کد خبر 1191702
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۸
مددی: لابی‌ سعودی‌ها در میزبانی‌ آن‌ها تاثیرگذار بود/ با میلیچ توافق کردیم

مدیرعامل باشگاه استقلال می‌گوید میلیچ شنبه به تهران باز می‌گردد.

به گزارش مشرق، احمد مددی پس از پیروزی استقلال مقابل پیکان در جام حذفی اظهار کرد: هر بازی جام حذفی یک فینال محسوب می‌شود. امروز به بازیکنان استقلال گفتم از همین گام اول این رقابت‌ها را جدی بگیرند چون هر سه جام برای ما مهم است. امروز هم دیدید بچه‌های از جان‌و دل مایه گذاشتند و به بازیکنان و کادرفنی‌مان تبریک می‌گویم. این پیروزی مبارک هواداران‌مان باشد.

او درباره اینکه ایران حق میزبانی ندارد و استقلالی‌ها هم باید در رقابت‌های آسیایی به عربستان سفر کنند، گفت: امروز مشخص شد میزبان‌ها چه کشورهایی هستند و برای ما جای تعجب داشت و از طریق فدراسیون پیگیر این ماجرا خواهیم بود. لابی‌های سعودی در میزبانی‌ آن‌ها تاثیرگذار بوده است چون قطری‌ها نتوانستند هیچ میزبانی بگیرند و خود این مساله گویای این اتفاق است.

مدیرعامل باشگاه استقلال در رابطه با پنجره بسته نقل و انتقالاتی این باشگاه گفت: بابت آقای بودورف پنجره‌مان بسته است و تلاش می‌کنیم تا این پنجره را باز کنیم.

او درباره بازگشت میلیچ عنوان کرد: او شنبه صبح به ایران باز می‌گردد. یک سری مذاکرات و قرار و مدارهایی با او انجام شده است و توافقات خوبی انجام دادیم که در ایران مطالباتش را پرداخت کنیم.

مددی در پاسخ به سوالی درباره جذب امین قاسمی نژاد و دیگر بازیکنان مد نظر مجیدی بیان کرد: در حال مذاکره هستیم تا قاسمی نژاد را جذب کنیم. مجیدی لیست سه نفر را داد اما اجازه دهید محرمانه بماند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس