کد خبر 1193602
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۸
استقلال به هافبک و مدافع نیاز دارد/ مشکلات رفع نشده است

مهاجم سابق تیم فوتبال استقلال گفت: مشکلات استقلال باوجود حضور فرهاد مجیدی و کسب دو برد متوالی هنوز حل نشده است و این تیم به یک مدافع و یک هافبک خلاق نیاز دارد.

به گزارش مشرق، ایمان عالمی درباره تقابل استقلال با ماشین سازی در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال، گفت: استقلال در دو بازی گذشته خود توانست دو پیروزی حساس به دست بیاورد. این تیم نسبت به گذشته دونده‌تر، جنگنده و مصمم‌تر بازی می‌کند. آنها فردا به مصاف تیمی خواهند رفت که باز هم کادر فنی اش دستخوش تغییرات شده و هنوز نتوانسته‌اند با یک مربی فصل را ادامه دهند. فرهاد مجیدی شرایط روحی و روانی تیم را بهبود بخشیده و حالا بازیکنان استقلال باانگیزه تر از گذشته هستند.

مهاجم سابق استقلال تاکید کرد: یکی از دلایل موفقیت استقلال در دو دیدار اخیر تغییرات کم در ترکیب است. بازیکنان در پست‌های تخصصی خود قرار گرفته‌اند و این موضوع توانسته به موفقیت استقلال تداوم بیشتری ببخشد.

بیشتر بخوانید:

مشکل بزرگ برای استقلال؛ پول بودروف برگشت خورد

عالمی در مورد وضعیت این روزهای استقلال گفت: درست است آبی پوشان توانسته‌اند با مجیدی دو پیروزی خوب کسب کنند اما هنوز در خط دفاع و هافبک مشکلات این تیم برطرف نشده است. باید ببینیم مجیدی چگونه از آرمان رمضانی در خط حمله استقلال استفاده می‌کند اما نیاز این روزهای استقلال یک مدافع و یک هافبک خلاق است و امیدوارم هر چه زودتر این بازیکنان جذب شوند.

مهاجم سابق استقلال در پایان و در خصوص کنار گذاشتن محمد دانشگر به دلیل مسائل انضباطی گفت: چند روز پیش مجیدی حرفی زد که بسیار جالب بود، او گفت باید استقلال سالاری باشد نه بازیکن سالاری، بازیکنان باید بدانند جایگاه شان کجاست و در چه تیمی بازی می‌کنند، برخورد با کسانی که جو تیم را بر هم می‌زنند کار پسندیده‌ای است و کمتر مربی چنین رفتاری از خود نشان می‌دهد در گذشته هم امیر قلعه نویی همین رفتار را داشت و با بازیکنان خاطی برخورد می‌کرد باید از مجیدی بابت این رفتار تشکر کرد و بازیکنان هم باید بدانند اینجا استقلال است و کسانی در این تیم بازی کرده‌اند که بعد از گذشت سال‌ها هنوز محبوب هواداران هستند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۷
    0 0
    بابا مسعود که نمرده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس