های دیگر خیلی محل چالش نیست. بحث‌هایی درباره مبلغ و مدت قرارداد است که خیلی جدی نیست. حتماً تلاش می‌کنیم در عقد قرارداد منافع باشگاه را تامین کنیم. گاهی ممکن است این تامین منافع از طریق هزینه پایین‌تر باشد گاهی هم از طریق جذب بازیکن ولو با قیمت بالاتر. دنبال این هستیم بازیکنان کیفی و مدنظر کادر فنی را جذب کنیم.

نظری در پاسخ به سئوالی درباره نحوه جذب فرشاد فرجی توسط پرسپولیس از شهرخودرو گفت: اطلاعات دقیقی ندارم. امروز بر اساس استعلامی که مددی از فدراسیون می‌کند مشخص می‌شود آنها در نهایت با کدام مرجع مذاکره کرده‌اند. احراز این موضوع کار سختی نیست.

سخنگوی باشگاه استقلال درباره پرداخت طلب بودروف و مسدود بودن حساب این بازیکن گفت: حسابی که بودروف اعلام کرده بود مشکل داشت. باوجود پرداخت کل پول، این مبلغ برگشت خورد. دیروز با فیفا و بودروف نامه نگاری کردیم. بودروف شماره حساب جدید اعلام کرد. فیفا هم اعلام کرد چون شما قبلاً پول را واریز کردید و مشکل از حساب بازیکن بوده، به محض واریز پول بلافاصله پنجره را باز می‌کنیم. احتمالاً امروز این پول را واریز خواهیم کرد و بلافاصله بعد از آن پنجره نقل و انتقالات باشگاه باز می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • افرا IR ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۶
    3 5
    بازم از سرورشان گپی برداری مکنن خودتان چی ببینیم پرسپولیس چطوری بعد ما انجام بدیم واقعا که بی لیاقتیت بازیکنان ذخیره پرسپولیس کبیر می‌خرید میخواهید یک جام کادو بهتون بدیم کیسه کشان بی خاصیت
    • تاج کبیر IR ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۶
      1 1
      حرف دهنت رو بفهم لنگی بی وجود آنقدر پشت سر سرورت ... خوری نکن
    • ناشناس IR ۱۸:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۶
      2 0
      لعنت به فوتبال پولکی.
    • ناشناس IR ۲۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۶
      1 1
      بیا اینم شعور و فرهنگ طرفداران این فوتبال بی خاصیت پول حرام کن.
  • IR ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۶
    1 1
    دردسر عظیم اومدن مسعود شجاعی بود که خذا رو شکر به خیر گذشت
  • IR ۰۸:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۷
    0 0
    شما که هر وقت پول خواستید فدراسیون در اختیارتون گذاشته تیم پرسپولیس با این همه درآمدزائی چند تا از بازیکنان خوبش از دست داده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس