محدودیت کرونا منع تردد شبانه

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از اعمال محدودیت در سفر به خوزستان و استان‌های شمالی خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا، در خصوص آخرین جزئیات تردد با توجه به شرایط کرونایی اظهارداشت: برابر مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا با توجه به قرار گرفتن تعدادی از شهرهای استان خوزستان در وضعیت قرمز ، ورود پلاکهای غیربومی و خروج پلاکهای بومی از این شهرهای استان خوزستان ممنوع شده است.

بیشتر بخوانید:

ورود به قم ممنوع است

رئیس‌مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا تصریح کرد: ورود خودروهای شخصی به استان‌های شمالی با وضعیت زرد و شهرهای مشهد و قم و اصفهان و شیراز و بوشهر و بندرعباس و جزایرقشم و کیش با محدودیت و ممنوعیت همراه است.

وی گفت:محدودیت تردد شبانه خودروها از ساعت ۲۱ تا ۳ بامداد کماکان در شهرهای گروه قرمز و نارنجی و زرد و آبی ادامه دارد.

بیشتر بخوانید:

وزیر بهداشت: لزوم تشدید محدودیت های تردد

سرهنگ شیرانی به تحلیل و پیش بینی هواشناسی پرداخت و خاطرنشان کرد: بارش برف و باران از ۲۱ تا ۲۳ اسفند در اکثر محورها و ارتفاعات‌استان‌های همدان، مرکزی، لرستان، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد و کرمانشاه ، سمنان ، گلستان پیش بینی شده است.

وی افزود: طبق تحلیل هواشناسی در همین بازه زمانی در اکثر محورهای استان های آذربایجان‌غربی،آذربایجان شرقی،اردبیل، گیلان، کردستان، قزوین،زنجان، تهران، البرز و مازندران نیز بارش جریان دارد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمد IR ۱۴:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
    1 0
    سلام میشه بگید رنگ آبی از کجا در اومده و ربطش به زرد و نارنجی و قرمز چیه ؟؟؟ ضمنا رنگ صورتی یا قهوه ای احتمالا بعد از آبی قشنگتره اگر قرار شد محدودیتهای مخترعان دولت ادامه پیدا کنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس