کد خبر 1191938
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۸
آذری تایید کرد؛ امتیاز میزبانی فولاد از العین هم به عربستان اعطا شد

مدیرعامل فولاد خوزستان با تایید گرفته شدن میزبانی از این باشگاه در پلی‌آف لیگ قهرمانان گفت: به طور حتم از طریق فدراسیون فوتبال مستندات خود را به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارائه خواهیم کرد.

به گزارش مشرق، سعید آذری با اشاره به گرفته شدن امتیاز میزبانی از این باشگاه در پلی‌آف لیگ قهرمانان و تعیین عربستان به عنوان میزبان دیدار برابر العین امارات اظهار داشت: میزبانی فولاد از العین امارات به صورت رسمی به ما اعلام شده بود اما به یکباره اعلام کردند این میزبانی از فولاد خوزستان گرفته شده است.

وی افزود: با این اتفاقی که رخ داد باشگاه فولاد خوزستان بیشتر از دیگر تیم‌های ایرانی بابت از دست دادن میزبانی در لیگ قهرمانان آسیا متضرر خواهد شد.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان خاطرنشان کرد: با این شرایط جدید ما باید در عربستان به مصاف العین برویم و در صورتی که این تیم را شکست بدهیم در همان کشور مسابقات مرحله گروهی خود را انجام بدهیم که ظلم بزرگی به تیم فولاد خوزستان است.

آذری تاکید کرد: اینکه به خاطر تحریم‌های ظالمانه چنین شرایطی برای باشگاه‌های ایرانی رخ دهد ظلم بزرگی است زیرا در مرحله مقدماتی همه هزینه‌ها به عهده تیم میزبان است و قرار نیست پولی مبادله شود.

وی در پایان گفت: به طور حتم فردا از طریق فدراسیون فوتبال مستندات خود را در اختیار کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار خواهیم داد تا اعتراض خود را به این تصمیم ظالمانه نشان دهیم.

در حالی که پیش از این AFC میزبان دیدار فولاد و العین امارات در پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا را تیم ایرانی اعلام کرده بود، این میزبانی در سایت AFC دیگر دیده نمی‌شود.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمد IR ۱۸:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۲
    1 1
    وقتی مفاخر فوتبال ایران علی دایی علی کریمی مهدی مهدوی کیا جایی تو فدراسیون ندارند همیشه همین وضعه
  • میثم امینی از ورامین IR ۲۰:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۲
    3 0
    تا بوده همین بوده ما فقط حرف میزنیم کشورهای دیگه هر چی بخوان بهش عمل میکنن ...تا کی شعار..
  • نادر IR ۱۳:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۳
    5 0
    وقتی رییس فدراسیون با لابی و انتخاب میشود همین است...وقتی علی دایی و مهدوی کیا و....را داریم که میتوانند حق ایران را از حلقوم اعراب بیرون بکشند..در حاشیه نشسته اند اوضاع همین است
  • محمدرستگار IR ۰۴:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۴
    0 0
    تو مسابقات شرکت نکنن صد شرف با ارزش تر از قبول کردن این خفت و خواریه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس