کد خبر 1193412
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۲
بوئینگ 737

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از ورود دو هواپیمای امبرائر و یک فروند هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ به ناوگان هوایی کشور خبر داد.

به گزارش مشرق، تورج دهقانی‌زنگنه، رئیس سازمان هواپیمایی کشوری اظهار کرد:‌ طی هفته‌های اخیر ۲ فروند هواپیمای امبرائر و یک فروند هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ به ناوگان هوایی کشور افزوده شده است.

بیشتر بخوانید:

سرنوشت عجیب بوئینگ ۷۰۷ کیش ایر +فیلم

وی افزود: هواپیماهای امبرائر برزیلی برای یک شرکت هواپیمایی و هواپیمای بوئینگ نیز برای ایرلاین دیگر داخلی است.

وی با بیان این‌که کارهای مربوط به عملیاتی شدن هواپیماهای امبرائر انجام شده و در ناوگان شرکت هواپیمایی در حال پرواز است، تصریح کرد: هواپیمای بوئینگ نیز به‌زودی در پروازهای داخلی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید:

قیمت بلیت هواپیما گران نمی‌شود

معاون وزیر راه و شهرسازی همچنین خصوص گزارش نهایی بررسی سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی، گفت: این گزارش طی امروز یا فردا منتشر خواهد شد.

دهقانی‌زنگنه نیمه بهمن امسال از ورود ۸ فروند هواپیما غربی به ناوگان هوایی کشور خبر داده و گفته بود: تاکنون (طی ۶ ماه منتهی به بهمن ۹۹) ۶ فروند وارد کشور شده که البته هنوز پرواز نمی کنند. اما در آینده خیلی نزدیک پرواز خواهند کرد. شرکت هواپیمایی زیرساخت‌ها را آماده و مجوز پروازی را دریافت کرده اند و در حال  آموزش پرسنل فنی این هواپیماها هستند.

وی با بیان این‌که همه این هواپیما ها غربی هستند، افزود: حدود دو برابر این تعداد نیز یعنی ۱۶ فروند تا پایان سال وارد کشور خواهد شد. البته زمان ورود به صورت قطعی نیست و پیش‌بینی می‌کنیم این هواپیماها در مورد مقرر وارد شوند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۶
    5 0
    آخرش هم اعلام نکردید که این هواپیما ها دست دوم هستند یا جدید ؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس