کد خبر 1192283
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۸
نامداری:‌ میلیچ فسخ نکرده بود/ بحث بر سر تمدید قرارداد است

مشاور هیات مدیره باشگاه استقلال می‌گوید قرارداد هرویه میلیچ فسخ نشده و قرار است مطالبات او پرداخت شود.

به گزارش مشرق، پس از بازگشت هرویه میلیچ به جمع آبی‌پوشان پایتخت، گمانه‌زنی‌هایی در خصوص قرارداد این بازیکن مطرح شده است. چندی پیش محمود فکری سرمربی وقت استقلال در خصوص شرایط میلیچ خاطرنشان کرد که این بازیکن به دلیل عدم پرداخت مطالباتش "با استقلال فسخ کرده است."

با این وجود علی نامداری، مشاور هیات مدیره استقلال درباره قرارداد میلیچ گفت: قرارداد این بازیکن فسخ نشده است. این بازیکن تا پایان فصل قرارداد داشت و نظر خودش این بود که یک فصل دیگر با او تمدید شود. چون بعد از پایان فصل لیگ، مسابقات لیگ قهرمانان آسیا هم در پیش است، نظر بر این بود که قرارداد میلیچ یک فصل دیگر تمدید شود اما اینطور نشد و او از ایران رفت. قرار است مطالبات او در ایران پرداخت و مذاکرات لازم با این بازیکن انجام شود.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۳
    0 1
    براساس تصمیم اتخاذ شده، تیم‌های لیگ برتری در این فصل حق جذب بازیکنان و مربیان خارجی جدید ندارند و فقط می‌توانند قرارداد خارجی‌هایی که از فصل قبل در این تیم‌ها بوده‌اند را تمدید کنند. در چنین شرایطی حفظ میلیچ میسر بود چون او فصل گذشته نیز با استقلال قرارداد داشت و همان زمان اعلام شده بود قراردادی به مدت سه فصل منعقد کرده ولی نکته دردسرساز اینجاست که میلیچ چند روز پس از ناکامی استقلال مقابل پاختاکور، گفته شد به دلیل عدم دریافت مطالبات خود از این باشگاه، قراردادش را فسخ کرده است این بازیکن برای پیوستن مجدد به استقلال نیازمند عقد قرارداد جدید است و طبق قانون منع به‌کارگیری خارجی‌ها دیگر نمی‌تواند برای استقلال بازی کند!
  • IR ۱۷:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۳
    1 0
    مشرق چقدر بهت بگم یه خبرم از پیوستن قیلیچ ( وحید قیلیچ ) به استقلال بنویس دیگه زبونم مو در اورد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس