محاکمه پلیس متهم به قتل زن جوان در انگلیس

مامور پلیس انگلیس که به ربودن و قتل زنی جوان در لندن متهم است، امروز برای آغاز مراحل دادرسی و محاکمه در دادگاه حاضر شد.

به گزارش مشرق به نقل از یورونیوز، یک مامور پلیس انگلیس که به ربودن و قتل زنی جوان در لندن متهم شده است، امروز شنبه برای آغاز مراحل دادرسی و محاکمه در دادگاه حاضر شد.

«وِین کوزنس» ۴۸ ساله متهم است که «سارا ایوارد» (Sarah Everard)، زنی ۳۳ ساله از ساکنین شهر لندن را هنگام بازگشت به خانه ربوده و به قتل رسانده است.

این زن جوان بریتانیایی روز سوم مارس شب‌هنگام از آپارتمان یکی از دوستانش به قصد بازگشت به منزل خارج شد؛ اما هرگز به مقصد نرسید.

ناپدید شدن «سارا ایوارد» در رسانه‌های انگلیس بازتاب گسترده‌ای پیدا کرد؛ این ماجرا سپس با دستگیری و بازداشت شدن یکی از نیروهای پلیس پایتخت به اتهام دست داشتن در این جنایت ابعاد گسترده‌تری به ویژه از نظر افزایش ناامنی علیه زنان پیدا کرد.

پلیس مرکزی لندن در این خصوص اعلام کرد: «وِین کوزنس» سال ۲۰۱۸ به عضویت این نیرو درآمد و اخیرا تحت فرماندهی یگان مامور حفاظت از اماکن پارلمانی و سفارتخانه‌های خارجی در پایتخت بریتانیا مشغول به خدمت شده بود.

«وِین کوزنس» امروز در حالی که لباس ورزشی خاکستری به تَن داشت در دادگاه حاضر شد و در حالت ایستاده به اتهاماتی که در این جلسه کوتاه دادرسی قرائت شد، گوش داد.

به گزارش مشرق، به دنبال افزایش خشونت علیه زنان در انگلستان موجی از اعتراض، خشم، ترس و نگرانی در جامعه‌ بریتانیا به وجود آمده است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس