کد خبر 1191901
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۲
احتمال برگزاری مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا به صورت متمرکز/ حذف میزبانی فولاد از العین در سایت AFC+ عکس

میزبانی فولاد از العین امارت در حالی در سایت AFC ثبت شده بود که حالا ممکن است کنفدراسیون فوتبال آسیا مسابقات مرحله پلی‌آف را به صورت مترکز برگزار کند.

به گزارش مشرق، در حالی که سایت AFC محل دیدار تیم فولاد خوزستان و العین امارات در پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا را ورزشگاه شهدای فولاد خوزستان اعلام کرده بود اما نام ورزشگاه میزبان این بازی در سایت AFC در اقدامی عجیب حذف شده است.

این در حالی است که میزبان‌های دیگر بازی‌های این مرحله در غرب آسیا کماکان در سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا دیده می‌شود و تنها محل برگزاری دیدار نماینده ایران و امارت است که حذف شده است.

تصاویر قسمت برنامه مسابقات لیگ قهرمانان در سایت AFC (قبل و بعد از وجود نام میزبان بازی فولاد- العین)‌ را در زیر مشاهده می‌کنید:

احتمال برگزاری متمرکز پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا

احتمال برگزاری متمرکز پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا

این تغییرات در حالی است که در بخشی از نامه AFC به فدراسیون‌های عضو برای اعلام میزبان‌های هر گروه غرب آسیا آماده است: «ممکن است مسابقات پلی‌آف لیگ قهرمانان 2021 در غرب به صورت متمرکز پیش از بازی‌های مرحله گروهی برگزار شود. این موضوع اطلاع‌رسانی خواهد شد.»

با این حال این نکته عجیب است که چرا در این بین تنها مکان میزبان بازی نماینده ایران مقابل العین در سایت AFC حذف شده است. از سوی دیگر با عدم اختصاص میزبانی مرحله گروهی به هیچ‌کدام از نمایندگان ایران این شائبه به وجود می‌آورد که ممکن است این تصمیم نیز به عدم میزبانی دیگر تیم‌های ایرانی مربوط باشد.


 
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۲
    0 1
    خخخخخخخخخ هر چی میزبانیه ازتون گرفتن تا شما باشید کل دنیا رو دشمن به حساب نیارید. اینم اخر و عاقبت موشک گرایی و کشتی قاپی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس